רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

24 במאי 2012

לקראת משחקי הספורט , שארפ מציעה את מסכי הענק 60'70'80'

הגודל כן קובע!
לקראת משחקי היורו
ראלקו, יבואנית Sharp  בישראל מציעה מסכי טלוויזיה בגדלים שטרם נראו בישראל:
סדרת טלוויזיות LED עם מסכי הענק "60\"70\"80
הסדרה החדשה מאפשרת צפייה במסך גם ממרחק קצר של 2.5 מטרים בלבד דבר ההופך אותה למתאימה לכל סלון

סדרת מסכי הענק של Sharp, מצוידת בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת
Quattron  Aquos המעניקה חווית צפייה ייחודית ותחושה כאילו אתה חלק מן המתרחש על המרקע
למסכי ה LED הענקיים של שארפ קצב רענון תמונה של עד 400Hz ,כך שסצנות מהירות כמו במשחקי הכדורגל נראות טבעיות מתמיד

מחירי המסכים החל מ 9.900 ₪ .מחיר אטרקטיבי
והטכנולוגיה המאפשרת מרחק צפייה קצר – גם אתה יכול להרשות לעצמך מסך טלוויזיה ענק ענק!


חברת ראלקו מוצרי צריכה  יבואנית  שארפ בישראל ,מייבאת  לישראל את סדרת מסכי הענק הייחודים של שארפ .מסכי טלוויזיה ביתי LCD LED בגדלים שלא היו מקובלים עד עתה בבתים  , הסדרה כוללת מגוון גדלים שטרם נראו בישראל: "60\"70\"80.

המסכים הגדולים של SHARP מצויידים בטכנולוגיה LED ייחודית, המאפשרת צפייה איכותית ומלאה גם מטווח ומרחק קצרים ביותר של 2.5 מטרים בלבד. מרחק הצפייה הקטן הדרוש על מנת להפוך את חווית הצפייה למושלמת, הופך את מסכי הענק של SHARP למתאימים כמעט לכל סלון ביתי ממוצע ומבטלים את החסם העיקרי לגבי טלוויזיות גדולות- סוגית המקום בבית.

טלוויזיית 60" (152 ס"מ ) למשל כוללת מסך הגדול ב 125% בהשוואה למסך 40" , מסך
ה" 80 מציג שטח צפיה כפול בגודלו ממסך ה 55" זוהי חגיגה לכל אוהבי הספורט , אקשן או נופים עוצרי נשימה.בכדי להשיג את חווית הצפיה המדויקת ביותר על התמונה להיות מושלמת לפיכך פיתחו בשארפ טלוויזיה עם ניגודיות גבוהה ותמונה חדה עד לפרטים הקטנים.

הודות למפעל הייצור המתקדם בעולם של שארפ בסקאיי יותר אנשים יכולים להנות בבתיהם מהתענוג של מסך טלוויזיה גדול, המפעל מתוכנן לייצור מסכי LCD גדולים תוך שימוש מינימלי בחומרים והגנה מקסימלית על הסביבה. יעילות וטכנולוגיה חדשנית מאפשרות לייצר פאנלים איכותיים במחירים תחרותיים ביותר.

הטכנולוגיה הייחודית, מרחק הצפייה הקצר ואיכות התמונה, מעניקים לצופה תחושה כאילו הוא נמצא ממש בתוך המתרחש על המרקע. כאילו הוא וחבריו שהזמין נמצאים בתוך אצטדיון הכדורגל או אולם הופעות ומספקים לו חוויה ענקית ממש כמו בקולנוע. אין זה פלא, שבארה"ב המהפכה הושלמה ולמעלה מ-50% מן הבתים עברו לצרוך את בידור הפנאי שלהם באמצעות מסכים הגדולים מ- "60.
כעת כאמור, לראשונה בישראל, יכול גם הצרכן הישראלי לצפות בטלוויזיות איכותית בטכנולוגיית LED המתקדמת בעולם ובגדלים ענקיים.

סדרת המסכים הגדולים של  SHARP מצוידת בטכנולוגיית Quattron  Aquos. טכנולוגיה זו, המבוססת על פטנט 4 הצבעים  מציעה מערכת של ארבעה צבעי יסוד, המוסיפה את צבע היסוד הצהוב לשלושת צבעי היסוד המסורתיים אדום, ירוק וכחול. הוספת הצהוב מרחיבה את טווח הצבע והצבעים מוצגים בדיוק כפי שהם בטבע לצד צבעים עשירים יותר.
לצד זאת, כוללת טכנולוגיית Quattron  Aquos את טכנולוגיית יישור התמונה UV2A בפאנל X-Gen, המאפשרת השגת "שחור משחור" ו"לבן מלבן" שהיו קשים להשגה בטכנולוגייה הרגילה, טכנולוגיית FRED  (Frame Rate Enhancing Driving) – טכנולוגיית הנעת תמונה מתקדמת וטכנולוגיה של סריקת תאורה אחורית – אשר באמצעות הפעלה וכיבוי מהירים של התאורה האחורית ומנוע נפרד, מפחיתה את החפיפה בתצוגת תלת מימד, מפחיתה טשטוש ומעניקה תמונה איכותית יותר.

המסכים הגדולים, מגיעים עם מעבד תמונה 100HZ  -400HZ המציעות בראש ובראשונה תמונה איכותית לצד צריכת חשמל נמוכה במיוחד.  

עוד מציעה חברת ראלקו גם את מסכי הענק מסדרת Quattron 3D Aquos  - מסכי תלת מימד ייחודים המספקים תמונה בהירה ויוצאת דופן. טכנולוגיית ה-  Quattron 3Dמשפרת את תמונות התלת מימד הקיימות כך שהתמונה המתקבלת – צלולה וחיה יותר.
הדגמים החדשים הינם בעובי החל מ 39 מ"מ בלבד מצוידים במשטח זכוכית קדמי, המתפרס ומתאחד עם המסגרת הדקיקה ליצירת קצוות עדינים, התורמים לאלגנטיות של מערכת קולנוע ביתי מודרנית. למסכי הענק של Sharp גישה לאינטרנט ישירות מהטלוויזיה באמצעות  AQUOS NET+ (באנגלית )

לרגל משחקי היורו מציעה, ראלקו, יבואנית SHARP מציעה את מסכי הענק במחירים משתלמים במיוחד החל מ-9,990 ₪.
כמו כן לקראת משחקי היורו מציעה ראלקו מסכי תלת מימד בגדלים 60", 70" ו 80", החל מ 12990 שח 
עם מחיר נוח כל כך ובעזרת טכנולוגיה ייחודית המצריכה רק מרחק צפייה קטן בלבד, המאפשרת הכנסת הטלוויזיה כמעט לכל סלון, גם אתם תוכלו כעת לראות ולצפות ברמה אחרת ובגדול.

את סדרת המסכים החדשה ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות וברשתות החשמל
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget