רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

24 במאי 2012

"אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה בישראל, מגישה טיפים בעיצוב

"אלקטרוסטאר", חברת המאווררים המובילה בישראל, מגישה טיפים בעיצוב :

מאוורר התקרה של היום הוא כבר לא רק אביזר חשמלי אלא פריט עיצובי לכל דבר. מאווררים בסגנון קלאסי, טרופי, בעלי מראה תעשייתי  והיי טקי, מהווים תוספת עיצובית משלימה ומגוונת ומשדרגים את החדר באופן משמעותי.
המומחים של "אלקטרוסטאר", המציגה מגוון גדול של מאווררים בעיצובים מרהיבים, מביאים לכם טיפים, שלא רק יאווררו לכם את הקיץ, אלא יעזרו לכם לשדרג את עיצוב הבית.

1.      התאם את המאוורר לגודל החדר -  בכדי להפיק מהמאוורר את המקסימום וכדי שישתלב בצורה הטובה ביותר בחלל החדר, יש להתאימו לגודל החדר. התקנת מאוורר תיקרה גדול בחדר קטן יגרום לכך שלכנפי המאוורר אין חלל מספיק גדול בכדי "לאסוף" את האוויר, מנגד, פיזור האוויר של מאוורר תיקרה קטן בחדר גדול לא יכסה את החלל.
לחצאי חדרים / חדרים עד 7 מ"ר: מאוורר בגודל "36
לחדרים עד 13 מ"ר: מאוורר בגודל "42/44
לחדרים הגדולים מ-14 מ"ר: מאוורר בגודל "52 / "58
2.       התאם את המאוורר לגובה התקרה – על פי התקן וכדי להפיק את המקסימום מהמאוורר כנפי המאוורר צריכות להיות 2.3 מ' מרצפת החדר וגובה התקרה צריך להיות לא פחות מ-2.60 מטר.
לתקרות גבוהות, יש להתאים מוט הארכה שינמיך את המאוורר לגובה הרצוי של 2.3 מ' מרצפת החדר.
3.       החלף את מפסק הקיר בשלטלעיתים, הוספת מפסק לקיר החדר מפריעה לרצף העיצובי של החדר, מדבקות קיר, קישוטי קיר ועוד. לכל מאוורר ניתן להוסיף שלט טאץ' המאפשר שליטה על כל פעולות המאוורר ומאפשר לכם לוותר על התוספת הלא הרצויה.
בנוסף לשליטה על המאוורר השלט מפעיל את התאורה, אם קיימת, וישנה אפשרות לטיימר של עד 12 שעות.
           
4.       התאמה עיצובית חשוב להתאים את הסגנון העיצובי של המאוורר לעיצוב חלל החדר. קיים היום בשוק מגוון רחב של מאווררים בסגנונות שונים החל ממראה תעשייתי או היי טקי, ועד למאווררים בעיצוב טרופי ורטרו.
5.       התאמת צבעים כיום, ניתן להשיג מאווררים בגמורים שונים כגון: לבן, ניקל, ונגה,  חום, ברונזה ושחור. בחדרי ילדים ניתן להשתמש, בחלק מהדגמים, בכנפיים צבעוניות ואף מאוירות.


הטיפים באדיבות "אלקטרוסטאר" חברת המאווררים המובילה בישראל

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget