רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 במאי 2012

scholl, המותג מספר 1 בעולם בבריאות כף הרגל, יוצא במבצע: קונים מוצר אחד ממגוון מוצרי שול ומקבלים את השני ב-50% הנחה

"Scholl" המותג מספר 1 בעולם בבריאות כף הרגל, יוצא במבצע מטפח לקראת הקיץ:

קונים מוצר אחד ממגוון מוצרי שול
ומקבלים את השני ב-50% הנחה (הזול ביניהם)

המבצע ברשת ניו פארם בין התאריכים 23.5-10.6.12 ברחבי הארץ.


"Scholl" המותג מספר 1 בעולם בבריאות כף הרגל, המשווק על ידי חברת ניאופרם ישראל, יוצא במבצע מטפח לקראת הקיץ: בקניית מוצר אחד ממגוון מוצרי "scholl", ברשת ניו פארם, מקבלים את המוצר השני ב-50% הנחה (הזול ביניהם). המבצע בתוקף בין התאריכים 23.5-10.6.2012.

בין המוצרים של  Scholl:

קרם טיפולי לעור סדוק בכף הרגל: הקרם בעל הפורמולה הבלעדית והמשופרת, המכילה את החומר הפעיל קרטין, מהווה פריצת דרך טכנולוגית בתחום הטיפוח והטיפול בעור כף הרגל.  הקרם הוכח מחקרית כמשקם עור קשה, יבש וסדוק בעקב כף הרגל, תוך שבוע בלבד, עם תוצאות נראות לעין כבר אחרי 3 ימים.
ממחקר שנערך באנגליה, בו נבדקה פעילות הקרם לסדקים של שול, המכיל את הרכיב קרטין, עולה כי  91%  ממשתמשי הקרם המכיל קרטין חוו שיפור במצב העור בעקב כף הרגל לאחר 3 ימים בלבד.
תרסיסים מונעי ריח לכף הרגל ולנעל , מכילים נוסחה ייחודית ובלעדית – Neutra Activ, המסייעת בהגנה מלאה של כפות הרגליים לאורך כל שעות היום (24 שעות ברציפות) ובשמירה על רעננותם. התרסיסים הוכחו מדעית כיעילים יותר במניעת ריחות הרגל ובטיפול ריחות הנעל, לעומת תרסיסים אחרים.
סדרת ""Party Feet הינה הפיתרון המושלם להקלת הלחץ והכאב, שנלווים לנעילת נעלי עקב ונעליים חדשות. לפי מחקר של Scholl, 50% מהנשים סובלות מתחושת בעירה/צריבה וכאב בכף הרגל בעת נעילת נעלי עקב, ובגילאי  16-35, שיעור הסובלות מגיע אף ל-62%! כל הרפידות מסדרת Party Feet, עשויות ג'ל שקוף, דק עוד יותר ודיסקרטי, שיוצר בטכנולוגיה מתקדמת: visco–elastic polymer, המעניק תכונות של גמישות ומקל על אזורי הלחץ והכאב השונים.

ועוד מוצרים רבים נוספים לטיפוח ולטיפול בכף הרגל.

אודות שול
"Scholl", המשווק על ידי ניאופרם ישראל, מתמחה בבריאות ובטיפוח כף הרגל, תוך שימת דגש על חדשנות, מסירות ושאיפה לאיכות ללא פשרות. ההיכרות עם המבנה והצרכים המיוחדים של כף הרגל והתמיכה המדעית והמחקרית, הפכו את שול לחברה בעלת מוניטין, המובילה בעולם בתחומה. שול מציעה מגוון רחב של מוצרים, הכולל מוצרים לטיפוח העור, מוצרים טיפוליים, מונעי ריח וזיעה, מוצרי נוחות ורפידות לנעלי עקב.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget