רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

12 ביוני 2012

מוצץ אורטודנטי PRIMA מאויר וצבעוני

, מותג התינוקות המוביל בתחומו בעולם משיק:
מוצץ אורטודנטי PRIMA מאויר וצבעוני

Nuby, מותג התינוקות המוביל בתחומו בעולם משיק מוצץ אורטודנטי מאויר וצבעוני.
המוצצים הייחודיים של  Nuby הם בעלי עיצוב מיוחד המקל על כאבי החניכיים בזמן בקיעת השן. המוצצים שבסדרה פותחו במיוחד כדי להקל על כאבי התינוק בזמן בקיעת השיניים, וזאת באמצעות הוספת גבשושיות על גבי הפטמה, המעסות וממריצות את החניכיים ע"י כך שהן מספקות להם משטחים מחוספסים המסייעים ליציאת השן דרך החניכיים העדינים של התינוקות.
המוצצים כוללים מערכת אוורור היגיינית, המפחיתה את גירויי העור ומגנה על עורו העדין של התינוק.
המוצצים מגיעים עם ידית.
המוצצים מגיעים במגוון צבעים ובאיורים ייחודיים.

המוצצים אינם מכילים ביספנול A.
האריזה מכילה 2 מוצצים.
ניתן להשיג בגודל קצר מתאים לגילאי – 0-6 חודשים
ובגודל בינוני החל מגיל 6+ חודשים.

מחיר מומלץ לצרכן : 31.90 ₪

ניתן להשיג: בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות ובכל מחלקות התינוקות ברשתות השיווק.

אודות המותג  Nuby:
המותג NUBY הינו מותג אמריקאי בינלאומי הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים.
חברת NUBY פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה.
החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים , קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. 
הורים יכולים להרגיש בטוחים כי הנם בוחרים באפשרות הטובה ביותר למען תינוקם, היות וכל מוצרינו חייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואיכות טרם צאתם אל השוק.

אודות חברת אינטרסן בע"מ:
חברת אינטרסן בע''מ קיימת מזה כ-20 שנה החל משנת 1986  הינה אחת החברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. אינטרסן בע"מ מייבא ומשווקת מוצרים למשקי בית  ולמוסדות, בתחום מדינת ישראל והן בתחום הרשות הפלסטינאית.
בעלי החברה החלו את פעילותם העסקית במסגרת חברת אינטרסן בע"מ בשנת 1986 וכיום היא אחת החברות הגדולות והמובילות ליבוא ושיווק מוצרי צריכה למשק הבית ומוסדות בשוק הישראלי.
את תחילת דרכה החלה אינטרסן בע''מ עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, מברשות שיניים ושיער, ספוגים ומקרצפים, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פארה רפואיים, חומרי ניקוי ומוצרים שונים אחרים.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget