רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 ביולי 2012

רשת ארונות הראל במבצע הדפסה אישית במתנה ע"ג ארונות הבית! להפוך את הפריטים לאישיים עם תמונה בלעדית שלך!


                                                                                                                     
רשת ארונות הראל במבצע שיהפוך כל חדר לאישי וייחודי!
הדפסה חינם על ארונות זכוכית לבחירה מבין עשרות אלפי תמונות קיימות
או
הביאו תמונה אישית מהבית והרשת תדפיס אותה ע"ג הארון!

רשת ארונות הראל, שהינה הרשת המובילה בארץ בתחום פתרונות האחסון, בעלת 9 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת במבצע במסגרתו כל הרוכש ארון מסוג דלתות זכוכית – מקבל הדפסה אישית על הארון במתנה.  במסגרת המבצע תינתן ללקוחות האפשרות להדפיס כל תמונה מקולקציה בת עשרות אלפי תמונות או לחלופין – לקוחות יוכלו להביא תמונות אישיות מהבית, כגון תמונות עם הילדים או תמונות חתונה ותמונות אישיות אחרות ולהדפיסן ע"ג הארון. בצורה זו – כל ארון בבית הופך לפריט אישי וייחודי שאין שני לו.

לדברי גיא ריינדל, מנכ"ל רשת ארונות הראל, מדובר בפיתוח מיוחד אשר בא לתת מענה על הצורך להפוך את החדר למשהו אישי – שלא קיים אצל אף אחד או אחת ומעניק לצרכן במה להדגיש את היצירתיות האישית שלו. גיא מציין שהצרכנים מחפשים לרכוש מוצר טוב, באיכות גבוהה ושיהיה במחיר נוח לכיס. בנוסף, מצפה הצרכן שיהיה לו משהו שאין לאף אחד אחר, הוא מצפה להיות מקורי ואוטנטי – וההדפסה המיוחדת הזו מעניקה לו את היכולת להתבטא ולהפוך את העיצוב למשהו מאוד אישי שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. ההדפסה מאפשרת לשמור על ייחודיות בלעדית.

המבצע בתוקף לכל חודש יולי 2012 בכל חנויות הרשת ובאתר www.aron.co.il
מחיר ארון 3 דלתות – 4890 ₪. כל ארון מתומחר בנפרד
החיסכון במבצע זה הינו 500 ₪ לדלת, כך שבארון של 3 דלתות חוסכים 1500 ₪ וניתן אף להדפיס תמונה שונה על כל דלת ובכך ליצור קולאז' תמונות.


ההדפסה ממוקמת במרכז הארון וגודלה הממוצע הינו כשליש מגודל הארון.
רשת ארונות הראל הינה רשת בפריסה ארצית.
למציאת הסניף הקרוב ביותר למקום המגורים יש להיכנס לאתר בכתובת www.aron.co.il


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget