רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

22 ביולי 2012

מי עדן מרחיבה את מהלך "החיבור האמיתי"ומשיקה את "מי עדן בפארק"

לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר!

מי עדן מרחיבה את מהלך "החיבור האמיתי"
ומשיקה את
אירוע קיץ חווייתי ייחודי לילדים
בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח

האירוע יתקיים ב-30-31.7.2012
באמפיתיאטרון וואהל, גני יהושע, תל-אביב


מי עדן, החברה המובילה בתחום המים המינרלים בישראל, מרחיבה את מהלך "החיבור האמיתי" שהחל לפני כשנה, ויוצאת במהלך קיץ ייחודי ומזמינה את לקוחות מי עדן, מצטרפים חדשים וקיימים, ל'מי עדן בפארק' – אירוע קיץ חווייתי לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה, שייערך בין התאריכים 30-31.7.2012 באמפיתיאטרון וואהל, גני יהושע תל-אביב.

במסגרת 'מי עדן בפארק' יוזמנו ילדי לקוחות מי עדן ליום שכולו כיף. בכל יום ייערכו 3 סבבים נפרדים בני שעתיים כל אחד, כאשר בכל סבב/אירוע יתקיימו 2 מופעים של כוכבי הילדים:
ב-30.7.2012 - יובל המבולבל + דלת הקסמים
ב-31.7.2012 - סבא טוביה + דלת הקסמים

בנוסף להצגות, יוזמנו הילדים לשני מתחמי פעילות בהם יוכלו הילדים ליהנות ממתחם יצירה - במתחם זה יוכלו הילדים ליצור בעצמם מידנית המותאמת לבקבוק מי עדן, וכן ממתחם בריאות הילד בו יטביעו הילדים את טביעת אצבעם על 'אמנת בריאות הילד', יצטלמו איתה ובסוף היום אף יקבלו את התמונה כמגנט למזכרת.

אירוע 'מי עדן בפארק' הוא חלק בלתי נפרד ממהלך "החיבור האמיתי"  של מי עדן, המבליט את החיבור האמיתי בין מי עדן ללקוחותיה, ומחדד את ההבדלים המהותיים בין המים המינרליים הטבעיים והאיכותיים של מי עדן לפתרונות מים אחרים.

במסגרת המהלך הכולל של "החיבור האמיתי" מציעה מי עדן ללקוחותיה מגוון הטבות, הנחות ומבצעים ייחודיים ומשמעותיים, כאשר מדי רבעון מקבלים לקוחות מי עדן הטבות משתנות, חדשות ומפתיעות לאורך כל השנה


האירוע, יתקיים במתחם מוצל ומאוורר שיוקם במיוחד על-ידי מי עדן, יציע גם להורים פינות ישיבה נוחות בזמן ההמתנה לילדיהם.

לבאי האירוע מובטחות גם הטבות דוגמת פנקס קופונים מעולם הבריאות והספורט וכן מתנות נוספות.

מיכאל רבינוביץ', סמנכ"ל השיווק וקמעונאות של מי עדן ציין כי "החיבור בין מי עדן ללקוחותיה, הוא חיבור אמיתי וככזה אנו שואפים להעניק ללקוחותינו הנאמנים את הטוב ביותר עבורם. אנחנו מאפשרים להם ליהנות הן בתחום פתרונות המים, באמצעות מים מינרליים טבעיים ואיכותיים והן בתחום הפנאי. במסגרת אירועי 'מי עדן בפארק' אנו מציעים ללקוחות מי עדן בכל הדורות ליהנות, להתרגש ולהתחבר למה שהם אוהבים".


עלות כרטיס לאירוע: 35 ₪ (במקום 140 ₪)
למועדי המופעים ולהזמנת כרטיסים – אתר מי עדן/החשבון שלי – www.meyeden.co.il

 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget