רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

23 ביולי 2012

יריד כלות חכמות

יריד כלות חכמות
שמלות כלה של מיטב המעצבים, ב- 500-5000 ₪ בלבד! ואביזרים נלווים לכלה במחירים זולים במיוחד, ביריד מיוחד שעורך סטייליסט הכלות אוהד איתן נורי. יום ו', ה- 27.7.12

ביום שישי, ה-27.7.12, יערוך סטייליסט הכלות, אוהד איתן נורי יריד ייחודי לכלות בו יימכרו שמלות כלה של מיטב המעצבים, במחירים שבין 500-5000 ₪ בלבד.
בנוסף יוכלו הכלות ליהנות ממחירים מוזלים במיוחד של נעליים, תכשיטים, פרחים לכלה, איפור, שיער, מסיבת רווקות ועוד.
היריד יתקיים במתחם קסטיאל, משה מאור 2, פינת אלפסי 36, ת"א, בין השעות 9:00-18:00 ויהיה פתוח ללא תשלום לקהל הרחב.
כבר שלוש שנים שאוהד איתן נורי, Bridesman, מנסה לשכנע כלות שכדי להיות יפה אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים. כבר שלוש שנים שהוא מלווה מאות כלות בתהליך ההכנות לחתונה ומוכיח פעם אחר פעם כי לכלות חכמות משתלם יותר.
ועכשיו, לאור ההצלחה המטאורית של מכירת שמלות הכלה המוזלת שערך איתן נורי לפני כחצי שנה ולאור העובדה כי יותר ויותר כלות מגיעות אליו ומבקשות שלא להוציא סכומי עתק על שמלה ואביזרים ביום חתונתן, החליט איתן נורי להרים שוב את הכפפה ולקיים, לראשונה בארץ, יריד לאותן כלות חכמות, בו יוצעו שמלות כלה של מיטב המעצבים במחירים שבין 500-5000 ₪ בלבד.
בנוסף, כלות היריד יוכלו ליהנות מאביזרים נלווים כמו נעליים, תכשיטים, פרחים לכלה, איפור ושיער במחירים משתלמים במיוחד.
כלה אחת אפילו תזכה במסיבת הרווקות 'שיק בצ'יק' של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ', שתתארח ביריד ותעזור גם היא, בנוסף לאוהד בייעוץ סטיילינג אישי לכלות.
בין המעצבים ששמלותיהן יוצעו ביריד: גליה להב, רקל רשף, ירון ברכה בצלאל, לימור חזן, ג'ולי וינו, גלי קרטן, גלית קורנר, שמעון דהן, מורין וולף ושמלות עד 500 ₪ שתרמו מיטב המעצבים שכל הכנסותיהם יתרמו לעמותת 'רוח נשית'.....
ובנוסף - התכשיטים של אפרת קסוטו, הפרחים של טלי עזריה, הנעליים של נעלי ויאנדרי, ייעוץ איפור ושיער על ידי יניב קצב וכמובן- ייעוץ סטיילינג אישי על ידי אוהד איתן נורי.
כל כלה שתגיע תצולם על ידי צוות צילום מיוחד בשמלות אותן אהבה, והתמונות יועברו אליהן ישירות לסמארטפון, כך שהן יוכלו להתייעץ ולהתלבט איזו שמלה לבחור.
הכלות שירכשו שמלה ביריד, ייהנו מקיט הפתעות והטבות נוסף..

למכירה מוזמן הקהל הרחב, אך מומלץ לתאם שעת הגעה מראש, על מנת למנוע לחץ ולתת לאוהד, לגאלה ולמעצבים לתת לכל כלה את מלוא תשומת לב.
לפרטים ותאומים: אוהד איתן נורי, 050-5554464, www.bridesman.co.il

על אוהד איתן נורי:
אוהד איתן נורי, הוא המנצח האישי של כל כלה ותפקידו הוא לדאוג להרמוניה המושלמת בין כל הגופים המרכיבים את המראה שלך ביום הגורלי- השמלה, הנעליים, התכשיטים, האיפור והשיער, וגם לדאוג שלא תאבדי בדרך ותוציאי אלפי שקלים לשווא.
בפגישת ההיכרות עומדים ומגדירים נורי והכלה המיועדת את שלושת הקווים האדומים ובמהלך כל ההכנות מלווה נורי את הכלה באופן אישי עד למציאת ולשילוב הגורמים כולם. ביום החתונה, עומד לרשות הכלה וצוות המלוות שלה הלופט האורבני הקסום, שם הן יכולות להתפנק בארוחת בוקר, מסג', לנוח ולהתארגן לערב המיוחל.
התשלום עבור השירות כולו הוא סמלי וחד פעמי ופרט לסטיילינג האישי, מקבלת הכלה הנחות רבות משמעות אצל הספקים השונים.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget