רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

26 ביולי 2012

הנחות משמעותיות בתחום ריהוט ועיצוב הבית - בלעדי למחזיקי כרטיס אשראי "טפחות"

בלעדי למחזיקי כרטיס אשראי "טפחות": הנחות משמעותיות בתחום ריהוט ועיצוב הבית

כרטיס אשראי טפחות, המיועד למי שלקחו משכנתא בבנק,  מאפשר למחזיקים בו לקבל מסגרת אשראי נוספת בריבית אטרקטיבית וליהנות מפריסת החיובים לתקופה של עד 20 שנה

בשורה ללקוחות המשכנתא של מזרחי-טפחות, מחזיקי כרטיס האשראי טפחות: בחודש אוגוסט הם יוכלו ליהנות ממגוון הטבות והנחות בתחום הריהוט ועיצוב הבית. זאת, במסגרת שיתוף פעולה של הבנק עם מגוון חברות מובילות בתחומים אלה.

כרטיס אשראי טפחות הינו כרטיס ייחודי המונפק למי שלקחו משכנתא בבנק.
העיקרון שעליו מבוסס הכרטיס, שפותח באופן בלעדי לפני מספר שנים, על ידי המומחים של טפחות, פשוט ויעיל ביותר: הודות לעובדה שבעת קבלת המשכנתא שועבד הנכס לבנק, יכולים הלקוחות ליהנות ממסגרת אשראי נוספת, של עד 100 אלף ₪, בתנאים אטרקטיביים במיוחד ובפריסת תשלומים נוחה שיכולה להגיע עד ל-20 שנה.

המהלך הנוכחי של הבנק יוצא מנקודת הנחה, כי ההוצאות לא הסתיימו עם רכישת הדירה, ולמשק הבית נחוץ כסף נוסף על מנת לעצב ולרהט את הדירה שרכשו. שיתוף הפעולה של הבנק עם מגוון חברות מובילות בתחומן יאפשר למחזיקי כרטיס האשראי טפחות ליהנות, בחודשים אוגוסט 2012, מההנחות הבאות:
15% הנחה במחלקת הריהוט, תאורה והום סטיילנג בסניפי "ביתלי"; 35% הנחה על כל המטבחים בסניפי "מטבחי זיו" ו-50% הנחה על כל השטיחים בסניפי "שטיחי הכרמל". מבצעים אלו הינם בנוסף להנחה של עד 5% במעמד החיוב בכרטיס האשראי. 

הנחות אלו, מצטרפות להנחות הקיימות מהן נהנים מחזיקי כרטיס האשראי טפחות: 5% ברשת ויה ארקדיה, 5% על מוצרי חשמל ברשת א.ל.מ, 3.5% הנחה ברשת אלוני, 5% ברשת הריהוט ellitaliving, 7% ברשת המזרונאים, 5% בכיתן, 10% בבית ונוי, 5% בסולתם רדד, 7% ברשת פסגת השינה ועוד.

כדי להזמין את "כרטיס אשראי טפחות" יש ליצור קשר עם הבנק בטלפון 8860* או לגשת לסניף מזרחי-טפחות הקרוב.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget