רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 ביולי 2012

רוצים להיות המשפחה של Tefal?

רוצים להיות המשפחה של Tefal
בוחרים את המשפחה של Tefal
בדף האוהדים של המותג בפייסבוק


Tefal, מותג כלי הבישול מצרפת המוביל בעולם בתחום כלי בישול ומטבח כבר למעלה מ-50 שנה, מציע ללקוחותיו כלי בישול איכותיים, המאפשרים לכנס משפחה וחברים יחד סביב אירועים ואירוח קולינרי. ערכים כמו חברות, משפחתיות, הנאה וכיף לצד שמירה על אורח חיים בריא, הם המסר החזק של Tefal.

בתחילת יולי 2012 החלו החיפושים אחר "המשפחה של Tefal"- במסגרתה מוזמנים הגולשים להציע מגוון רחב של תיעודים קבוצתיים מרגשים ומהנים- הסובבים סביב אירוח קולינרי. לדוגמא: ארוחות בוקר/צהריים/ערב, בראנץ', ארוחת "אפריטיף", ארוחת שישי, ארוחת חג, ארוחת ארבע, אירוח חברים, "שעת תה" ועוד.
הרעיון המרכזי הוא צילום קבוצתי שמח. "המשפחה של Tefal" יכולה להיות קבוצה של חברים, בני משפחה, ערבוב של השניים וכיוצ"ב.

הפעילות תשתרע על פני כחודש ימים. מידי שבוע תבחר "המשפחה של Tefal" מבין התמונות שהועלו לדף פייסבוק. ההחלטה תלקח לפי תמהיל המשלב כמות לייקים וחיבת צוות Tefal לתמונה או למצולמים. המשפחה המאושרת שתבחר, תזכה במוצרים של Tefal. בתום הפעילות תבחר "המשפחה האולטימטיבית של  Tefal" משפחה מאושרת זו תזכה בסדרה שלמה של מוצרי המותג.

בואו להיות חברים במשפחת Tefal, אחווה, רעות, כיף, איכות חיים, בריאות, שמחה, הם המאפיינים של משפחה זו. אתם מוזמנים להצטלם כקבוצת חברים ו/או כמשפחה ולשתף אותנו בתמונות. מחכים לכם בפייסבוק!
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget