רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

2 באוג׳ 2012

חוגגים את ט"ו באב ב"בית בנמל - המסעדה"! - ארוחה חושנית בידיים ללא סכו"ם לערב זוגי מלא באהבה ופיתוח החושים‎

"בית בנמל – המסעדה" מציעה לחוגגים
ארוחה חושנית בידיים ללא סכו"ם לערב זוגי מלא באהבה ופיתוח החושים

לכבוד חג האהבה מסעדת בית בנמל חוגגת את ערב ט"ו באב באווירת אהבה, יצרים ותשוקה. עבור הזוגות האוהבים תוגש ארוחה סקסית ללא סכו"ם (אכילה בידיים), ארוחת חושים. כמו באהבה שכל החושים נפתחים, גם בארוחה הזו כול החושים שלכם יתעוררו לחיים החל מריח, טעם ועד חוש המישוש המגע.... התפריט אשר יוצע לאורחי המסעדה בערב ט"ו באב הינו תפריט זוגי, מקורי שהורכב במיוחד על ידי שף המסעדה עדי אבו ומבוסס על הקונספט של שימוש בחושים המלווה באלכוהול ובקינוח. 

המחיר לארוחה זוגית הינו- 222 ₪, התפריט הינו זוגי ומוגש למרכז שולחן:
פוקצ'ה מתבלים וירקות שוק, סיגרים ממולאים עוף, צלעות טלה/מולים וסרטנים (לבחירה מנה אחת). לקינוח יוגשו פחזניות קטנות ומטריפות. כדי שהארוחה תהייה מושלמת, אי אפשר בלי אלכוהול. שני קוקטיילים של קיץ, מיוחדים לחג על בסיס דובדבנים.

אודות 'בית בנמל – המסעדה'
'בית בנמל- המסעדה' הינה מסעדת המתחם "בית בנמל" אשר בנמל תל אביב, הממוקמת על הטיילת, ממש אל מול הים הניבט מכל מקום במסעדה ומשרה אווירה שלווה במקום. תפריט המסעדה הורכב על ידי שף הבית, עדי אבו, הוא אקלקטי וכולל מגוון רחב של מנות מהמטבח הישראלי העכשווי בפרשנות אישית.  הבישול שלו מתבסס על עבודה עם חומרי גלם מקומיים וטריים עם נגיעות של תחכום מודרני באוריינטציה ישראלית והוא שואב השראתו מאוסף המטבחים העשיר הקיים בישראל.


להזמנות מקום:  03-7171550
שעות פתיחה: 23:00 - 9:00
שעות הגשה:
בוקר  9:00-12:00
צהרים  12:00-18:00
ערב  18:00-23:00
"בית בנמל – המסעדה", האנגר 26, נמל תל אביב, טל: 03-7171550
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget