רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

24 בדצמ׳ 2012

הקריון בקריית ביאליק מזמין את מבקריו לזכות בתכולת חלון ראווה שלם במסגרת תערוכת "אופנה נצחית"!

הקריון בקרית ביאליק משיק  את תערוכת "אופנה נצחית" מיצגי חלונות ראווה התערוכה מצדיעה  למקורות השראה ישראליים מהעבר, ומאפשרת למבקרים לזכות בתכולת חלון ראווה שלם 


אופנה נצחית
צילום לם וליץ
הקריון, בקריית ביאליק בשיתוף מגזין "לאשה", יפתחו בין התאריכים 2.1.13-22.1.13 את תערוכת  "אופנה נצחית",  המציגה בדרך מקורית  את קולקציות חורף 2013 של הרשתות המובילות ואת החיבור בין אופנת העבר לאופנת ההווה.

גולת הכותרת של הפרויקט תהיה תערוכת חלונות ראווה שתיפתח לקהל הרחב החל מה 2.1.13 ותסתיים ב 22.1.13. בתערוכה מיצגים של שמונה חלונות ראווה המציגים את קולקציית האופנה העדכנית לעונה בהשראת שער "לאשה" נבחר מכל עשור, החל משנת 1948 ועד היום.

עבור המיצג נבחרו 8 שערים של מגזין "לאשה" משנת 1948 ועד היום, שתורגמו באמצעות הסטייליסטית זאזא כהן סבג ל-8 חלונות אופנה עכשוויים. זאזא ליקטה פריטים בין כל הרשתות המובילות הנמצאות בקניון ואסף פריטי לבוש, הלבשה תחתונה, אקססורייז ואף ספרים וכלי בית אופנתיים. בין הפריטים המוצגים תוכלו לראות את מגוון הרשתות המובילות הנמצאות בקניון, החל מרנואר, הוניגמן, גולף, אינטימה וכלה בסבון של פעם, אמריקן איגל, לי קופר, בראשית, המשביר לצרכן, אנטר, אלדו, ניין ווסט, סטימצקי  וקולומביה (כ-40 רשתות משתתפות בפרויקט!).

בכל חלון יוצג קוריוז אודות השער הנבחר,  הנכתב על ידי הגב' אורנה ננר, עורכת ראשית מגזין "לאשה",  וכן - הסבר הסטייליסטית על תהליך בחירת הפריטים .

בתום התערוכה הקניון מציע הפתעה: המנחשים יזכו בכל תכולת החלון ויקבלו במתנה את הפריטים המוצגים.

נועה לוי גונן, מנהלת השיווק של קניון הקריון: "פרויקט "אופנה נצחית" מחבר את האופנה של פעם לאופנה העכשווית ויתמקד בעובדה שחלק מההשראות לתכנון קולקציות חדשות, בא מהעבר, משחזור אופנות מעשורים רחוקים, כגון שמלות המקסי, כובעים רחבי שוליים, המראה השחור הקלאסי ועוד. החיבור למגזין המוביל בישראל "לאשה" מאפשר לנו להמחיש את החיבור של העבר להווה בצורה הטובה ביותר".

קניון הקריון הוא חלק מקבוצת מליסרון, המונה 23 קניונים ומרכזי מסחר ברחבי הארץ.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget