רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

31 בינו׳ 2013

רותם סלע נבחרה כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP

רותם סלע הפרזנטורית החדשה של רשת ההנעלה SCOOP

רותם סלע לרשת סקופ
צילום אייל נבו
סלע היא אחת הכוכבות הגדולות בישראל ותככב השנה בשלוש סדרות במקביל: בערוץ 2 (קשת),  HOT  ו- YES סלע תקבל עבור שנת  2013 כ – 100,000 $ לשנה

השחקנית והכוכבת רותם סלע נבחרה כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה שנחתם, סוכם כי עבור תפקידה תקבל סלע כ- 100,000 $ לשנה (2 עונות).

הקמפיין  של רשת SCOOP בכיכובה של  רותם סלע יעלה במהלך חודש מרץ הקרוב, עם השקת קולקציית אביב קיץ 2013. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את רותם סלע למשפחת SCOOP. סלע נחשבת למובילה אופנתית, שחקנית מוכשרת ודוגמנית בולטת בישראל. לאחר שנה עסקית מוצלחת במיוחד החלטנו להמשיך ולחזק  את ערכי המותג וסלע עונה על הקריטריונים שהצבנו לעצמנו: היא מוכשרת, כובשת, מקרינה איכות וסטייל וכמובן נראית מצוין.

לדבריו: "אנו בטוחים שהחיבור עם סלע יורגש היטב בקמפיינים בהם היא תככב ותחזק את הדגשים של רשת SCOOP: עיצוב, מובילות אופנתית ובולטות בנוף ההנעלה בישראל. סלע תחליף את יאנה יוסף, מי שכיכבה ב 2 עונות האחרונות בקמפיין של הרשת.

רותם סלע אחת השחקניות והמגישות המצליחות בישראל ותככב בשנה הקרובה בתפקידים הראשיים על מסכי כל הערוצים הגדולים במקביל, וזאת במסגרת הסדרות "להיות איתה" (ערוץ 2 –קשת),  ("הבורר" (HOT) ו- "אבודים באפריקה" (YES). מעבר להיותה שחקנית ומגישה עסוקה במיוחד, סלע היא גם אמא, עורכת דין מוסמכת ונשואה לאריאל רוטר, ממשפחת רוטר אשר בבעלותה חברת האופנה  קסטרו.
 
רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות  כמו:  מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ ובימים הקרובים יפתחו 6 סניפים נוספים: ביג בית שמש, טבריה, באר שבע, מודיעין ועוד
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget