רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

30 בינו׳ 2013

מותג השעונים השוויצרי Tissot משיק את השעון החדש Pinky by Tissot לרגל ה Valentine's Day

מותג השעונים השוויצריTissot  משיק את השעון החדש Pinky by Tissot   לרגל ה  Valentine's Day


צילום: יח"צ חו"ל
חברת השעונים השוויצרית Tissot  ("טיסו") מקבוצת רולטיים  משיקה את השעון החדש
Pinky by Tissot  ("פינקי" של טיסו) במיוחד לרגל חגיגות הולנטיין דיי.

מסר של אהבה

יש סימנים מובהקים כאשר אתה מאוהב, שפשוט לא יכולים להיות מוסתרים גם אם תנסה.. הלב שלך פועם מהר יותר וחזק יותר כשמזכירים את שמו של אהובך, והעיניים שלך מתחילות לנצנץ כמו אורות שלא יכולים להכבות. זה כאילו הוטל עליך כישוף ואתה רוצה לבלות את כל זמנך עם אותו אדם מיוחד.

זה בדיוק מה שפינקי של Tissot מייצג. לא רק שמו של השעון החדש "וורוד" בצבעי האהבה ובמסר רך של לחישה, אלא גם היהלומים שעל החוגה יבריקו כמו העיניים שלך ולבך יהדהד כפי שהשעון קופץ בנגיעה פשוטה, והשעון יספק לך את כל הזמן שאתה מייחל לבלות עם אהובך. אין מתנה טובה יותר, שבה תוכל לספר ולהביע כמה אתה אוהב, יותר מאשר פינקי של טיסו.
 
מתנה מושלמת
בנוסף, באם המסר של איך אתה מרגיש לא מספיק, כולם יודעים שאתה לא יכול לטעות עם תכשיטים. אז המתנה של שעון  Tissot  בטוח מכסה כל זווית אפשרית. למעשה, השעון של טיסו הוא יותר מסתם שעון;

זו ממש יצירה שאפשר לענוד אותה ברפיון על פרק כף היד, וזה ייתן תחושה של צמיד אלגנטי שמורכב מחוליות מדהימות עגולות, בגדלים שונים. ב "פינקי" של Tissot יש את כל האלמנטים שיאפשרו לך להעביר את מסר האהבה שלך לזה שיקר לך בחיים. במיוחד ליום האהבה.

תכונות השעון
מיוצר בשוויץ
מנגנון קוורץ
זכוכית ספיר קריסטל - מיוחדת נגד שריטות
 עשוי מנירוסטה 316L וצמיד עם סוגר תכשיטים
עמיד במים עד 30 מ '/ 100 רגל
 
האמרה של טיסו  "במגע עם הזמן שלך"( ,( “In touch with your time  היא הרבה יותר מטענת פרסום. ביטוי זה מבטא את הדנ"א של המותג, מסירותו המוכחת על מנת להיות בהרמוניה מושלמת עם הטכנולוגיה והטעמים של כל תקופה. טיסו מקיים את מסורת החדשנות שלו מאז 1853, ורק גדל ומתפתח עם השנים. מהימים הראשונים בLe Locle  שבהרי היורה השויצריים ועד היום, טיסו תרגם אומנות ודיוק לפריטי עיצוב מסוגננים הנמכרים כעת בלמעלה מ 160 מדינות ברחבי העולם. חומרים מיוחדים המתקדמים מאד מבחינה טכנולוגית ופרטי עיצוב מוקפדים, הצטרפו ל'כוחות' טיסו על מנת ליצור מותרות ונגישות כאחד. טיסו הוא חבר בקבוצת Swatch  העולמית – היצרנית והמפיצה הגדולה בעולם של שעונים שויצריים, וגם השותף הרשמי של MotoGPTM, FIM Superbike, פיב"א, AFL ואליפות העולם באופניים ובהוקי. עם החידושים האחרונים בתחום התקשורת והמוצרים הייחודיים שלו, טיסו מציג הוכחה מרשימה של הסיסמא החותמת שלה - “Innovators by Tradition“.  " חדשנות היא במסורת שלנו"  . www.tissot.ch

מחיר: 1700 ₪

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות.
להרשמה למועדון הלקוחות ולפרטים נוספים: www.impress-stores.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget