רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 במרץ 2013

מגה ספורט מרחיבה פעילותה- משיקה 2 חנויות חדשות ופתיחה חדשה של חנות נוספת- השקעה של כ- 900 אלף ש"ח

רשת "מגה ספורט" מרחיבה את פעילותה: משיקה 2 חנויות חדשות בבית שמש ובקניון הגדול בפתח תקווה! בנוסף הרשת תפתח מחדש את הסניף המשודרג בקניון שרונים בהוד השרון! המהלך כולו בהשקעה כוללת של  900,000 ₪!

"מגה ספורט", רשת חנויות הספורט והפנאי הגדולה והמובילה בישראל, הנמצאת בבעלות חברת "MGS ספורט טריידינג", מרחיבה את פעילותה ומשיקה 2 חנויות חדשות האחת בבית שמש, המשתרעת על שטח של כ-200 מ"ר וחנות שנייה בקניון הגדול שבפתח תקווה המשתרעת על שטח של כ-145 מ"ר. במקביל הרשת שיפצה את החנות הקיימת בקניון שרונים בהוד השרון, המשתרעת כעת על שטח של כ-260 מ"ר, ופותחת אותה מחדש לקהל הלקוחות.

החנויות החדשות של "מגה ספורט" בבית שמש ובפתח תקווה, מקנות ללקוחות חווית קנייה ספורטיבית לכל המשפחה. החנות שבקניון הגדול בפתח תקווה תפעל על פי קונספט חדשני ומשודרג, תוך דגש על עולם הספורט על כל גווניו ותחומיו, הן מבחינת הביגוד והן מבחינת המכשירים והציוד. בחנויות ניתן למצוא קיר תצוגת נעליים של המותגים הבינלאומיים המובילים במגוון דגמים לגברים, נשים וילדים. מגוון ביגוד לכל המשפחה וציוד כושר ואביזרים.

החנות המשודרגת בקניון שרונים שבהוד השרון, הועברה לשטח גדול יותר במקום על מנת להקנות לקהל הלקוחות היצע גדול יותר וחווית קניה נעימה יותר. החנות נפתחה לקהל הרחב השבוע

אורית גבאי, מנהלת שיווק רשת "מגה ספורט", מוסרת: "רשת מגה ספורט נמצאת בצמיחה מתמדת. כחלק מהאסטרטגיה של הרשת, החלטנו להרחיב את הרשת בקניון הגדול בפ"ת ובבית שמש , במטרה לדאוג לפריסה מקסימלית ברמה ארצית של סניפי הרשת, תוך יצירת זמינות עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלי הנרחב שלנו, מעבר לזה שמדובר במיקום מרכזי שמושך אליו קהל גדול של לקוחות.

אודות רשת מגה ספורט
רשת מגה ספורט הוקמה בשנת 1996 ומאז הפכה לרשת חנויות הספורט והפנאי הגדולה והמובילה בישראל. הרשת בבעלות קבוצת MGS" ספורט טריידינג", מונה 40 ועוד 7 סניפי עודפים בפריסה ארצית מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, כאשר החנויות ממקומות במרכזי קניות וקניונים אסטרטגיים.
ברשת "מגה ספורט" למעלה ממיליון וחצי מוצרים המחולקים ל- 3 מחלקות עיקריות: נעליים, ביגוד וציוד - מכשירים כבדים (הליכונים, אופניים, אליפטי קלים ועוד) ומכשירים קטנים (משקולות, כדורים ושאר אביזרים). מגה ספורט מרכזת תחת קורת גג אחת את המותגים המובילים בעולם בכל ענפי הספורט, ונותנת מענה לכל עולמות התוכן של הספורט, כאשר כל עולם תוכן מורכב מכל מגוון המוצרים הרלוונטיים (ביגוד, ציוד והנעלה) ומכל המותגים המובילים.

אודות קבוצת  MGS
קבוצת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 .הקבוצה מתמחה בשוק הסיטונאי למעלה מ 20- שנה ומייבאת לארץ את המותגים הבינלאומיים MERRELL ,KAPPA ,OP ,HI-TEC ,ARENA ,CONVERSE ,SKECHERS ,DIADORA  ועוד. קבוצת MGS היא אחת החברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל ומבטיחה להמשיך ולהוביל את דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget