רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 במרץ 2013

רשת VINCE CAMUTO מציגה את קולקציית הנעליים של ג'סיקה סימפסון לאביב-קיץ 2013

רשת VINCE CAMUTO מציגה את  קולקציית הנעליים של ג'סיקה סימפסון לאביב-קיץ 2013

רשת וינס קמוטו מייבאת זו העונה הרביעית את מותג האופנה האמריקאי המוביל "ג'סיקה סימפסון" לישראל ומשיקה את קולקציית אביב/ קיץ 2013.
הקולקציה העונה עשירה בדגמים ומציעה מגוון רחב של נעלי קז'ואל, נעלי ערב ,נעלי אצבע, כפכפים וסנדלים.
הקולקציה מתאפיינת בשימוש במגוון רחב של חומרים כמו: עור, סאטן,  PATENT (לכה), רפיה, שעם, זמש, קנבס, שילובי לכה ושעם, שילובי זמש ורצועות עור ועוד.
וינס קמוטו
צילום יח"צ חו"ל

הצבעים המאפיינים את הקולקציה הם: כאמל, חום, נטורל, כחול, לבן, ורוד, טורקיז בז'.
הדוגמאות משלבות הדפסי ספארי, שרוכים, הדפסי פסים, ניטים, פרנזים, אבזמים ועוד.
העקבים סוג העקב הבולט ביותר בקולקציה הוא: עקבי סטילטו מעץ בגובה של 13-15 ס"מ המתאימים לערב או להליכה יומיומית, פלטפורמות משעם למראה נטורלי בשילובי חומרים וצבעים ועקבי LOW WEDGE (3.5 ס"מ) להליכה יומיומית. בנוסף, עקבי הנעליים העונה מגוונים וכוללים: עקבי סטילטו, פלטפורמות , עקבים מצופים בבד התואם לנעל וסנדלים שטוחות .
 הקיץ, קדמת הנעל תמיד פתוחה בין אם הנעל המוצעת היא סנדל, כפכף או נעל לערב.



שלושת הטרנדים המרכזיים המאפיינים את הקולקציה
:

POPEYE THE SAILOR MAN:
הקיץ שבים הפסים לככב על המסלולים ובחנויות כאשר לצד הדוגמא הקלאסית של פסים לרוחב ניתן למצוא גם מגוון וריאציות גראפיות של פסים אלכסונים ופסים לאורך, היוצרים שלל טקסטורות וצורות. ג'סיקה סימפסון יצאה בקולקציה קיצית ומדליקה
בעיבודי פסים שונים ומגוונים כגון: סנדל פלטפורמה המשולב עם רצועות עור למראה צעיר ועדכני או סנדל יומיומי פיפ-טאו בעל פלטפורמה קדמית עם הדפסי פסים שונים ומגוונים.

LIGHT MY WAY:
טרנד זה מתאפיין בצבעי ניאון עזים, בעלי נוכחות חזקה. נראה כי טרנד זה שולט ומתחזק בעונת הקיץ הקרובה, ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים העונים לטרנד זה כדוגמת: סנדלי פלטפורמה העשויה שעם אשר את חלקה הקדמי ניתן למצוא בורוד ניאון עשוי לכה, נעלי בובה שטוחות המשלבות  חומרים טבעיים כדוגמת זמש לצד פסי לכה בגווני כתום ונעלי סטילטו פיפ- טאו המשלבים גווני כחול ניאון, טורקיז וכתום לקבלת מראה סופר עדכני.

NATURAL:
העונה ניתן לראות מגוון רחב ועשיר של נעלי נשים המשלבות צבעים וחומרים טבעיים יותר מבעבר. טרנד זה טומן בתוכו חומרים טבעיים כגון: זמש ועור נחש צבעיים נקיים: בז', כאמל ולבן ועקבים העשויים חומרים מהטבע: שעם, רפיה, עץ וקש בנוסף, מציעה הקולקציה שילובים של עור לטאה עם לצד רצועות לכה למראה שיק במיוחד, נעלי LOW WEDGE בעלות טקסטורה של חברבורות הנמר וסנדלי ערב העשויות זמש בשילוב עקבי עץ מהפנטים.

טווח מחירים : 649- 399 ש"ח

ניתן להשיג בסניפי וינס קמוטו: בקניון הזהב בראשל"צ ,בקניון הגדול בפ"ת , בקניון השדרה השביעית בב"ש ובשו בוקס קריון בקריית חיים, אמפוריום דיוטי פרי ובחנויות המובחרות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget