רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 באפר׳ 2013

10 צעדים לקיץ מטופח

חום יולי אוגוסט זה לא רק שיר: 10 צעדים לפני שחושפים את הגוף בקיץ

במדינה כמו שלנו, כאשר עונות המעבר הן  בגדר פיקציה וסיפורים ממדינות אחרות, עדיין אפשר לסווג ולקוות כי חודשיים הקרובים ועד כניסתו הרשמי של הקיץ ב- 21.06.13,  נרגיש קצת פחות את החום הגדול  וזה בדיוק הזמן הנח להתארגן ולהכין עצמנו לחשיפה הממיסה.
אז נכון שאולי חלקנו כבר חשף ידיים ורגליים בחודש מרץ ההפכפך, אך בימים אלו אנו עדיין מסתירים את כפות רגלינו, את הרגליים, הבטן והידיים ומה לא? בדיוק את מה שצריך להסתיר.   עד הימים הממיסים של הקיץ, הייאוש עדיין קצת יותר נח.
זה הזמן האחרון בהחלט לטפח את עצמנו במרץ באמצעות 10 צעדים  שיכניסו אותך מטופחת לקיץ:
   
תמונה באדיבות מותג הלקים והפדיקור OPI
1.       לא להירדם בשמירה- כבר שמענו רבות את המשפט שלא כדאי לעשות דיאטה קיצונית דקה לפני בגד הים. הכי נכון זה לסגל מעכשיו תזונה מאוזנת ומבוקרת בשילוב פעילות גופנית.  דיאטת כאסח עלולה לסכן אותך, להחליש ולגרום לנשירת שיער, דיכאון עצבנות  ועוד.  גלית גדעוני,  ד"ר לנטורופתיה (N.Dׂ), מרצה ומטפלת ברפואה טבעית, מסבירה כי פעילות גופנית, הנה הדרך היחידה לעקוף את ההתייעלות של הגוף במצב דיאטה. בהתייעלות הגוף מבזבז פחות אנרגיה כי נכנס פחות מזון, ולכן פחות יורדים במשקל.  תאי השומן מאד מאד קשים לפירוק וכאשר אנו מרזים הם לא בהכרח נעלמים אלא קטנים בגודל אך נשארים בגוף "מחכים בפינה" וכשנתחיל שוב לאכול כרגיל כי נמאס מדיאטה אז אותם תאים יגדלו ויתווספו לתאים הקיימים וכך בכל פעם עם שבירת הדיאטה כמות תאי השומן גדלה וזה כמובן מקשה מאד את הירידה במשקל. חשוב שתהיה תזונה מאוזנת ולהרבות בנוזלים. מומלץ לעשות פעילות 4-5 פעמים בשבוע, למשל הליכה של לפחות 40 דקות (הליכה מהירה ושתייה מרובה). אל תאכלו 3 ארוחות מלאות ומפוצצות, חלקו לכ-5 ארוחות ביום, חשוב לא להיות רעבים ולכן אם תאכלו כל 3 שעות, תגלו שאתם אוכלים פחות וחשים פחות רעבים ו... יורדים במשקל.

2.       כולם להזיז את הטוסיק- מה יותר נחמד מלהיות נמרצים?  כפי שאמרו חכמים,  שעם האוכל בא התיאבון. אכן אמרו וצדקו. כך בדיוק  קורה בספורט, תזיזו את הטוסיק ואז  יבוא חשק לעוד ועוד. תתנחמו שההתחלה הכי קשה, אבל אחרי שמתחילים, כוח האינרציה מביא את הישועה . וזו לא קלישאה שמעבר להיבט הבריאותי,  הספורט ממלא באנרגיות וגורם לנו להיראות ולהתנהג בהתלהבות. וזה עוד לפני שאמרנו מילה על חיזוק השרירים ועיצוב הגוף.   ההתעמלות מגבירה את קצב חילוף החומרים ותורמת לירידה במשקל.

3.       הסרת שיער- נחשבת כיום מילה נרדפת לאישה.   השיטות כיום רבות ומגוונות ולכן כל אחת יכולה למצוא את הדרך הנוחה והמתאימה לה. מי שרוצה להגיע לקיץ חלקה לצמיתות, וטרם התחילה, תצטרך לעשות זאת כבר עכשיו, וכדאי שתבחר בשיטות המהירות  והיעילות יותר, כמו הלייזר החדש של סינרון קנדלה, "ג'נטל לייז פרו" שמקצר כמעט בחצי את מספר הטיפולים הנדרש ואת משך הטיפול עצמו. הטיפול אינו כואב בזכות מערכת קירור דינמית פנימית. הוא מתאים כמעט לכל סוגי העור והשיער.

4.       תבהירי לעצמך -  כתמי שמש הם מראה שכיח במדינתנו החמה. כיום אפשר להמשיך לטפל בהם גם כשהאביב כבר פה, ולא רק בחורף.  elure  הקרם פורץ הדרך שפותח על ידי סינרון מדיקל הישראלית, ומשווק על ידי חברת "אלפאמדיקס" בקרב מרפאות עור ואסתטיקה,  מיועד להבהרת עור הפנים, וליצירת גוון אחיד.  זהו טיפול חדשני, מהיר בטיחותי ללא תופעות לוואי ונטול מגבלות של חשיפה לשמש, כמובן בשימוש זהיר עם מקדמי הגנה וחשיפה לא מוגזמת לשמש.  לסובלים מפיגמנטציה, מדובר בבשורה שמאפשרת להמשיך לטפל בכתמים גם בקיץ.  Elure מבוסס על פטנט המאפשר פירוק ישיר של המלנין (הצבע הכהה בעור) בשכבת העור העליונה.  בנוסף הוא כולל  מרכיבי הזנה ולחות, ומרכיבי אנטי-אייג'ינג, לצד  המרכיבים הפעילים להסרת הכתמים ויצירת גוון אחיד לעור. התוצאות ניכרות כבר לאחר החודש הראשון לשימוש!
 
5.       שומן עקשן -  גם אם מקפידים על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית, תמיד ישנו לפחות אזור אחד יותר עקשן שאותו גם הדיאטה והספורט לא יעלימו!
מצבורי שומן נקודתיים ניתנים לטיפול בשיטות שונות, שאיבת שומן, טיפול פולשני בהרדמה מלאה, טיפולים זעיר-פולשניים וטיפולים שאינם פולשניים כלל.
Body tite-  המסת שומן נקודתי באמצעות גלי רדיו בפעולה זעיר-פולשנית בהרדמה מקומית. ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, מסביר שזוהי החלופה החדשנית ביותר לניתוחי שאיבת השומן המסורתיים, בה ניתן להמיס את השומן  בכמות במהירות גדולה, תוך מינימום זמן החלמה ותופעות לוואי.  
Ultrashape  המפרק שומן ומצמצם היקפים באמצעות אולטרה-סאונד, בשיטה שאינה פולשנית כלל, אינה כואבת וללא זמן החלמה או תופעות לוואי. מומלץ לבצע כ 3 טיפולים לקבלת תוצאה אופטימלית.

6.       כף רגלך השמאלית-  רובנו מזניחות את כף הרגל שלנו בחורף! וזוהי טעות נפוצה לחשוב שאם הרגל סגורה בנעל, אין צורך בפדיקור ותחזוקה.   אמנם, כף הרגל נשמרת כביכול ומתייבשת פחות מרגליים חשופות, אך, יחד עם זאת, מופעל לחץ קבוע על כפות הרגליים ולכן הגוף מגיב בייצור מוגבר של עור ויבלות  על מנת להגן על כף הרגל באזור שמופעל עליו לחץ. זאת ועוד, רובנו שותים פחות בחורף, דבר שמעודד את היובש בגוף וגם בכף הרגל. חנה עטיה, המדריכה הראשית של המותג OPI לפדיקור מניקור, ממליצה להמשיך בשגרת הפדיקור גם בחורף ובטח לפני הקיץ,  נעליים סגורות יכולות לגרום גם לציפורן חודרנית, ורק טיפול יכול לשפר את המצב.  עטיה ממליצה להספיק לפחות 2 טיפולי פדיקור מרעננים הכוללים מסכות עשירות וחומרי הזנה, לפני שנחשוף את כף הרגל, בהפרש של 3 שבועות, כדי שהרגל תיראה במיטבה.

7.       רגלי העכביש של ספיידרמן- אחת התופעות הנפוצות והבלתי אסתטיות ברגלי נשים: נימים המקשטים את הרגליים שיוצרים מראה כמו קורי עכביש בצבעים של כחול ואדום.  רגליים לבנות מעוטרות בנימים כחלחלים יהיו מראה קצת מביך במכנסון.    רגל חלקה מנימים אפשרית כיום בטיפולים פשוטים ולא מסובכים, קיימות שתי שיטות  עיקריות,  הזרקות ע"י מחט קטנה, מוחדר  חומר המייבש את הנימים,  או מאידך טיפול בלייזר לא פולשני,  רוב הרופאים ימליצו על טיפולי הלייזר, הטיפול הנו חיצוני ופשוט, ללא אשפוז וללא צורך בחבישה, הלייזר מאתר את הנים וצורב אותו, כך מתייבש ונספג, לאחר תקופה הנים לא יראה יותר ואם ספיידרמן יגיע, הוא לא יתחיל ברגליים.

8.       סוף עונת התפוזים- צריך להודות בזה. הצלוליט היא אחת התופעות הכי נשיות ומציקות בעולם! מדובר בהצטברות תאי שומן מתחת לעור, המשווה לו מראה בלתי אסתטי הדומה לקליפת התפוז. בעיקר מופיע הצלוליט באזורי הירכיים, אגן וישבן. החדשות הרעות – כמעט בלתי אפשרי לשפר מראה צלוליט בלי עזרתה האדיבה של הטכנולוגיה. החדשות הטובות: יש פתרונות טכנולוגיים לא מעטים. הפופולרי בהם:
Velashape – טיפול המיועד למיצוק העור, הצרת היקפים וטיפול בצלוליט, באמצעות שילוב של גלי רדיו, אור, ואקום ועיסוי מכני, הפועלים סינרגטית להצרת היקפים וטיפול בצלוליט. הטיפול מיועד לקבלת עור מתוח ולגזרה חלקה וחטובה יותר, לצד שיפור משמעותי במרקם הצלוליט.  תוצאה משמעותית מתקבלת כבר לאחר  טיפול 1 בלבד! סדרת טיפול רגילה מבוססת על 4-6 טיפולים. הטיפול אינו כואב, ללא זמן החלמה או תופעות לוואי.
 
9.       די לייבש- לאחר החורף, גופנו נותר יבש במיוחד, חסר ברק וחיים, עד למקרים קיצוניים שהעור ממש מגורה וסדוק, במיוחד באזורים חשוכים ולא נגישים כמו מרפקים וברכיים.  נכון שמריחת לחות מומלצת במהלך כל השנה, אולם שימת דגש על אזורים יבשים במיוחד אלו, יכולים דווקא למנוע מבוכה של חשיפות ראשונות, העור המחוספס של המרפקים והברכיים מוכנים לספוג, אבל לא  כל קרם לחות יספגו באותה המידה. לכן מומלץ להצטייד בקרם המיועד למקרים יותר קיצוניים על מנת להפיק את התוצאות המהירות והטובות. קרמים ייעודיים למצבי יובש קיצוני כמו   Topic rich gel (טופיק ריץ ג'ל) – של "קמדיס" - הג'ל לטיפול לכפות ידיים ורגליים סדוקות ויבשות במיוחד, יעזרו לשקם אזורים בעייתיים אלו ולהכין אותם לחשיפה המיועדת.

10.   די לסנוור אותה - יש להכין את הגוף לחשיפה הדרגתית לשמש, נכון ששמש ידועה כגורם למחלות ולבעיות עוריות, יחד עם זאת, ידוע שזו קונספירציה, ולשמש יש גם מעלות וויטמינים חשובים כגון ויטמין D, לכן אם החשיפה תעשה בהדרגה ובצעדים שקולים, הטראומה העורית תמזער את עצמה, יש להצטייד בקרם הגנה לפנים ולגוף, לבחון את הגנה הנכונה ביותר עבורך, שכן כאשר רוכשים קרמים כאלו בלחץ, במקרים רבים הקרם עלול לא להתאים לצרכים שלך. מעבר לכך, תמיד לאחר חשיפה לשמש, כדאי להימרח בקרם לחות מרגיע.   

חשיפה נעימה!!!
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget