רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 באפר׳ 2013

חברת החשמל בתחרות "שירים מחושמלים"

חברת החשמל בתחרות "שירים מחושמלים"

גולשי עמוד חברת החשמל בפייסבוק מוזמנים להעלות שירים עבריים מוכרים בעיבודים 'מחשמלים' בביצועם. הפרס: הופעה באירוע ילדי "נתיב האור" של חברת החשמל וסיור VIP באתר תחנת הכוח 'אורות רבין'

התחרות תקיים בין התאריכים 15.3.2013 ועד 30.4.2013

חברת החשמל יוצאת בתחרות מוסיקה נושאת פרסים במסגרת חגיגות החברה לציון 90 שנה להיווסדה. התחרות תתקיים בעמוד חברת החשמל בפייסבוק - חברת החשמל העמוד הרשמי, תחת השם: "שירים מחושמלים", בין התאריכים 15.3.2013 ועד 30.4.2013.

במסגרת התחרות, גולשי העמוד מוזמנים להעלות שירים עבריים מוכרים בעיבודים מחודשים בביצועם. גולשים יחידים והרכבים מוסיקליים, חובבנים ומקצוענים, מוזמנים להעלות את הגרסה שלהם לשירים מוכרים, פחות מוכרים ו/או שירים מקוריים – שעברו עיבוד חדשני שהפך אותם ל"מחושמלים".

שיר "מחושמל" הוא שיר שעבר עיבוד מודרני; קצבי, מעובד ומנוגן באמצעות כלים חשמליים, כגון; גיטרות חשמליות, בס חשמלי, פסנתר חשמלי, כינורות חשמליים, סינתיסייזר וכל אמצעי חשמלי אחר המשמש לנגינה ולעיבוד מוסיקלי. השירים חייבים להיות מבוצעים בעברית.

איך משתתפים ?
על המבצע לצלם את עצמו שר את השיר הנבחר בביצועו החדש והמקורי בוידיאו, להעלות את הוידיאו לאתר התחרות בעמוד הרשמי של חברת החשמל בפייסבוק באזור ייעודי שיוקדש לתחרות ולצד הוידיאו המועלה לכתוב את שם הלהקה / ההרכב המתמודד, שם המשתתפים, שם השיר ודרכי התקשרות.

וידיאו השירים שיועלו לאתר התחרות יועמד לבחירת הגולשים בעמוד הרשמי של חברת החשמל בפייסבוק ולכל גולש תהיה אפשרות לעשות אוהב/LIKE  אחד לכל וידיאו. השיפוט יורכב מ-50% - לייקים של הגולשים ו-50% בחירת ועדת השיפוט בניהולה של דוברת חברת החשמל. הוידיאו שיזכה בציון המשוכלל הגבוה ביותר (שיורכב מציוני הגולשים וציוני ועדת השיפוט) יזכה בתחרות.

הפרס
הלהקה או ההרכב שיזכו במירב הלייקים יזכו בתחרות ויוזמנו להופיע באירוע השיא של התוכנית החינוכית "נתיב האור" של חברת החשמל ובסיור VIP קבוצתי מודרך באתר תחנת הכוח אורות רבין שליד חדרה.


לינק לתחרות: https://www.facebook.com/israelelectric/app_234486409900767
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget