רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

9 במאי 2013

סקר שבועות שערכה טרה בדק ומצא: עוגת הגבינה הקלאסית האפויה היא מאכל חג השבועות הפופולארי ביותר


 
"אני אוהב עוגות גבינה ועוגות גבינה..."

ללא מתחרים –
עוגת הגבינה האפויה היא מאכל חג השבועות
הפופולארי ביותר

גבינה פירורים? אוכמניות? תותים? לא תודה - סקר שנערך עבור "טרה" לכבוד חג שבועות מגלה כי עוגת הגבינה הקלאסית האפויה היא מאכל הגבינה המועדף על הציבור הישראלי. במקום השני: פשטידת גבינה. הפיצה ובורקס הגבינה הגיעו רק למקום החמישי

לקראת שבועות החליטו במחלבת "טרה" לבדוק מהו מאכל השבועות האהוב ביותר. בסקר נמצא כי מבין כל מאכלי הגבינה האפויים או המבושלים לחג השבועות, מעדיפים מרבית הישראלים את עוגת הגבינה האפויה והקלאסית.

הנתון עולה מתוך סקר שנערך לאחרונה באמצעות מכון מוניטור לסקרים, בקרב 500 גברים ונשים בגילאי 18+. את עוגת הגבינה הקלאסית כמאכל האהוב והמבוקש ביותר בחג השבועות, בחרו כ-48.5% מקרב הנשאלים. הפרש גבוה מעל לשאר מאכלי הגבינה שנבחרו לאחריה.

במקום השני במאכלי שבועות האהובים צוינה פשטידת גבינה, אותה ציינו רק כ8.5% מקרב הנשאלים במדגם. לאחר מכן צוינו הבלינצ'ס והפנקייק (6.2%) ופסטה עם גבינה או רביולי וטורטיליני (4%). הפיצה והבורקס הגיעו רק למקום החמישי – 3.7% מהנשאלים בחרו בכל אחד מהם.

מהסקר עולה כי נשים אוהבות יותר עוגות גבינה מגברים, וסה"כ 59.5% נשים מקרב הנשאלים ציינו עוגת גבינה כמאכל שבועות המועדף לעומת 47.7% גברים בלבד. נשואים אוהבים עוגות גבינה יותר מרווקים - כ-64% ציינו את עוגת הגבינה כמאכל האהוב לעומת 23.9% מקרב הרווקים.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget