רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 ביולי 2013

קראפט פודס ישראל מציגה: חטיף שילדים אוהבים ואימהות שמחות לתת להם

חטיף שילדים אוהבים ואימהות שמחות לתת להם



קראפט פודס ישראל מציגה:
עוגת דובון אישית ממולאת קרם שוקולד עשיר עוגת Barni, נוחלת בשנים האחרונות הצלחה אדירה בחו"ל בשל יתרונותיה הן להורים והן לילדים:

  • חוויה לילדים ופעוטות– צורת דובי המעניקה משחק טעים וכייפי

  • מוצר מועדף על ההורים, בשל היותו מגיע באריזות אישיות מותאמות ואינו מכיל חומרים משמרים
    וצבעי מאכל – דבר ההופך את ברני לאלטרנטיבה ראויה לחטיפים לילדים


קראפט פודס, גאה להשיק בישראל את המוצר שילדים והוריהם, בכל העולם – נהנים ממנו, גם יחד.


בארני (
BARNI) – עוגת דובון אישית הממולאת בקרם שוקולד עשיר.


עוגת בארני הינה הפתרון המושלם לדילמה של ההורים:
  הילד רוצה חטיף ואילו ההורה רוצה שהילד יקבל משהו איכותי.

בעוגת בארני ניתנת תשומת לב לאיכות הרכיבים, ולפיכך אינה מכילה צבעי מאכל או חומרים משמרים. הקפדה על איכות הרכיבים מתבטאת בכך שהעוגה מכילה בין השאר שומנים טובים ושומרת על אחוז שומן נמוך יחסית  (15%).



אריזת חטיפי בארני, מכילה 5 אריזות אישיות של 30גר' הארוזות כל אחת בנפרד, כך שנוח לשלוט על הכמות אותה יאכל הילד ואף נוח לקחת לכל מקום בתיק, להתפנק בדרך, בעוד שאר העוגות נשמרות טריות להזדמנות הנפלאה הבאה בה נרצה להעניק עוגת בארני לילד. צורת העוגה עצמה וגודלה מתאימה לידיהם של הילדים הצעירים והפעוטות ומילוי קרם השוקולד חבוי בתוך העוגה עצמה ומפחית את הסיכוי לידיים מרוחות בשוקולד וכתמים.



 אך כאמור, לא רק ההורים שמחים לתת בארני לילדיהם, גם הילדים נהנים לאכול את החטיף: הייחוד של עוגת בארני מתחיל בצורה - עוגה בצורת דוב תלת מימדי חמוד שילדים אוהבים, ממשיך במרקם מותאם לילדים – עוגה רכה מבחוץ, אשר בתוכה מחכה מילוי קרם שוקולד מפנק ועשיר ומתפתח גם באריזה הצבעונית שעל גבה הוראות לפעילות משחק עם בארני הדב (אוריגמי דובים ועוד).



את אריזת חטיפי בארני ובה 5 עוגות דובון בנות 30 גר' כ"א, ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות במחיר של 14.99 ₪ לאריזה.



אודות קראפט פודס:

קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת 1903, והיא  יצרנית מותגי על דוגמת עוגיות Oero, מותג הקפה Jacobs, מותגי השוקולד Cadbury, Milka, Cote D'or ו-Toblerone, מותג המסטיק     TRIDENTוכן  Philadelphia Cream Cheese,, Halls ועוד

קראפט פודס מעסיקה כ-130,000 עובדים ברחבי העולם, היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ-160 מדינות ומחזיקה כ- 200 מפעלים ברחבי העולם. מחזור המכירות השנתי של קראפט פודס עומד על 50 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם  מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר.

קרפאט פודס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.




נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget