רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 ביולי 2013

לקראת החזרה לגנים ולבתי-הספר, סמסונייט משיקה קולקציית תיקי-אוכל מעוצבים

לקראת החזרה לגנים ולבתי-הספר, חברת סמסונייט מעוררת לנו התאבון עם קולקציית תיקי-אוכל כיפית וצבעונית לילדים

 לקראת החזרה לגנים ובתי-הספר חברת סמסונייט מציעה מגוון תיקי-אוכל מרהיבים עבור הילדים, לשמירה על המזון בצורה היעילה והטובה ביותר.

סדרת תיקי האוכל של סמסונייט מאופיינת בקלות ונוחות, המתאימה  גם לשימוש יום-יומי וגם לחופשות. כמו בכל מגוון מוצרי-החברה, סמסונייט מקפידה על איכות ברמה-בינלאומית .
צילום: יחצ חו"ל
 תיקי האוכל עשויים פוליאסטר 300 X 300 דנייר, הדוחה מים.

התיקים  מגיעים בעיצובים יפהפיים וצבעוניים לילדים : מכונית עם רוכסני מפתחות לבנים, תיק עם הדפסי עוגיות לבנות, ותיק בצורת פרי עם רצועת נשיאה לכתף המתאים גם  לבנים וגם לבנות.

את תיקי האוכל  ניתן להשיג בנפח של 4 - 5 ליטר. התיקים תרמיים, המבודדים קור וחום לשמירה על טריות המזון למשך שעות היממה.  התיק, בזכות סידורו הפנימי, שומר על כל סוגי המזון ובצורתם האחידה.


לכל תיק ידית נשיאה, פתיחה נוחה של עד כמעט 180 מעלות ותומכי-צד.
כיס פנימי נוסף ותג פנימי לרישום שם הילד.
 
מעבר להיותם תרמיים ותפקודם בשמירה על טריות המזון, תיקים אלה הינם רב- פעמיים ומאפשרים לנו לחסוך בשקיות הניילון החד-פעמיות ובכך גם לשמור על הסביבה.

טווחי מחירים:
119 ₪ - 159 ₪
את מוצרי סמסונייט ניתן להשיג ב: חנות-הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי תל-אביב, דיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון ספורט, רשת בגינדה, , תיק-התיקים  ,אלטר מזוודות, טופ-תיק  ארנקי-שולה, , ננדי, ויגור ירושלים ובחנויות הנבחרות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget