רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

7 באוג׳ 2013

רשת חנויות הנוחות Yellow משיקה סדרת משקאות FREEZE המוכנים במקום ומבחר מאפים מפנקים

המשקאות החדשים הנם חלק מתפריט הקיץ של הרשת הכולל גם מגוון מאפים חדשים  ,פרי פיתוח בלעדי של בוטיק המאפים "מורנס" עבור yellow ובהם מאפינס בטעמים קיציים של לימון-פרג ואוכמניות, בראוניז ועוגיית שוקולד צ'יפס ענקית


מאפינס אוכמניות
רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז משיקה בימים אלו תפריט קיץ. התפריט כולל בין היתר משקאות קרים שיוכנו במקום  עם הזמנת הלקוח לטובת שמירה על איכות וטריות המשקה- קפה קר גרוס עם תוספת שבבי שוקולד איכותי, אייריש קרים וקצפת תחת השם FreezCafe וכן משקה בטעם לימונענע עם קרח גרוס תחת השם Freezlemon. מחירי המשקאות החדשים הנם  15 ₪ (FreezCafe) ו 12 ₪  ( Freezlemon).


שוקולד-צ'יפס
מאפינס לימון פרג
לצד משקאות הקיץ החדשים, מרחיבה הרשת את מגוון המאפים הארוזים ומשיקה גם מאפינס במגוון טעמים קיציים: מאפינס לימון משובץ בזרעי פרג וצימוקים לבנים ומאפינס אוכמניות , פיתוח בלעדי ל yellow מבית בוטיק המאפים "מורנס" (11 ₪ ליחידה). עוד  משיקה הרשת בראוניז שוקולד איכותיים ( 10 ליחידה)  ועוגיית  שוקולד צ'יפס ענקית (10 ₪ ליחידה) גם הם מבית מורנס.

FreezCafe


ניתן לרכוש את הקפה הקר החדש במבצע קפה ומאפה ב 18 ש"ח; את המאפים החדשים ניתן לרכוש גם כן במבצע קפה(רגיל) ומאפה בעלות של 16 ₪ בלבד.
* המשקאות החדשים זמינים החל מהיום, 5.8.13. המאפים החדשים יהיו זמינים בחנויות החל מאמצע אוגוסט.
בראוניז שוקולד
 




נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget