רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 בפבר׳ 2014

לייבש את הידיים מתחת לברז... לראשונה בישראל – ברז שהוא גם מייבש ידיים, מבית דייסון

לייבש את הידיים מתחת לברז...
לראשונה בישראל – ברז שהוא גם מייבש ידיים:

צילום: באדיבות "דייסון"
Airblade tap Dyson - ברז ייחודי שמייבש ידיים תוך 12 שניות בלבד. מייבש הידיים המהיר וההגייני ביותר

שוטף ומייבש ידיים בכיור, בלי להותיר טיפות מים מיותרות על הרצפה. מצוייד בחיישני אינפרא אדום חכמים המפעילים את המים והאוויר, ללא צורך במגע, חסכוני במים, והגייני ביותר - לוכד 99.9% מהחיידקים מהאוויר בחדר השרותים,

לשטוף ולייבש ידיים בכיור, בלי להותיר טיפות מים מיותרות על הרצפה:

מעבר עם ידיים רטובות לאזור נפרד לייבוש ידיים כרוך לעיתים קרובות בטפטוף מים מסביב לכיור ועל רצפת חדר הרחצה. הודות למייבש הידיים dyson airblade tap מבית דייסון אין יותר טפטופים מיותרים משום שאין צורך לעזוב את הכיור עם ידיים רטובות. ניתן לייבש ידיים בכיור תוך 12 שניות, ואין צורך לעבור לאזור ייבוש נפרד, מה שכמובן גם חוסך מקום.

הפעלה ללא צורך במגע: חיישני אינפרא אדום חכמים מפעילים את המים והאוויר:

הן המים והן האוויר מופעלים באמצעות חיישן ולכן אין צורך לפתוח ברז או ללחוץ על לחצנים. חיישני אינפרא אדום חכמים פולטים אור כדי לזהות את מיקום היד. מעגל חשמלי ממוחשב מתאם את המידע ומפעיל את המים או את האוויר בהתאם, ללא עיכובים מיותרים. החיישנים מבצעים כיול אוטומטי, כך שהאוויר והמים מופעלים רק כאשר מונחת מתחתיהם יד.

חסכוני במים: מייבש הידיים dyson airblade tapמצוייד בחסכם שמרכז את זרם המים בצורה ממוקדת ישירות על הידיים, בכדי להקטין את כמות המים בשימוש. בקרת קצב זרימת המים והפעלה באמצעות חיישן מביאים לחיסכון במים.

הגייני - לוכד 99.9% מהחיידקים מהאוויר בחדר השרותים: מייבש הידיים dyson airblade tap מצוייד במסנן HEPA המסיר 99.9% מהחיידקים מהאוויר בחדר השרותים. המנוע הדיגיטלי V4 של דייסון מסתובב במהירות של 90,000 סיבובים לדקה ומפיק כמות אנרגיה המספיקה כדי לשאוב עד 35 ליטר אוויר לשניה דרך מסנן HEPA

עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה לשמירה על עמידות לאורך זמן: מייבש הידיים dyson airblade תוכנן לעמידות לאורך זמן בפני השחתה פיזית או כימית ועומד בלחצים ובשחיקה של שימוש מרובה. הודות לחומרים החזקים מהם הוא מורכב, הוא מתאים גם למקומות הומי אדם ולשימוש מרובה. אין רכיבי חימום העלולים להישחק ו/או להפסיק לפעול

מהיר לניקוי: ניתן לניגוב ישירות מעל הכיור, (ללא צורך בניקוי נפרד של מייבש ידיים סמוך)
עלויות הפעלה נמוכות ביותר: מייבש 15 זוגות ידיים במחיר של מגבת נייר יחידה.

מאושר עי NSF : מייבש הידיים היחיד אשר עומד בכל הקריטריונים של תקן NSF-335
מאושר עי HACCP: בטוח לשימוש מבחינה הגיינית בתעשיית המזון והמשקאות.

טביעת רגל פחמנית קטנה: מייבשי הידיים Dyson airblade tap(tm) מפיקים עד 72% פחות פחמן דו חמצני (co2) מחלק ממייבשי הידיים האחרים ועד 68% פחות ממגבות נייר.

מחיר מומלץ לצרכן: 15,000 ₪.
 
להשיג בדייסון ישראל: רחוב האודם 6, קריית מטלון, פתח תקווה

(בקרוב גם בחנות חזי בנק ובחנויות נוספות)

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget