רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 בפבר׳ 2014

מותג הבינלאומי לוריאל פריז מנדב טיפים למראה האיפור של ביונסה בטקס הגארמי 2014

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור של כוכבת העל ביונסה מטקס פרסי המוסיקה - גראמי אוורדס 2014 שנערך בהוליווד.

ביונסה: כוכבת העל דוברת ושגרירת היופי של מותג הבינלאומי לוריאל פריז.

"לוריאל פריז" מציגה מראה האיפור המפתה של ביונסה משני הופעותיה בגראמי 2014 האחת על השטיח האדום והשנייה בהופעה על הבמה - ביונסה מאופרת בצורה קלאסית, במראה מפתה וחושני.
צילום: לוריאל חו"ל

להשגת המראה:
התחילי עם מייק אפ המעניק גימור טבעי לעור, אם את בעלת עור מעורב הנוטה לשמן מומלץ להוסיף פודרה.
נתחיל עם העיניים, בעזרת צללית בגוון אפור כהה נתחום את קו הריסים העליון, מומלץ להיעזר במרשת זוויתית, טשטשי מעט עד לקפל העפעף.
חזרי למברשת הזוויתי והניחי מעט צללית בקו הריסים התחתון, טשטשי ורככי את הקו. בעזרת עיפרון שחור, עברי ותחמי את העין, כולל כמובן בתוך העין. הוסיפי לריסייך כמות נדיבה של מסקרה היוצרת מראה מניפתי.
את מראה השפתיים של ביונסה נשיג באמצעות שפתון אדום בגוון יין, על מנת להקל על מריחת השפתון האדום- יד מיומנת ומדויקת, מומלץ לבחור בשפתון עמיד עם אפליקטור של ספוגית אשר יקל על המריחה ויישאר איתך לאורך כול בילוי. ניתן להוסיף מעט ברונזר, לפיסול עצמות הלחיים.

השיער:
אם לרגע חשבתן שביונסה פספסה את התור לספר, אתן טועות! מדובר בטרנד החם בעולם השיער שנקרא "אומברה"  למי שעוד לא הפנימה- המראה הלוהט המככב לאחרונה בכל מקום אפשרי, מדובר במראה שיער המתחיל בשורש כהה ומתבהר במספר טונים עד לבלונד בקצוות. את האומברה ניתן להשיג בערכות ביתיות לשימוש קל ונוח לפי גוון השיער הטבעי שלך.

 מראה איפור "רטוב":
ביונסה במראה החושני, עיניים מעושנות, בגוונים של כחול ושפתיים מבריקות בגוון ניוד.
להשגת המראה "הרטוב" התחילי עם בסיס, שאותו לחלוטין נשאיר מאט! ולכן, אחרי שהתאמת את המייק אפ המושלם לגוון עורך הוסיפי פודרה, באופן כללי מומלץ תמיד שתהיה בתיק, רק למקרה ש..
המראה הושג באמצעות צללית בגוון כחול עמוק בגימור מנצנץ ,הניחי אותה בצמוד לקו הריסים, טשטשי עד לקפל העפעף, הוסיפי לפי הצורך. על מנת להעניק לעין מראה מודגש ומהפנט הוסיפי בעזרת עיפרון שחור מסגרת לקו הריסים העליון. עברי לחלק התחתון של העין, בעזרת מברשת זוויתית תחמי את העין בקו הריסים, טשטשי את הקו בעזרת מברשת טשטוש והדגישי עם עיפרון.
בחרי בצללית בגוון לבן מנצנץ והניחי אותה מתחת לגבה בשלישי החיצוני של העין, את השאריות שעל המברשת הניחי בחלק הפנימי של העין. להדגשת הריסים וליצירת מראה מפתה וחתולי, משכי מסקרה בכמות נדיבה, הדגישי את הריסים החיצוניים!

בחרי בגוון ניוד המעניק גימור מבריק לשפתייך למראה הסקסי, המשלים את העיניים הדומיננטיות.
ניתן להוסיף מעט סומק על תפוחי הלחיים, בחרי בגוון פיץ' עדין.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget