רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בפבר׳ 2014

מותג האופנה היוקרתי RALPH LAUREN משיק: קולקציית קרוז 2014 לגברים

מותג היוקרה  RALPH LAUREN משיק: קולקציית קרוז לגברים -  אביב  2014

מותג האופנה הבינלאומי
Ralph Lauren, משיק בימים אלה את קולקציית הקרוז לאביב 2014, המציעה פרטי לבוש קלילים ונעימים לתקופת הביניים שבין עונות השנה.
בגזרת הגברים מציע המותג היוקרתי בשורה חדשה הבאה לידי ביטוי בשלושה קווים מרכזיים:
קו הנאוטיקל בהשראת החוף, הים והימאות
צילום: אפרת אשל
השנה, מציע המותג קו לבוש לגברים בהשפעת מוטיבים מעולם הימאות, החוף, השייט והספנות. פלטת הצבעים בליין זה מתאפיינת בצבעים עמוקים דוגמת כחול נייבי ואדום לצד צבעים טבעיים ונקיים של לבן, קרם ואפור.
בין הפריטים בקו: מכנסי צ'ינו במגוון צבעים, חולצות פולו קלאסיות בהדפסים של פסים במבחר צבעים, קרדיגנים דקים ונעימים למגע בצבעי כחול נייבי, חולצות מכופתרות מפשתן, מכנסי 3/4 במגוון צבעים ועוד...
קו הריזורט
בקו זה מבחר צבעים וגזרות המתאימות במיוחד לעונת המעבר ,לחופשות ובילויים בשעות הפנאי. הצבעוניות המככבת הינה צבעוניות עזה ומגוונת במיוחד; ורודים, ירוקים, צהובים, כתומים וכחול על כל גווניו, מפציעים גם בגזרת הגברים. הבדים נעימים למגע, הם קלילים ומשוחררים ומבשרים את בואה של אופנת הקיץ.
בין הפריטים בקו: חולצות מכופתרות עם שרוול ארוך או קצר מבדי כותנה ופשתן, חולצות צבעוניות בהדפסי פייזלי, חולצות מבדי אוקספורד בצבעי וורוד, כחול נייבי, ירוק מנטה וטורקיז, סריגים קלילים בצבעי וורוד וכחול, חולצות פולו קלאסיות, מכנסי צ'ינו ארוכים או מכנסיים בגזרת 3/7 במגוון צבעים ועוד...

חגיגת אירועי ספורט בראלף לורן
מדי שנה מעניק המותג חסות לאירועי ספורט ברחבי העולם. השנה, לקראת המשחקים האולימפיים ולקראת טורנירים שונים של ספורט ברחבי העולם, משיק המותג קו של חולצות פולו קלאסיות לגברים אשר אותן מעטרים הדפסי דגלים של מדינות שונות בעולם המשתתפות במשחקי הספורט.
טווח מחירים של הקולקציה: 649-4000 ₪

את הפריטים ניתן להשיג בחנויות ראלף לורן בקניון רמת אביב ובחנות ראלף לורן בכיכר המדינה ה' באייר 34
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget