רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 בפבר׳ 2014

מוצר חדשני ובלעדי: צבע שהופך כל משטח ללוח מחיק

צובעים, מקשקשים, מוחקים...על הקיר SKETCH PAINT ( סקאטץ' פיינט):

צבע שהופך כל משטח ללוח מחיק

חברת הצבעים נירלט משיקה מוצר חדש ובלעדי:  צבע שהופך כל משטח ללוח מחיק.

SKETCH PAINT, מהווה פתרון יצירתי, חדשני ומקורי, המתאים לחדרי ילדים, מטבחים, חדרי עבודה, משרדים, בתי ספר וגני ילדים.

 
צילום:  דן לב
הצבע יחליף את פתק הקניות במטבח, לוח שעם מיושן שאינו מתאים לעיצוב החלל,  קשקושי הילדים על הקירות בחדר המשחקים, רשימת מטלות  ועוד....

SKETCH PAINT,  מגיע בצבע שקוף והוא מקבל את גוון הרקע של המשטח הנצבע. ניתן ליישום על משטחים חלקים כמו קירות, דלתות, ארונות ועוד.

המוצר החדש נוח ליישום ומספיקה שכבת צבע אחת נדיבה לקבלת קיר שהוא לוח מחיק.

 תכולת האריזה:  500 מ"ל והיא מספיקה לשטח של כ- 3 מ"ר.

לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "מדובר בבשורה בשוק הצבע בישראל. נירלט כחברה מובילה בשוק דואגת לתת מענה לצרכי הלקוחות ומשיקה מוצרים ופתרונות חדשניים ומתקדמים. SKETCH PAINT,  הינו מוצר חדשני ומקורי המהווה חלופה מצוינת ללוחות המחיקים, הוא למעשה הופך כל קיר ללוח מחיק, החלל מקבל מראה נקי ומעוצב, במקביל למתן מענה פונקציונאלי".

 מחיר לצרכן: 299 ₪.

ניתן להשיג בחנויות צבע מובחרות וברשתות השיווק.

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.

נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.

בנוסף מציעה נירלט מרכז שיירות ייחודי, ראשון מסוגו בישראל, המציג את מגוון המוצרים הרחב של נירלט, ומעניק ייעוץ והדרכה לקהל המבקרים איך לעצב את הבית בצבע. המרכז ממוקם בקומת האדריכלים בדיזיין סנטר בבני ברק.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget