רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 בפבר׳ 2014

לרצים במרתונים: חידושים בתחום, טיפים ועיצות - מרשת ורטהיימר ספורט

לקראת עונת המרתונים חידושים, מגמות וטיפים לרצים במרתונים

רשת ורטהיימר ספורט ממליצה על  ציוד ליוצאים למרתון, איך לבחור נעלי ריצה?

טיפים לריצה יעילה ועוד
 
צילום: יח"צ
"עונת  המרתונים" היא "חגיגה" לא רק למשתתפים, אלא גם למותגים, אשר משיקים מוצרים חדשים, ציוד לרצים, וגאדג'טים ואביזרים מועילים.

לדברי רוי ורטהיימר, מנכ"ל רשת ורטהיימר ספורט: "מידי שנה, לקראת עונת המרתונים, הביקוש למוצרי ריצה עולה  בקרב גברים, נשים ואף ילדים. קטגוריית הריצה היא קטגוריה מובילה בסניפי ספורט ורטהיימר. ברשת מגוון ענק של דגמי נעלי ריצה וביגוד מקצועי של כל מותגי הריצה המובילים ובמגוון מחירים רחב והחל מ-199-299 ₪ לנעלי ריצה של מותגים מובילים."

לדבריו: "צוותי המכירות בסניפים עוברים הדרכות מקצועיות לצורך התאמה נכונה של נעליים לרץ/ה בהתאם למבנה כף הרגל, אופי האימונים ומשטח הריצה. בעיסוק בספורט ובמיוחד במרוצים ופעילויות הדורשות מאמץ מיוחד, ישנה חשיבות רבה בבחירת ציוד איכותי ומתאים לרץ/ה".

לדברי אליסה ברדה מנהלת השיווק של רשת ורטהיימר ספורט : "ציוד מקצועי לריצה הינו אחד מהנושאים החשובים ביותר למשתתפים במרתונים, בחירת נעליים נכונות ובגדים מתאימים יכולים להקל ולהטיב עם הרץ."

לדבריה: "חשוב לרכוש נעל ספורט של מותג או חברה מוכרת, המתמחה בריצה. הנעל חייבת להתאים ככפפה לרגל, היא צריכה להיות הדוקה אך לא לוחצת מדיי. יש להשאיר רווח של לפחות חצי בוהן מסוף האצבע הארוכה ביותר כאשר הנעל נעולה ברגל ועומדים עליה – מה שעוזר בזמן מאמץ כאשר הרגל מתרחבת בחצי מידה. מומלץ לנסות את נעל הריצה על מכשיר ריצה בחנות."

עוד פריטים חשובים שכל רץ צריך שיהיו ברשותו:

גרבי ריצה מקצועיות – מעט מאוד רצים יודעים שיש חשיבות אדירה לרכוש גרבי ריצה מקצועיות. חשוב להשתמש בהם לפחות פעם אחת לפני המרוץ, בכדאי  לוודא שאין לרץ אלרגיה או רגישות.

בגדי ריצה מקצועיים-  הרץ מרתון צריך לרכוש את בגדי הריצה האיכותיים, של מותגים המתמחים בריצה. עדיף בגדים מינימליסטים, הכוללים מנדפה זיעה.

גאדג'טים – לאביזרי ריצה יש משקל רב , בריצת מרתון. חשוב להצטייד באביזרים שיועילו לריצה כמו שעון דופק אשר מודד את זמני הביניים ואת הדופק כדי שיידע להעריך את כמות האנרגיה שהוציא בכל פרק זמן. קומפרשנים שמתלבשים מכף הרגל ועד הירך על מנת לשמור על החום למי שסובל מהתכווצויות או דימומים בשרירים ובוורידים, בקבוקים טרמיים השומרים על המים קרים, כובע מצחייה המגן מפני השמש וגם מנדף זיעה.  ועוד אביזרים רבים ונוספים."

"ישנם כמה טיפים חשובים שכדאי לכל רץ מרתון ליישם", אומרת מירב פרי, מנהלת חנות ורטהיימר טריאתלון  ומרתוני סטית: "לא משנה איזה מקצה אתם עושים הבקרים עדיין קרים, כדאי להביא אתכם סווטשירט ישן שתוכלו ללבוש ולהוריד/לזרוק אותו על קו הזינוק, כל הביגוד שתשאירו ייאסף ויימסר לנזקקים. הגוף מאבד המון נוזלים גם אם יוצא יום קר ולכן חשוב להרבות בשתייה".

עוד מוסיפה פרי: "ריצת 10 ק"מ, 21.1 ק"מ או 42.2 ק"מ יכולה להיות קשה ומסוכנת אם לא התאמנתם והכנתם עצמכם אליה כראוי, היום יש שפע תוכניות באינטרנט והרבה קבוצות הכנה – שווה לקרוא, להבין ולהתכונן בהתאם למטרה/האתגר הבא שלכם. למקצים
הארוכים שווה לרוץ מקטעים של מסלול המרתון לפני על מנת להכיר אותו, לדעת איך לתכנן
את הריצה בהתאם לפניות/עליות ומשטחי ריצה (אספלט, טיילת וכו')."


מבצעים מיוחדים ברשת ורטהיימר ספורט לרגל עונת המרתונים:

רשת
ורטהיימר ספורט יוצאת במגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות, לקראת עונת המרתונים. המבצעים יכללו בגדי, נעלי ואביזרי ריצה, לדוגמא:

25% הנחה על נעלי הריצה המקצועיות של המותגים המובילים כולל קולקציות חדשות  נייקי, מיזונו, סאקוני, אסיקס וסלומון לנרשמים למרתון, בהוכחת רישום לאחד המרתונים.

בנוסף, 10% הנחה על נעלי ריצה מקצועיות לחברי מועדון ומצטרפים חדשים + 10% צבירה
ההטבה בתוקף עד סוף חודש פברואר , על הדגמים המשתתפים במבצע ,ללא כפל מבצעים והנחות .

לפרטים נוספים:
1-700-70-21-21
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget