רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 במרץ 2014

נוק יוצא בתחרות לפורים בפייסבוק: "NUK- תעשו לי בוק!"

"NUK - תעשו לי בוק!"- תחרות מיוחדת לפורים

מעלים תמונות של הילדים מחופשים וזוכים בפרסים 
פרס ראשון: צילום מקצועי ואלבום תמונות מעוצב
 
כל שנה בפורים אנחנו מצלמים ללא הפסקה את הילדים. השנה מנצלים את ההזדמנות, מעלים את התמונות לעמוד NUK בפייסבוק ויכולים לזכות במזכרת בלתי נשכחת: צילומים משפחתיים ע"י צלם מקצועי ואלבום תמונות מעוצב.

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, הנמכר והמופץ בישראל על ידי קבוצת ניאופרם יוצא בתחרות לפורים בפייסבוק: "NUK- תעשו לי בוק!".

במסגרת התחרות מתבקשים המשתתפים להעלות תמונות של ילדיהם מחופשים בתוספת המשפט "NUK- תעשו לי בוק!" התמונה המקורית והייחודית ביותר, תזכה את המשתתף בצילומים משפחתיים עם צלם מקצועי ובאלבום תמונות מעוצב. ערכות מוצרים מפנקות של NUK יוענקו לתמונות שיגיעו למקום השני והשלישי.

תחרות פורים של NUK בפייסבוק פתוחה לכולם ומזמינה את הגולשים להפוך לחברים בעמוד הפייסבוק של NUK Israel, להעלות תמונות ולנסות לזכות בפרס הראשון.

התחרות תתקיים בין התאריכים 10/3 ועד ה 17/3 בשעה 20:00.



אודות NUK
המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות, עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם, מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK  הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל- 110 מדינות ברחבי העולם. לאורך הדרך, החברה  נעזרת במומחים מתחומים שונים: מיילדות, רופאים, תזונאים והורים, כדי לפתח את מוצריה. פטמת המוצצים והבקבוקים הייחודית של NUK  , עוצבה באופן א-סימטרי, בדומה לפטמת האם בזמן ההנקה, כדי להשיג התאמה אופטימלית לפיו של התינוק. מאז היווסדו של המותג, בחנו מדענים את מוצריו והשפעותיהם על התפתחותם של תינוקות. תוצאות מחקריהם מסייעות למותג לשפר את מוצרי החברה ולפתח מוצרים חדשים, תוך שימוש בממצאים המדעיים והעדכניים ביותר, בעיקר מתחומי הרפואה והפסיכולוגיה ההתפתחותית.
אתר הייצור של כל המוצצים, הפטמות ובקבוקי ההזנה של NUK מצוי בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.
המוצצים ובקבוקי ההזנה של NUK אינם מכילים ביספנול A.

אתר אינטרנט: www.nukisrael.co.il

פייסבוק: NUK Israel


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget