רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

18 במרץ 2014

מסופ"ש הקרוב: 'שבתות אינדיאניות' בסחנה שבעמק המעיינות

'שבתות אינדיאניות' בסחנה

בגן הלאומי גן השלושה [סחנה] בעמק המעיינות מתכוננים לאביב:
 בנוסף לברכות הטבעיות של מעיין נחל עמל (האסי) עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות בכל ימות השנה, המדשאות ומתקני המשחקים, יתקיימו בגן שלושה סופי שבוע מיוחדים של פעילות לילדים ולכל המשפחה בסגנון אינדיאני: בשלושת השבתות הקרובות (22.3 , 29.3, 5.4), לצד שלל הפעילויות הרגילות בסחנה יתקיים גם הפנינג של תחנות אתגריות ופעילויות מיוחדות, ביניהן מספר סיפורים בטחנת הקמח הישנה, אפיית לחם אינדיאני, תחרויות נשיפה, הליכה על מגלשיים והליכה על חבל, מרוצי שקים ותחרויות היתוליות אחרות ועוד שלל תחנות ופעילויות אתגריות בסגנון אינדיאני בגן השלושה, בהובלת 'צ'יף העשבים' 
הגן הלאומי גן השלושה-סחנה מציע אפשרויות טיול ובילוי רבות נוספות - במרכז הגן זורם נחל האסי עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות, בריכות טבעיות והרבה דשא וצל. הגן נבחר לאחד מעשרים האתרים היפים ביותר בעולם (על פי מגזין TIME) במרכזו נובע מעיין מתחתית בריכה טבעית, משובצת מפלי מים יפהפיים וגשרוני אבן.  בשטח הגן נמצאים גם שני מוזיאונים - אתר שחזור 'חומה ומגדל' – אתר לשחזור 'תל עמל', הישוב הראשון מיישובי "חומה ומגדל", בו מתקיימות הפעלות מיוחדות לילדים ברוח החלוצים – כיבוס בגיגיות, צילום משפחתי בבגדי חלוצים, מילוי סלים בחצץ, צפייה במצג אור-קולי על התקופה ועוד ומוזיאון לארכיאולוגיה 'עקבות בעמק' המציין השנה יובל להקמתו עם שלל תערוכות קבע, פסלים מתרבויות יוון העתיקה,  בית בד עתיק משוחזר, ממצאים מתקופת החשמונאים, תערוכה משוחזרת של רחוב החנויות ובתי המלאכה בבית שאן העתיקה ועוד.
שעות פתיחת הגן בסופי השבוע: 8.00-16.00;  שעות הפעילויות המיוחדות – 10:00-14:00. שעות הפעילות במוזיאונים – 10:00-14:00. כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה לגן. הנחה למנויי רשות הטבע והגנים.
לפרטים נוספים -  http://www.gan3.co.il ובטלפון - 04-6586219
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget