רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

2 במאי 2014

תיק עזרה ראשונה לחתונה- מסמך טיפים שיעזור לכל זוג לצלוח את היום הגדול בשלום.

תיק עזרה ראשונה לחתונה

ההכנות לחתונה הן תהליך ארוך ומלא פרטים, הכל בכדי שיצא אירוע שאף אחד לא ישכח.  מעבר לכל ההכנות הכוללות תיאום ספקים, תיאום חמים וחמות ועוד מיליון משימות, ישנם מספר דברים שרצוי לקחת איתכם על מנת למנוע תקלות לא נעימות ולשפר את ההנאה מן האירוע:

  • שלא יכאב הראש: ביום החתונה עצמו קיימת התרגשות, הגוף מתוח, לעיתים חסרות שעות שינה, מה שגורם פעמים רבות לכאב ראש בזמן האירוע. למי יש זמן לכאבים בזמן החתונה? על כן משכך כאבים, כדוגמת קפסולות אדויל ליקווי ג'ל או אדויל פורטה לטיפול יעיל ומהיר, יכול להיות חבר טוב מאוד של הכלה והחתן ויכול לשמש בטיפול למגוון רחב של כאבים, כגון: כאבי שיניים, ראש, כאבי גב, שרירים ומפרקים.
  • להקפיד על האיפור:  מרבית הכלות מתאפרות שעות לפני החתונה. האיפור אמור להחזיק מעמד, אך פעמים רבות, בשל זיעה, התרגשות ודמעות, רצוי לרענן אותו. מומלץ לקחת ערכת איפור משלים שתכלול שפתון, פודרה, סומק, עיפרון לעיניים, מסקרה ומגבונים או קיסמי אזניים לתיקון האיפור.
    לרקוד בלי כאבים: כאב, לחץ, צריבה בכרית כף הרגל, שפשופים וחתכים, הינם חלק מהמסורת של נעליים חדשות ולוחצות, לא חשוב כמה זמן לפני ניסית להתרגל ולתרגל. היערכות מקדימה באמצעים שיקלו על הכאב (נעליים להחלפה, למשל) ויעשו את העבודה מצויין בריקודים ובעמידה ממושכת לאורך האירוע היא הכרחית. בנוסף מומלץ להצטייד מבעוד מועד בפלסטרים לחתכים שאולי יווצרו.
  • ריח ריח ריח: לשמירה על ריח הגוף רצוי להצטייד בדיאודורנט. עדיף כזה ללא אלומיניום וללא אלכוהול, שיחזיק מעמד לאורך זמן וינטרל ריחות זיעה. דיאודורנט בעל ניחוח עדין, שלא יכתים את הבגדים, כדוגמת deo-dor של דוקטור עור, יעזור לכם לעבור את הערב בשלום. כמו כן, רצוי להזליף מספר טיפות מהבושם במהלך הערב. גם מסטיק ללא סוכר/סוכריות מנטה מומלץ לשמור בהישג יד וזאת מכיוון שבדרך כלל, הזוג לא מצליח להכניס לקיבתו מוצרי מזון או משקה, דבר העשוי לגרום לריחות לא נעימים מהפה.
  • שלא נתעלף: מכיוון שאוכל אינו בנמצא ויש נטייה לצום ביום האירוע ובמהלכו, מומלץ לצרף לתיק חטיף אנרגיה, כדי לספק אנרגיית חירום לגוף. מומלץ גם לשמור בקבוק מים צמוד.
  • לשמור על קור רוח: התקופה הנפלאה הזו היא גם תקופה מאוד לחוצה, הלחץ והעצבנות נוסקים לשמיים, ולכן רצוי שתמיד יהיה בתיק לאורך כל התקופה, טבליות הרגעה טבעיות על בסיס צמחי מרפא וללא מרשם רופא, כדוגמת נרבן. נרבן עשוי לסייע לאורך כל "תקופת החתונה", החל מקביעת רשימת המוזמנים, קביעת הספקים, ההכנות לאירוע, ועד פתיחת ההמחאות והמתנות וירח הדבש שאחרי.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget