רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 בספט׳ 2014

טקס פרסי האופנה של ישראל יפתח גם השנה את אירוע האופנה הבינלאומי השנתי של מוזיאון העיצוב חולון החוזר בפעם השביעית

HoF14 - שבוע האופנה חולון 24-29 בנובמבר 2014

דמויות בולטות ומרכזיות בענף האופנה הבינלאומי יגיעו למוזיאון העיצוב חולון במסגרת אירועי שבוע האופנה חולון  
HoF14.
טקס פרסי האופנה הישראלי יפתח את שבוע האופנה בניצוחו של המפיק והמנהל האומנותי מוטי רייף
 למעלה מ-500 בכירים בעולם האופנה יבחרו את הזוכים החדשים
כנס האופנה הבינלאומי המקצועי ידון השנה בעולמות השראה עכשוויים של מעצבי האופנה בהשתתפות אושיות אופנה בולטות מהארץ ומהעולם תחת הכותרת MUSE""
שבוע האופנה חולון יכלול כנס בהשתתפות מעצבי אופנה ונציגים מהחברות הבינלאומיות המובילות לצד מעצבים ומרצים מישראל, פאנלים, הרצאות, מתחמים ומיצבי אופנה, סדנאות והתנסויות חווייתיות, תערוכות אופנה והקרנות סרטים

מוזיאון העיצוב חולון ועיריית חולון מכריזים על חזרתו של "HoF14 - שבוע האופנה חולון", אירוע האופנה הגדול שהוא חלק מחזונה של העיר להפוך למוקד עיצוב בינלאומי ומתקיים זו השנה השביעית. שבוע האופנה חולוןHoF14  יתקיים בתאריכים 24 – 29 בנובמבר 2014. טקס פרסי האופנה של ישראל יפתח את האירועים, ביום שני 24.11, בשיתוף איגוד האופנה והטקסטיל בהתאחדות התעשיינים.
שבוע האופנה חולון HoF14 הוא אירוע אופנה חוויתי בהשתתפות עשרות מרצים ומעצבים ישראלים ובינלאומיים מובילים. הצפי הוא כי מאות שוחרי אופנה ומבקרים יגיעו למוזיאון העיצוב בחולון ליהנות מהפעילויות והמפגשים השונים במהלכו.
בין האורחים הבינלאומיים שהשתתפו בעבר בשבוע האופנה חולון: זאק פוזן, סטיבן ג'ונס, דמיר דומה, קרלה סוצני, מרגרטה ואן דן בוש, אימרן אמד ורבים אחרים.
לדברי חנה הרצמן, מנכ"לית עיריית חולון:
"אופנה, עיצוב ויצירה בכלל משקפים את הרצון הטבעי והברור הקיים בכל אדם בארץ ובעולם: לחיים, להתחדשות, לביטחון ושגשוג. גם בתקופות לא פשוטות, כפי שאנו חווים כעת, כוחנו הוא ביכולת לדבוק בחיים, להמשיך ליצור ולהאמין בעתיד טוב  יותר. חולון שמובילה בשנים האחרונות סדר יום ציבורי חדש בו תעשיית העיצוב הינה משימה לאומית שמחה לארח בפעם השביעית את שבוע האופנה. קיום שבוע האופנה חולון באופן עקבי, לצד עשייה שנתית בתחומי העיצוב השונים במוזיאון העיצוב חולון, בגלריות העירוניות ובתחומי העיר, מאפשרים ליוצרים ישראליים לחשוף ולהיחשף, להכיר, לחקור ולהמשיך להוביל כענף ייצוא משמעותי, יצירתי ומקורי. חולון תמשיך לתמוך במעצבי האופנה הצעירים והוותיקים ויחד נוביל שינוי משמעותי שיגדיר מחדש את זירת העיצוב המקומית".

לדברי אלון ספן, מנכ"ל מתחם מדיטק חולון ומוזיאון העיצוב חולון:
"השנה יעסוק שבוע האופנה חולון בעולמות ההשראה של מעצבים עכשוויים אשר עובדים במציאות קצבית המשתנה ללא הרף. נחווה את עולם האופנה בצורה ישירה ובלתי אמצעית דרך מפגשים עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם מהארץ ומהעולם. אנו גאים כי מוזיאון העיצוב חולון ממשיך להוות מוקד השפעה מרכזי בזירת העיצוב המקומית והבינלאומית ומקור השראה ליצירה מקורית ואיכותית".

שבוע האופנה חולון יציג גם השנה מגוון מרתק של אירועי אופנה שונים ואיכותיים - מטקס פרסי האופנה הישראלי, הכנס הבינלאומי השנתי, הקרנות בכורה של סרטי אופנה ועד לתערוכת יחיד של איריס ואן הרפן, ממעצבות האופנה המשפיעות ביותר כיום, שתוצג לראשונה בישראל.
מנהל קשרי החוץ של מוזיאון העיצוב חולון, אייל דה ליאו, משמש כמנהל הקריאטיבי והמקצועי של שבוע האופנה חולון זו השנה הרביעית יחד עם מעצבת האופנה עידית ברק כמנהלת תוכן.
כאמור, שבוע האופנה ייפתח בטקס פרסי אופנה ישראלי, ב24.11, בשיתוף איגוד האופנה והטקסטיל בהתאחדות התעשיינים. את טקס פרסי האופנה במסגרת שבוע האופנה בחולון יזם זאביק דרור שיהיה השנה אמון על יחסי הציבור לשבוע האופנה כולו.
שבוע האופנה חולון 2014 ישלב כנס אופנה בינלאומי תחת הכותרת MUSE"" (מוזה) במתחם מדיטק חולון. בין המוזות המיתולוגיות למוזיאון המודרני, שבוע האופנה פותח השנה צוהר לעולמות ההשראה השונים של מעצבי אופנה עכשוויים. בכנס ייערכו פאנלים והרצאות בהשתתפות אושיות אופנה בולטות מהארץ ומהעולם ביניהם מעצבים בכירים, חזאי טרנדים, עיתונאים, אנשי אקדמיה ונציגי חברות בינלאומיות. הכנס ידון בעולמות השראה עכשוויים של מעצבי האופנה.
ספריית החומרים של מוזיאון העיצוב חולון תלווה את הכנס ותקיים מפגשים מיוחדים.
במקביל לאירועי שבוע האופנה, תיפתח במוזיאון העיצוב חולון תערוכת יחיד של מעצבת האופנה ההולנדית איריס ואן הרפן הנודעת בזכות פריטי הלבוש המתוחכמים והפיסוליים שלה המושפעים מטכנולוגיות חדשניות. לצד התערוכה המרתקת של ואן הרפן יתארחו בכירי תעשיית האופנה מהארץ ומהעולם בכנס מיוחד בו ידונו במערכת הגומלין בין עולם האופנה לשדות תרבות אחרים.
סינמטק חולון יציג סרטי אופנה מקוריים בהקרנות בכורה וייערכו מייצגי אופנה בהתאם להשראות השונות, כמו כן יתקיימו מופעי אופנה ומתחמי פופ-אפ ייחודים לקהל הרחב.
שבוע האופנה חולון HoF14, מוזיאון העיצוב חולון, מתחם מדיטק חולון, גולדה מאיר 6  24-29/11/2014 ימים ב'-ש'.

רכישת הכרטיסים לכנס תפתח ב1.10. בקופת מדיטק חולון 03-5021552 הנחות עבור קבוצות (8 אנשים ויותר) בטל' 03-5021551. 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget