רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

24 בנוב׳ 2014

חדש ויסוצקידס - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים

חדש ! ויסוצקידס חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים

הסדרה כוללת 3 טעמים המותאמים במיוחד לילדים – ענבים, נענע ופטל. 
כל מוצרי הסדרה הינם ללא קפאין ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד.

מתיקות טבעית מעודנת
חליטות ויסוצקידס מגיעות במתיקות טבעית מעודנת, שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים. בהתאם לטעם האישי ניתן לשתות את החליטות ללא תוספת סוכר, או בהמתקה בכפית אחת בלבד של סוכר או דבש, בדגש כי להורה יש שליטה על כמות הסוכר במשקה ויכולת ניהול צריכת הסוכר של הילד לאורך היום.

ויסוצקידס – תחליף בריא למשקאות הממותקים.
כהורים, אנחנו משקיעים זמן ומחשבה כדי להבטיח תזונה בריאה לילדנו : דואגים שהם יצרכו מספיק סידן, מספיק ירקות ולא יאכלו יותר מידי ממתקים. אך מה לגבי שתייה ? לא תמיד אנחנו זוכרים לעקוב אחרי השתייה של ילדינו, לוודא שהם שותים מספיק ושהם בוחרים במשקאות בריאים.
שוק המשקאות לילדים מציע בעיקר משקאות עתירי סוכר המכילים 3-5 כפיות סוכר לכוס, החל מתרכיזים ומשקאות קלים וכלה בשוקו. חליטות ויסוצקידס מהוות תחליף בריא לתרכיזים, ולמשקאות ממותקים עתירי סוכר.
משקאות לילדים - כמויות סוכר לכוס :

מים
ויסוצקידס
מים בטעמים
סירופ ממותק
נסטי
שוקו
משקה קל תפוזים
קולה
0
כפיות סוכר
0
כפיות סוכר
1.5
כפיות סוכר
2.5
כפיות סוכר
3.5
כפיות סוכר
4.5
כפיות סוכר
4.5
כפיות סוכר
5
כפיות סוכר

במיוחד לילדים – ללא קפאין ובטעמים אהובים
במשך שנים פנו לויסוצקי הורים לילדים והצביעו על הצורך בתה המותאם לילדים בשני היבטים:
1.    שיהיה ללא קפאין
2.    שיהיה בטעמים שילדים אוהבים
בויסוצקי הרימו את הכפפה ובתהליך פיתוח שארך שנתיים יצרו משקה בריא לילדים : חליטות צמחים ופירות ללא קפאין, ללא סוכר ובטעמים שילדים אוהבים – פטל, ענבים ונענע. טעמי הסדרה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב ילדים בישראל.
יום עם ויסוצקידס
החליטות טעימות לשתייה גם חם וגם קר ויסוצקידס יכול להיות פתיחה בריאה לארוחת הבוקר. ניתן להכין חליטה ולשלוח עם הילד בבקבוק לבית הספר שעות אחר הצהריים הן הזדמנות נפלאה לשתייה משותפת של תה צמחים. תוכלו ליהנות מזמן איכות , לשוחח על חוויות היום ולהפוך את השתייה המשותפת לספל של אהבה. וכמובן ספל חליטה חמימה ומרגיעה לפני השינה

פוסט שריגש אותנו
בתהליך פיתוח הסדרה נתקלנו במקרה בפוסט שהעלתה אמא לילדה בעמוד הפרטי שלה וריגש אותנו.
הפוסט שלה הגדיר במדוייק את תפיסת העולם שלנו לגבי יצירת הרגלי תזונה נכונים אצל ילדים ולכן החלטנו לשים אותו כפי שהוא על גבי אריזות הסדרה, בתקווה כי יתן השראה להורים רבים.
להלן הפוסט שנכתב על ידי אסנת לכנר, אמא של סיוון, לפני כשנה וחצי:
"זה כבר היום השלישי שסיוון מבקשת שאכין לה תה. אני מכינה לה והיא שותה להנאתה ופתאום זה היכה בי, בלי סוכר... היא שותה את התה שלה בדיוק כמו שאני שותה את התה שלי.
הילדה שותה תה צמחים בלי סוכר כי זו פשוט בכלל לא אופציה, מבחינתה ככה שותים תה, תיון ומים וזהו... מדליק !
הילדים שלנו הם לגמרי תוצר של ההרגלים שלנו. דוגמא אישית היא הדרך הפשוטה והטובה ביותר להעביר להם את המסרים והערכים שחשובים לנו. השתמשו הזה בחוכמה."


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget