רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 בדצמ׳ 2014

Easy2give קמפיין שלטי חוצות חדש‎

חברת Easy to Give המעניקה דרך קלה להעניק מתנה באמצעות כרטיס אשראי, עולה בקמפיין חוצות

החברה, בבעלות שלום מיכאלשווילי וגיא גיאור, עלתה השבוע בקמפיין שילוט חוצות בעלות של למעלה ממיליון שקלים.זהו הקמפיין הבלעדי הראשון הנועד להעלות את מודעות הציבור הרחב למהפכה הצרכנית של החברה בתחום האירועים- מתנה באמצעות כרטיס אשראי העוברת ישירות לחשבון בעלי האירוע ללא תלות בצ'קים ובמזומן.
בקמפיין, המנוהל על ידי חברת הפרסום צדר יריב, מככב שלום מיכאלשווילי, המחזיק בבעלות משותפת ומשמש גם כפריזנטור של החברה. מיכאלשווילי מופיע כאשר תחתיו מופיע הסלוגן: "מתחתנים? מתנות לאירועים בכרטיס אשראי". הקמפיין עלה בקירות ענק נור בפריסה ארצית במקטעים של קיבוץ גלויות, רוקח, גלילות וכן קירות בפריסה ארצית. כמו כן, הקמפיין מלווה בפעילות ברשתות החברתיות ובאתרי המתחתנים השונים .

שלום מיכאלשווילי שותף ופרזנטור Easy2give מציין : "Easy2give הינו שירות אשר נועד להקל על הצרכנים. המטרה שלנו הייתה להעניק פלטפורמה נוספת לעולם של אירועים ומתנות, לא עוד צ'קים או משיכת מזומנים. זה קל זה נגיש ונח לכולם ."

גיא גיאור מנכ"ל Easy2give מציין: "פניתי ביוזמתי לשלום מיכאלשווילי בבקשה שייצג אותנו כ-פנים של החברה, כשלמד להכיר את המיזם החליט להצטרף איתי כשותף פעיל וכמי שמוביל את הקו הקריאטיבי".עמדות Easy2give ממוקמות בעשרות אולמות אירועים ברחבי הארץ, פותחו במיוחד לשירות הענקת המתנות. הן מעוצבות למשעי, עם ממשק פשוט וידידותי.

הממשק מחליף את המנהג המקובל והמסורבל של הענקת צ'ק במעטפה או מזומן עבור בעלי השמחה. המתנה מועברת ישירות אל חשבון הבנק של בעלי השמחה- שמעתה לא יצטרכו להגיע פיזית אל הבנק למחרת האירוע או לשאת עימם כמות גדולה של מזומנים, ללא פחד מגניבות או אי נעימויות מטלפונים לאורחים על בעיה ברישום הצ'ק. עבור האורחים באירוע הממשק מאפשר נוחות ונגישות להענקת מתנה מהבית, מחו"ל או בעמדה באירוע עצמו, מבלי להכביד על תזרים מזומנים, הנפקת צ'קים או משיכת מזומן בעונת האירועים.

השירות פתוח לכלל כרטיסי האשראי (למעט דיינרס) ומציע עמדות סליקה באולמות האירועים המאפשרות שליטה מרחוק באמצעות הנפקת דוחות יומיים לכלל הגופים, מעקב תנועות והזנת חשבונות לזיכוי.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget