רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

7 בדצמ׳ 2014

אנרג'ים ישראל מציגה פסטיבל: "חנוכה ספורטיבי לכל המשפחה"


במהלך חג החנוכה, תקיים אנרג'ים ספורט , יבואנית ציוד הספורט המובילה בישראל, את פסטיבל: "חנוכה ספורטיבי לכל המשפחה". במהלך שמונת ימי הפעילות, יציע הסניף המרכזי בהרצליה, ללקוחותיו ולמשפחות מרחבי הארץ, מגוון עשיר של פעילויות מיוחדות ומהנות לכל המשפחה, המשלבות הרבה רוח ספורטיבית, כל הפעילויות כולל הפרסים, הממתקים, השתיה ועוד ללא תשלום.



"חנוכה ספורטיבי לכל המשפחה" מציע לילדים בגילאי 8-15, הפעלות ספורט שונות, מדריכי הספורט של אנרג'ים יקיימו הפעלות בתחנות של: פינג פונג וכדורגל שולחני, תחרויות קליעה לסל, הפעלות על טרמפולינה ועוד...

הקטנטנים יוכלו להנות מהפעלה עם רכבי פדאלים חדשים ונדנדות של קטלר. הפעילויות ישאו פרסים מדליקים והילדים יוכלו להנות מעמדות ממתקי חנוכה, פופקורן, פנקייקים ועוד (ללא תוספת תשלום). המבוגרים יוכלו להנות מעמדת דיג'יי מתחלפת, בירות ונשנושים. במהלך ימי הפעילות יוכלו האורחים להנות גם מסיילים אטרקטיביים במיוחד של עד 60% הנחה וגם מהורדה מלאה של המע"מ על ציוד הספורט ביתי, האביזרים הנלווים השונים ועוד.

הפעילות תתקיים באנרג'ים הרצליה, רחוב נתיבות 3 (ליד מחלף הסירה)
החל מ- 17 לדצמבר ועד ה-24 לדצמבר, א'-ה', 12:00- 19:00, שישי מ-8 בבוקר עד 14:00,
בשבת מ-11:00- 19:00. (ההפעלות לילדים תתקיימנה עד 17:00)


פרופיל חברה:


חברת אנרג'ים ספורט היא יבואנית ציוד הכושר הגדולה בישראל. ב-27 שנות קיומה, היא הפכה לחברה הגדולה והמובילה בתחום. החברה עוסקת בייצור, אחסון , יבוא ושיווק מכשירי כושר מקצועיים וביתיים, מתקני ספורט לשימוש חוץ ופנים ואביזרי ספורט מכל הסוגים. החברה משווקת את מוצריה לחנויות ורשתות ספורט,  חדרי כושר, בתי מלון, בתים משותפים, בתי ספר, מכוני פיזיותרפיה, בתי חולים ועוד.
אנרג'ים מייצגת את המותגים הטובים בעולם בתחומם וביניהם המותגים
Life Fitness, , KETTLER, VO2,TOGU, LIFETIME ,VOIT,    LIFE LINE   MARCYועוד מותגים הנמצאים בנישות בתחום הכושר והאירובי. לחברה שני אולמות תצוגות הגדולים בישראל, בהם מוצג מגוון המוצרים לחוויות רכישה וניסיון המכשירים לפני קנייה  ציוד כושר פנאי וספורט הממוקמים בהרצלייה ובנתניה.
יתרונה הגדול של חברת אנרג'ים הוא באיכות המוצרים שמייבאת החברה, מגוון המוצרים הרחב  הנותן מענה ומכסה את כל פלחי השוק וצרכיו , אנשי מכירות מקצועיים העוסקים בתחום הכושר והאימון האישי , שירות הלקוחות הגדול והמקצועי ,במחסן חלקי החילוף הגדול ובמקצועיות שלה. כמו כן חוסנה הכלכלי של החברה, לצד שיטות העבודה המתקדמות, תודעת השירות המפותחת והיכולת לאתר הזדמנויות שיווקיות לאורך השנים, הציבו את חברת אנרג'ים בראש חברות הספורט בארץ והקנו לה מוניטין של החברה המובילה, האמינה והמקצועית בתחומה.

פרטים נוספים על הפעילות: אנרג'ים, טל' סניף ראשי 09-9729136,  http://www.energym.co.il/
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget