רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

31 בינו׳ 2014

2 בשמים ב-99 שח בלבד באפריל



רשת אפריל יוצאת במבצע בישום מיוחד
2 בשמים ב-99 ₪ בלבד!

החל מה -30.01.14  ועד ל- 28.02.14

2 בשמים שבמבצע ב-99 ₪ בלבד
לדוגמא:
נאף- נאף, בוגרט, אייסברג, לפידוס, לי קופר, פסונבלה, שביניון, אורלן ועוד.

משפטיות:
מהבשמים שבמבצע. בכפוף לתקנון. אין כפל מבצעים.
בתוקף עד ה-28.2.14 או גמר המלאי. 1,000 יח' במלאי.



29 בינו׳ 2014

לוריאל פריז- לקראת הוולנטיין טיפים ועצות לשפתון האדום...

טיפים לקראת יום האהבה: השפתון האדום באדיבות סימונה אפלבאום מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז

הגוון האדום הינו עוצמתי ועל זמני ....

השפתון הוא מוצר האיפור הנמכר ביותר בעולם. אישה ממוצעת רוכשת כשישה שפתונים בשנה ומושחת את שפתיה כמעט מדי יום. גם בתקופות חשוכות של משבר כלכלי, נשים ממשיכות להיצמד לשפתון שלהן כפיצוי על הקושי. מה יש בו בשפתון המודרני? האם הוא בריא לנו? איזה מרכיבים שנויים במחלוקת הופכים אותו  לעמיד יותר לאורך זמן? מה אנחנו הצרכנים צריכים לדעת?
שפתונים עמידים לאורך זמן.
 בעולם המודרני, בו נשים הופכות לעסוקות יותר ויותר, יש צורך במוצרי קוסמטיקה ואיפור עמידים לאורך זמן, אשר אינם דורשים תחזוקה וחידוש. בניגוד לעבר, נשים כבר אינן הולכות "לפדר את האף". מותגי היופי מציעים שפע פתרונות לעמידות גבוהה יותר של הפיגמנט על השפתיים, גם לאחר שתייה או במגע עם בד.

טרנד השפתיים העמוקות נחשף השנה על מסלולי התצוגות כשהוא מעשיר את גווני השפתונים האדומים והחומים ומשלים איפור פנים נקי במראה קלאסי. כאשר נצפו הגוונים הלוהטים על שפתיהן של מבחר מובילות אופנה הוליוודיות.
הניחו את הליפ גלוסים, הורודים והבז'ים בצד ותנו לשפתיים לדבר עבורכם. הזרקור שמקבלות השפתיים העונה הולם מראה מחויט עם קריצה לשנות ה-50' או מראה גראנז' בוהמי באותה מידה והוא מהווה אלטרנטיבה בטוחה ושפויה לשפתון האדום הקלאסי.

גווני היין והבורגונדי נוצרים משילוב של פיגמנט אדום עם פיגמנט חום כהה או סגול המעניקים לאדום מראה טבעי ורגוע יותר. הגוונים הללו יחמיאו לבהירות וכהות והם סלחניים יותר מאדום זוהר כלפי פגמים בעור ושיניים צהובות.

לקראת האביב אשר נמצא ממש מעבר לפינה, משלב שמלה בגוון שמנת או פודרה, אביזרי עור חומים ושפתיים בגווני הבורגונדי העמוק. הצבע הזה משתלב היטב עם מלתחה בגוונים בהירים קלילים וגם עם כל גווני האפור. הציפורניים יכולות לקבל גוון של לק בורדו.

מומלץ לשלב את שפתוני פירות היער עם פנים ועיניים במרקם מאט מאופק ולהימנע מאיפור עיניים מוגזם, אפקטים של שימרים נוצצים וברונזרים. למעשה העצה הטובה ביותר היא ללבוש את השפתון הדומיננטי מיד לאחר הנחת הבסיס ולפני איפור העיניים והלחיים, כך נהיה בטוחים שלא נגזים בכמות הצבע.

  • לבעלות שפתיים מלאות וחושניות יכולות להשתמש באודם אדום בגימור מאט
  • לבעלות שפתיים דקות, מומלץ להשתמש באודם אדום בגימור מבריק ושקוף ((sheer,או בליפגלוס
  • כדי ליצור מסגרת אחידה לשפתיים ,רצוי להשתמש בעיפרון תיחום שפתיים בגוון זהה לגוון של האודם.
  • למראה טבעי יותר של אודם אדום. אפשר למרוח גם האצבע, הניחי טיפה מהאודם במרכז השפה ותטשטשי טיפה עם האצבע.

  • הגוונים הנחשבים למפתים והחושניים ביותר הם הבורדו והאדום.
  • בשנות ה-40 הומצא הקונספט של התאמת השפתון ללאק.
  • הכוכבות ההוליוודיות הגדולות של התקופה "לבשו" תמיד שפתון אדום.
  • שפתונים אדומים אינם מומלצים לבעלות שיניים צהובות.
  • הפופולאריות של תוחם השפתיים בעולם הולכת ויורדת בשל המראה המלאכותי שהוא עלול ליצור.
  • שימוש נכון בתוחם שפתיים הוא מילוי כל שטח השפתיים בגוון זהה לשפתון, להגברת עמידותו.שיטת סבתא לשמירה על שפתיים רכות ומטופחות- ניקוי יומיומי בעזרת קיסם טבול במים לפני האיפור.

  • למראה ומגע שפתיים רך וחלק, מומלץ לעבור בעזרת מברשת שיניים על גבי השפתיים, להורדת השוונצים היבשים.
  • נשים מעשנות סובלות יותר מחריצים סביב השפתיים ולכן עדיף להן להשתמש בשפתון עמיד.
  • מייק אפ או קונסילר על השפתיים לפני האיפור ישמרו אותו לאורך זמן.
  •  שכבת פודרה קלילה מעל השפתון תקבע אותו ותספוג את השומניות.
  • המרקם המומלץ לשפתון תלוי במצב השפתיים ובהעדפה. ככל שאנו מתבגרות כדאי להעדיף שפתוני מאט עם ברק במרכז השפה בלבד.
  • בשפתיים דקות, מומלץ להשתמש בעיפרון על הקו החיצוני של מסגרת השפתיים, כדי להעניק להן מראה מלא יותר.

  • לבעלות שפתיים מלאות, כדאי לצייר עם עפרון השפתיים מעט יותר פנימה מהקו החיצוני של השפה.
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

28 בינו׳ 2014

תערוכת "מינרלים ואבני חן" במוזיאון היהלומים ברמת-גן

תערוכת "מינרלים ואבני חן" מתוך האוסף הנדיר ויקר הערך של שרה ובן ציון הראל במוזיאון היהלומים ברמת-גן

מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר, הנמצא בבנייני בורסת היהלומים ברמת גן, מציג בימים אלה את תערוכת "מינרלים ואבני חן" מתוך האוסף של שרה ובן ציון הראל .

שנים ארוכות עשה האוצר בן ציון חיל בתעשיית אבני החן בישראל ובאותה עת בנה אוסף ייחודי של מינרלים ואבני חן נדירים ויקרי ערך, מכל קצוות העולם.עם הזמן החליט שיש למצוא מקום לאוסף נדיר זה וכך נבחר מוזיאון היהלומים להיות מקום התצוגה.

צילום: נתן דביר
אוסף הראל המוצג כעת במוזיאון מציע למבקרים מבט שאין שני לו על כ-  200 פריטים שנאספו מעשרות  ארצות שונות. ייחודו של האוסף הוא במגוון הרחב של אבני החן המוצגות בו ובגבישים הנדירים בצורתם הטבעית לצד אבני החן המלוטשות.

בין הגבישים ואבני החן המוצגים במוזיאון ניתן לזהות אמרלד, אקוואמרין, ספיר, רובי, אמטיסט, טורמלין, קוורץ, אופל, פנינה, לאפיס לזולי, ענבר, קורל, טופז וכמו כן מוצגים גבישים של זהב , כסף ונחושת .פריט מיוחד נוסף שמוצג בתערוכה הוא עץ מאובן שבתוכו התגבשו גבישי קלציט נדירים.

האוצר בן ציון הראל (1921-2004) נולד בירושלים למשפחה ששורשיה בעיר בוכרה ואשר במשך שנים סחרה באבני חן ותכשיטים. בגיל 37 הצטרף לחברת אבני החן המשפחתית ומאז עבר על פני העולם בחיפוש אחר מקורות גלם חדשים בעיקר לאבני רובי, ספיר ואמרלד.

המבקרים בתערוכה יוכלו להתרשם מחלל התצוגה שינצנץ ויחשפו לתהליך מרתק המתאר את דרכן של אבני החן ממעמקי המכרה עד לשיבוצו בתכשיטים ובאביזרי נוי .

התערוכה תיפתח מיום חמישי הקרוב ה - 30/1/14 ועד 30/03/14

 התערוכה מוצגת לקהל הרחב בימים א'- ה':
ימים א, ב, ד, ה              10:00 – 16:00
 ימי          ג'                    10:00 – 18:00

דמי כניסה למבוגר: 24 ₪
דמי כניסה ילד/ חייל/ נכה/ קשיש/ סטודנט – 12 ₪
דמי כניסה קבוצות מעל 10 אנשים  50% הנחה.
  

אתר מוזיאון היהלומים : www.diamond-museum.co.il
טלפון לבירורים: 03-6127581,  5751547

תחפושות לפורים מקוריות של המותג קרטרס - לפעוטות וילדים

התחפושות המקוריות של מותג הפעוטות והילדים: CARTER'S

מותג אופנת התינוקות והילדים  המוביל מארה"ב
Carter's  מציע קולקציית תחפושות מקורית,  מגוונת וייחודית,  המיועדות לפעוטות ולילדים. הקולקציה  כוללות מגוון תחפושות של חיות למיניהן כמו:  דובי, חיפושית, תנין וכן גם תחפושות של פרות כמו תות או מפלצת חמודה .
צילום: יחצ קרטרס
התחפושות צבעוניות, נוחות מאוד לשימוש, הן מורכבות מ – 3 חלקים:  ממכנס וקרדיגן עם רוכסן לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע-ראש מדליק לאפיון התחפושת. סגנון זה הופך את התחפושת לבגד מדליק גם שמאפשר לבישה ומשחק גם אחרי חג הפורים.
התחפושות עשויות בד מיקרו פליז נעים באיכויות הגבוהות והמוכרות של המותג .
טווח מידות: החל מ – 9 חודשים עד 24 חודשים.
מחיר  תחפושת לצרכן:  169 ₪
מחיר תחפושת לחברי מועדון : 152  ₪
לקראת חג הפורים יערך מבצע 25 אחוז על כל התחפושות.
ניתן להשיג ברשת חנויות קרטרס  או ברשת חנויות
H&O
חג שמייח ומבדח :)

לוריאל פריז מעניקה טיפים לטיפוח עור הפנים בגילאי 50+

טיפים לטיפוח עור הפנים בגיל 50 + באדיבות סימונה אפלבום מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז: טיפוח לגיל ה- 50

בכול גיל השאיפה היא להיות בעלת עור קורן וזוהר, מה שבסופו של דבר יקנה לעור מראה בריא, לאו דווקא מדובר בסילוק הקמט, או יישור קו מתאר הלסת. ישנו מונח המדבר על להתבגר בחינניות. ידוע שלכול גיל יש את שגרת ומוצרי הטיפוח הנכונים והמתאימים לעורו ומצבו
אם נאפיין את גיל 50 כנראה שעל פניו נייחס לו את כל סימני ההזדקנות, שלא בצדק, זאת מכיוון שהרבה תלוי בכיצד טופל העור ומה הייתה השגרה שליוותה אותו במהלך השנים. כמובן שלא נזנח את הגנטיקה, שלטוב ולרע הינה אינדיקציה מצוינת, דווקא מהמקום של תשומת הלב לסוג ההזדקנות בעורנו ומניעה ככול הניתן.
אם נאפיין את העור המלווה את גיל 50, נוכל לייחס לו תחושה של חוסר לחות, משם הצורך בהזנה אינטנסיבית, זאת מכיוון שהעור מאבד מיכולת ייצור הלחות שלו, כחלק מכול תהליך טבעי הכלול בהתבגרות, תהליכי הייצור פוחתים ותהליכי השיקום מתארכים, מה שכמובן לא פועל לטובתנו. 
העור יהיה דק יותר אך השכבה הקרנית (העליונה ביותר- תאי עור מתים) תהיה עבה יותר ובעלת גוון עמום. הקמטים יהפכו לעמוקים יותר ונראה טשטוש בקווי מתאר הפנים.
כיצד נטפל ונתאים את המוצרים הנכונים עבור עור הפנים, באופן כללי מומלץ להתחיל בצורך, להתבונן במראה ולבחון את הסימנים המפריעים לנו. החל מחוסר לחות ותחושת יובש ועד קמטים ורפיון.
ישנם סוגים שונים של מוצרים המכילים מרכיבים המותאמים לקבוצת הגיל: פרו רטינול, LHA, אנטי אוקסידנטים חזקים כגון – נטציום, חומצה היאלורונית, מזון מלכות ושמנים יוקרתיים.

נעשה סדר ונבין מה אסור ומה מומלץ

נתחיל משגרת הניקוי:
אם בגיל צעיר מומלץ לנקות את עור הפנים עם סבון פנים המכיל מרכיבים המאזנים את רמת השומן (הסבום העודף). וליצור מראה מאט ו"לכווץ נקבוביות". בעור בוגר נמנע מסבונים ואף נמנע ממים.

הטיפול בניקוי העור בעור בוגר יתבצע באמצעות חלב ומי פנים – כמובן ללא אלכוהול, חומצה סציליצילית, קואלין (חמר לבן הסופח שומן) ונתמקד בניקויים המרככים את העור ומעניקים לו תחושת נוחות מירבית המשלבת לחות. מים מיסלרים לדוגמא, הם תחליף מצוין. הם מספיק עדינים לנקות את שאריות האיפור והלכלוך ולהזין את העור בו זמנית. ולאחרונה שומעים עליהם יותר ויותר, כמי ניקוי  המשלבים 3 פעולות במוצר אחד.

ככול שנתקדם עם הגיל, כך גם נשנה את המוצרים, ז"א שנבחר במוצרים עדינים יותר וזאת מכיוון שעם השנים ככול שהעור מתבגר, הוא נוטה להיות יבש יותר, וצרכיו משתנים. מומלץ לשנות את שגרת הניקוי לעדינה יותר ולעבור לסבון ללא סבון (בצורת קרם) או לעבור לגמרי מסבון פנים לחלב ומי פנים השייכים לסדרות המכילות מרכיבים המטפחים ומזינים את עור הפנים.

טיפוח עור הפנים ביום: מבלי לחשוב פעמיים, סרום חייב להיות חלק אינטגראלי משגרת היום יום, בוקר וערב לפני קרם היום והלילה. מכיוון שסרום הוא מתומצת ונספג תוך שניות בעור, הוא מכיל תמצית מרכיבים השייכים לסדרה בה בחרנו להשתמש.
קרם עיניים- מיותר לציין שכרונולוגית הוא מצטרף לשגרת הטיפוח עוד בסוף גיל ה-20. לכן במה שקשור אליו, נשתמש בטקסטורות עשירות יותר המזינות את העור העדין והדק שסביב העיניים.

לחות אנטי אייג'ינג לעור- ככול שאנחנו מתבגרים כרונולוגית, העור זקוק ללחות יותר עשירה. זאת אומרת שלחות לעור צעיר לא תספק עור בוגר. יכולת הייצור העצמי של הלחות יורדת משמעותית כך כשהעור לא מסוגל לייצר הוא צריך לקבל. הרבה פעמים עור בוגר אף ירגיש צורך בשמנים, הנמצאים כחלק ממרכיב הקרם. הרעיון העומד מאחורי השמנים הוא להזין את העור ולרכך את השכבה הקרנית אשר הופכת לעבה יותר עם השנים ובכך מונעת מהעור להיות קורן וזוהר. אחד השמנים הידועים בסגולות ריפוי ושיקום הוא שמן פסיפלורה (מרקוייה) הוא מומלץ לשימוש בעור בוגר מכיוון שהוא מזין עור יבש ורגיש, הוא מונע קמטים, עשיר מאוד בויטמיןC  וכול זה תוך שהוא שומר על טקסטורה קלילה הנספגת במהרה הודות למבנה המולקולארי שלו.

אם נעבור לאנטי אוקסידנטים, אשר הכרחיים בטיפול בעור בוגר, מומלץ לבחור באחד חזק הנלחם בנזקים אותם יוצרים הרדיקלים החופשיים,  לדוגמת נטציום, אשר כמובן מוצה מן הטבע ונמצא בפירות הדר , ובפרט בתפוזים סיניים. הוא נמצא בחלק הפנימי של הקליפה ולכן מעניק חיי מדף כה ארוכים לפירות. המטרה שלו
בקוסמטיקה היא לשמור ולהגן על תאי האם, על מנת שהם ימשיכו לתפקד כראוי ולייצר תאי עור באיפידרמיס.

בכול הנוגע לטיפוח בלילה, חשוב לזכור שבמהלך השינה יש לעור יכולת תיקון ושיקום טובים יותר מביום, כשאנחנו נמצאים בפעולה. לכן המרקמים יהפכו לעשירים יותר, כמו כן רצוי להשתמש בקרם המכיל מרכיב המעודד השלה וחידש תאים כמו הפרו רטינול. או ה- LHA בן דודו (מקבוצת החומצות הבטא הידרוקסיות) אשר פועל באותה הצורה אך באופן עדין יותר.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

27 בינו׳ 2014

איפה נפגשים אורלי וגיא, מיכל דליות, סנדרה רינגלר ורם אורן - במזרחי טפחות

איפה נפגשים אורלי וגיא, סנדרה רינגלר מיכל דליות ויאיר ניצני...? במזרחי-טפחות

בימים אלה משיק הבנק שנה שניה לפרויקט:"נפגשים במזרחי-טפחות", שבמסגרתו מוזמן הקהל הרחב להגיע לסניפי הבנק ולשמוע, בחינם, הרצאות העשרה במגוון נושאים



לאור הצלחת הפרויקט בשנה הראשונה, בנק מזרחי-טפחות משיק בימים אלה את השנה השניה לפעילות "נפגשים במזרחי-טפחות", במסגרתו יהפכו 20 סניפי הבנק ברחבי הארץ למקום מפגש חוויתי ומהנה, שבו יוכל כל אחד למצוא הרצאה ופעילות שמעניינות אותו.

ההרצאות, המתקיימות בחינם, פתוחות לקהל הרחב ולא רק ללקוחות הבנק, כל מה שצריך לעשות הוא להירשם להרצאות במקום המיועד לכך באתר הבנק.

השנה יורחב הפרוייקט ויתקיים ב-20 מסניפי הבנק וגם נבחרת המרצים מתרחבת ותכלול, בין השאר את: דניאל חסון, יאיר ניצני, סנדרה רינגלר, רם אורן, פרופ' יורם יובל, מיכל דליות, אורלי וילנאי וגיא מרוז, חני נחמיאס והשף שגב משה וכן מומחים מהבנק שירצו בנושאי משכנתא וחסכון

לדברי מנכ"ל הבנק, אלדד פרשר, "הפרויקט נולד מתוך ראיית הבנק בחשיבות הקשר עם החברה והסביבה שבתוכה הוא פועל. ההחלטה להרחיב את הפרויקט בשנת 2014 היא תוצאה ישירה של הצלחתו בשנה החולפת וההדים החיוביים-מאוד שהגיעו מכל מי שנחשפו אליו. אין ספק, כי באמצעות הפעילות הייחודית הזו יהוו סניפי מזרחי-טפחות גורם משמעותי בשכונה ובקהילה וכתוצאה מכך יתהדק הקשר בין הסניפים ועובדיהם ללקוחותינו בפרט ולקהל הרחב בכלל".

"נפגשים במזרחי-טפחות 2014" - רק תבחר מה שמעניין אותך!

  • עיצוב הבית- המעצב הנודע דניאל חסון בהרצאה על טיפים וטרנדים בעיצוב.
  • הורות וחינוך ילדים -   היועצת המשפחתית הבכירה מיכל דליות בהרצאה על  "ההורה המודרני והילד הדמוקרטי".
  • אופנה וסטיילינג -  הסטייליסטית סנדרה רינגלר בהרצאה "לבושים להצלחה".
  • מעורבות חברתית- אורלי וילנאי וגיא מרוז בהרצאה "הכוח לשנות".
  • שעת סיפור לילדים -  כוכבת הילדים חני נחמיאס תקריא מספרה - "הקופה שמאחורי מגירת הגרביים".
  • בישול וקולינריה -  השף שגב משה בהרצאה "אוכל כדרך חיים".
  • ספרות  - רם אורן בהרצאה "סוד ההצלחה של רב מכר".
  • זוגיות ופסיכולוגיה - הפרופסור יורם יובל בהרצאה  "המוח שלו, המוח שלה".
  • הפרעות קשב וריכוז  -  יאיר ניצני בהרצאה "מהפרעת קשב למרכז הפריים טיים".
  • פיננסים ומשכנתאות – הרצאות של מומחי הבנק:
    סדנא בנושא משכנתאות - יואב שטיינר.

    הרצאה בנושא חסכונות - ירון צימרמן וסימונה וינקרץ.
  • תזונה – הנטורופתית איזבל אדלר בהרצאה "צי'פס או קינואה?".
האירועים יחלו ב-10 בפברואר 2014 ב-20 סניפים בפריסה ארצית: פתח תקוה, רמת גן, בר אילן, ראש העין, רעננה, הרצליה, אור עקיבא, אלון שבות, ירושלים, אשדוד, אופקים, רחובות, קרית שמונה, תל אביב (3 סניפים), קרית ים, כרמיאל, קרית אתא ועפולה.

לפרטים ולהרשמה www.mizrahi-tefahot.co.il/nifgashim

24 בינו׳ 2014

איך להרגע אחרי יום לחוץ במשרד?



איך להירגע לאחר יום במשרד

 החיים בישראל אינם פשוטים, כולנו נמצאים בתמרון יומיומי בין הבית, העבודה והחיים.
בנוסף, כדי להצליח בחברה תחרותית כמו בישראל, צריך לתפקד בקצב מהיר, למצות את הרגע, להפיק את המרב מעצמך יום-יום בשעות עבודה ארוכות, תוך שמירה על ערנות ותפקוד גבוה של הגוף.  אורח חיים אינטנסיבי כזה עלול להכניס מתח גם בעובד הרגוע ביותר, ובמשך הזמן גם לפגום בפעילות.

להלן כמה טיפים שישמרו על בריאות הנפש לאחר יום מתוח ומאתגר בעבודה.
1. פינוק בדרך הביתה - זהו, יצאתם מהמשרד ואתם בדרך הביתה. צ'פרו את עצמכם במשהו אישי. הכינו דיסק לאוטו שאתם אוהבים. השירים יכולים להיות תוססים וקצביים אשר יעלו את האנרגיה בגוף או מצד שני רגועים ויוכלו לפנק את הנפש. נסו להימנע, אלא אם אתם אוהבים במיוחד, מלשמוע תוכניות הכוללות אקטואליה, פוליטיקה, ספורט או ייעוץ, לרוב תוכניות כאלו לא מוסיפות לרוגע שלכם.
2. רגע קט של שקט – לאחר שהגעתם הביתה, אל המנוחה והנחלה, חכו עם הכביסה, הכלים, רשימת הקניות ואפילו משחק עם הילדים. לפני שאתם מתפנים לחצי היום השני קחו מספר דקות של שקט הכולל כוס קפה, מקלחת מרעננת, החלפת הבגדים והורדת האיפור. שינוי קטן ייתן לכם הרגשה של יום חדש ותוכלו להקדיש את תשומת הלב למטלות או לפעילויות נוספות.
נרבן
צילום: אפרת אשל
3. אמבטיה חמה לפני השינה - כל אחד אוהב להתפנק ולהרגיש מיוחד. אם יש מישהו שעושה את זה עבורכם ואם לא, זה באמת מגיע לכם. רכשו שמני אמבט והתפנקו באמבטיה חמה. השמנים עם המים החמים ירככו את העור וירגיעו את השרירים. אם תעצמו את העיניים ותתנו לעצמכם באמת להתנתק במשך חצי שעה מהעולם, עשיתם לעצמכם טובה גדולה.
4. פעילות טובה לכל נפש - לא סתם מדברים אנשי המקצוע בשבחה של הפעילות הגופנית. לפעילות גופנית תועלות רבות בהפחתת תיאבון, מתח וחרדה. הפעילות גורמת לשחרור אנדורפינים טבעיים המשככים כאבים באופן טבעי, תורמת לשיפור מערכת העצבים בתכנון וקורדינציה. הליכה, ריצה, אימון במכון כושר או אפילו יוגה יפזרו את מחשבותיכם לכיוונים אחרים, ירפו את השרירים המתוחים מישיבה ארוכת שעות ויכניסו אתכם לפרופורציות אחרות וכמובן יכינו אתכם לשנת לילה עמוקה יותר וצבירת אנרגיה ליום הבא.
5. צחוק של ילד – וההורים שבינינו יסכימו כי אין דבר טוב יותר ומרגיע לראות את ילדינו צוחק ומאושר.  עשו עם הילד פעילות שהוא ואתם תהינו ממנה כמו הפרחת בועות סבון, אפיית עוגיות וכו'.
6. סקס כפתרון לכל דבר - אין צורך להוסיף הרבה, סקס עם בן או בת זוג קבוע ואוהב, בהחלט יכול לגרום לרגיעה ולמצב רוח טוב.
7. טיפול בצמחי מרפא – במידה ואנחנו חווים תקופה לחוצה, אשר לעיתים יכולה אף לפגום בתפקוד היומיומי, ניתן להיעזר בתרופה, ללא מרשם רופא, המבוססת על צמחי מרפא, כגון נרבן.
נרבן, בעלת נוסחת ההרגעה הטבעית, היא תרופה שיעילותה מוכחת בעלת שילוב ייחודי  של ארבעה מרכיבים טבעיים, המשלימים זה את זה והוכחו מחקרית כאפקטיביים להרגעה כתוצאה ממתח ועצבנות: תמצית שורש הוולריאן, תמצית צמח הפסיפלורה, תמצית האצטרובל לופולי ותמצית צמח הקרטגוס.

ניתן להשתמש בנרבן גם בתקופות מתח ארוכות טווח (לחץ ממושך בעבודה, בעיות כלכליות וכו') וגם בתקופות מתח קצרות (חתונה, מבחנים וכו').

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget