רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

15 באוג׳ 2014

אחלה: סדרת טעמי השוק


סדרת הסלטים החדשה  תכלול 3 סלטים שונים, בשלב הראשון:

  •       סלט קינואה: חופן קינואה ועדשים שחורות, עלי פטרוזיליה רעננים, גזרים צעירים חתוכים דק, גרידת לימון מרעננת ומתקתקות עדינה
  •       סלט עדשים: חופן עדשים שחורות, ג'וליאנים של גזר בבישול איטי ובצלצלים מקורמלים וחתוכים.
  •        סלט קטניות פיקנטי: חופן עשיר של שעועיות אדומות ולבנות בבישול מדויק, גרגרי חומוס טריים, בצל מהשדה, עלי פטרוזיליה רעננים וחריפות מעודנת של פלפל ירוק
 הסלטים החדשים הם הזדמנות צריכה חדשה במקררים בישראל ויכולים לשמש כ"סלט קטן"
בדומה לטפאסים או כתוספת לארוחה ובתהליך פיתוח המתכון הושם דגש רב על טעם עשיר ומלא שישדרג כל ארוחה.


סדרת הסלטים החדשה שואבת השראה ממגמות העולמיות של חיפוש אחר
אוכל מוכן, טעים, מגוון ומעניין בדגש על מטבחי הים התיכון ומנות צמחוניות ובריאות.

המוצרים מתאימים לכלל האוכלוסייה כולל מבוגרים וילדים, צמחוניים ולטבעוניים.

14 באוג׳ 2014

חברת שיתוף הרכבים CAR2GO בהטבה ייחודית למילואימניקים שנטלו חלק במבצע "צוק איתן"

 חברת שיתוף הרכבים CAR2GO מפנקת את המילואימניקים של צוק איתן בהטבה ייחודית
הכוללת הצטרפות ללא דמי הרשמה, ללא דמי מנוי בשנה הראשונה וגם 5 שעות נסיעה במתנה:


חברת CAR2GO, שיתוף רכבים לפי שעה, החליטה לפנק את חיילי המילואים שנטלו חלק במבצע "צוק איתן" וחוזרים בימים אלו הביתה בהטבה ייחודית הכוללת:
 הצטרפות לשרות במתנה  ללא דמי הרשמה.
 ללא דמי מנוי בשנה הראשונה.
 5 שעות נסיעה במתנה (למימוש תוך שבועיים ממועד ההרשמה).
 אפשרות לצרף למנוי נהג נוסף (מקרבה ראשונה) לא עלות. 

  •  ההטבה תינתן למילואימניקים המשוחררים (וגם לאלו המגוייסים עדיין בצו 8) בהצגת תעודת שיחרור ממילואים או צו 8
  • 5 שעות הנסיעה במתנה תקפות לשבועים ממועד ההרשמה.
  • ההטבה תקפה למילואימניקים של "צוק איתן" המצטרפים ל-CAR2GO במהלך חודש אוגוסט 2014.
מילואימניקים המעוניינים להנות מההטבות ולהירשם לשירות,  מוזמנים לעשות זאת באמצעות הלינק: www.car2go.co.il/landing-page-milo או בטלפון 1-700-706-700
 
חברת CAR2GO מציעה שירות חדשני של שיתוף מכוניות הממוקמות בחניות שמורות בתל אביב, גבעתיים, רעננה ותחנות הרכבת בארץ. אפשר להגיע למכוניות בכל רגע נתון, להעביר כרטיס חכם על השמשה הקדמית, להיכנס ולנסוע. בגמר השימוש מחזירים את המכונית למקום ממנה נלקחה. התשלום נקבע לפי מספר השעות וכמות הקילומטרים והוא כולל דלק, ביטוחים וחניה. הפעילות מבוססת על מודל של carsharing (שיתוף מכוניות), שבו מספר אנשים חולקים את אותה מכונית. ההצטרפות פשוטה, באמצעות אתר החברה באינטרנט (www.car2go.co.il ) או בטלפון 1-700-706-700.

נוזל כלים- ליטר 250 XL סוד ‎

סוד משיקים מארז ליטר 250- XL נוזל הכלים המוכר בניחוח לימון ליים באריזת חיסכון ובמחיר מיוחד של 9.90 שקלים!

נוזל כלים סוד עם אפקט הברק לייבוש מהיר ולברק קריסטלי לכלים ומחבתות במארז חיסכון XL מקסימום ניקיון ומקסימום ריח!
צילום: אפרת אשר

סוד משיקים נוזל כלים סוד בניחוח לימון ליים במארז חיסכון של ליטר 250- XL  ובמחיר מיוחד של 9.90 שקלים לצרכן. נוזל כלים סוד  לניקוי מהיר ויעיל, מקציף וחסכוני בשימוש עם אפקט הברק לייבוש מהיר ולברק קריסטלי לכלים ומחבתות במארז חיסכון ליטר 250 - XL מקסימום ניקיון ומקסימום ריח!
 
תוקף המבצע: יחל ב-4.8 ויימשך כל החודש ברשתות השיווק הנבחרות
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 שקלים

אודות הנקל סוד:
חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.

סומט למדיח- מארזים אטרקטיביים במיוחד

מארזים מיוחדים של סומט למדיח ניקיון וברק מובטח!

מארז של 45 טבליות סומט + נוזל הברקה במחיר מיוחדשל 34.90 שקלים ומארז של ג'ל למדיח בתוספת חומץ להברקה ונטרול ריחות רעים+ מפיץ ריח מרענן במחיר מיוחד
של 25.90 שקלים

את המארזים המיוחדים ניתן להשיג בכל חודש אוגוסט, בכל רשתות השיווק בכל רחבי הארץ.

במשך מעל 40 שנה, הכניס סומט חידושים למדיח הכלים. הצרכנים יכולים לסמוך על סומט להשגת התוצאות הטובות ביותר – כלים נקיים ומבריקים. סומט מקיים את ההבטחה- ניקיון עם ברק מובטח!

סומט הינו מותג בינלאומי המתמחה בהדחת כלים אשר פותח במעבדות הנקל בגרמניה ונושא את תו האיכות של הנקל. סומט הינו מותג חדשני המקפיד להציע לצרכנים פתרונות יעילים ונוחים להדחת הכלים במדיח הכלים.

6 באוג׳ 2014

בעקבות מבצע צוק איתן נרשמו 12,000 הורדות לאפליקציה חדשה למשלוח לוטו

בעקבות המצב הביטחוני עליה משמעותית במספר המשתמשים בשירותי "לוטו שלי" אפליקציית "לוטו שלי" מאפשרת משלוח  טפסי לוטו, צאנס, 777, 123 ללא יציאה מהבית  
עם המשכו של מבצע "צוק איתן" נרשמה עליה משמעותית במספר המשתמשים באפליקציית "לוטו שלי" העומד על מעל 12,000 הורדות אפליקציה. באופן מפתיע, כמעט כל המצטרפים החדשים לשירות עשו זאת במהלך ימי המבצע והדבר היווה תחליף ליציאה מהבית ומשלוח טפסים בתחנות מפעל הפיס בשל החשש מהאזעקות.

"לוטו שלי" , הינו מיזם חדש בישראל המאפשר שירותי משלוח טפסי הגרלות מפעל הפיס (לוטו, צאנס, 777, 123) באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה סלולרית במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אתר האינטרנט "לוטו שלי" עלה לאוויר בראשית יוני. האתר והאפליקציה הושקו בהשקה שקטה שתוכננה לחודש ימים אולם נדמה כי השקה שקטה זו ברשתות החברתיות צברה תנופה והשירות מונה כיום אלפי משתמשים פעילים.

לדברי רויטל ליבפרנד מנהלת השיווק של החברה: במהלך ימי המבצע אנו עדים לעליה משמעותית של מספר המשתמשים באפליקציה החדשה. משיחות שהתקבלו במוקד שירות הלקוחות שלנו מרבית המשתמשים החדשים בחרו בנו במיוחד לאור העובדה כי הדבר מאפשר להם לשלוח טפסים מהבית וללא חשש להסתובב ברחובות בימים אלו. שאלות רבות עסקו גם בסוגיית האבטחה, ולאחר שקיבלו מענה והתנסו בשירות באופן אישי, מספר המשתמשים והלקוחות החוזרים גדל באופן ניכר.

"לוטו שלי" מציע לציבור שולחי טפסי ההגרלות של מפעל הפיס בישראל פתרון מהפכני המאפשר משלוח טפסי הגרלה מבלי לצאת מהבית או המשרד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השימוש ב"לוטו שלי" משנה את התפיסה אליה הורגלנו עד כה שיש לגשת לתחנות עצמן כדי למלא כרטיס, ומביא חוויה חדשה בנוחות המילוי ומשלוח הטפסים אונליין . בימים אלו של חששות ליציאה למקומות פתוחים מהווה האפליקציה פתרון נוח ויעיל לציבור רוכשי כרטיסי ההגרלות.

השימוש בשירות מתאפשר לאחר רישום מהיר באתר או באפליקציה הסלולרית. לאחר יצירת החשבון במערכת "לוטו שלי", הלקוח יכול למלא כל טופס ממגוון משחקי מפעל הפיס, המערכת מקבלת את ההזמנה ומעבירה את הטופס דרך תחנות הפיס המורשות. לאחר אישור הטופס ע"י התחנה המורשית, הלקוח מקבל חזרה את הטופס סרוק במייל. כשירות נוסף מודיעה המערכת ללקוח האם זכה ובאיזה סכום. כספי הזכיה מזוכים מיידית בחשבון הלקוח במערכת בהם ניתן לשלוח טפסים נוספים ו/ או למשכם לחשבון הבנק של הלקוח באמצעות כרטיס האשראי. השירות מאובטח ברמה הגבוהה והמחמירה ביותר כנהוג בחברות כרטיסי האשראי.

שירות המשלוח ב"לוטו שלי" הינו ללא עמלה כך שמחיר הטופס שממלאים באפליקציה ובאתר "לוטו שלי", זהה לחלוטין למחיר טופס בדוכן.

"לוטו שלי" הוקמה על ידי קבוצת אנשי עסקים ישראלים להם פעילות עניפה בארץ ובחו"ל במגוון תחומים בתעשייה, הייטק ועוד. ניסיונם העשיר בהקמת אופרציות בעולם הביא ליצירת המהפכה בהרגלי הצריכה של  הישראלים ובכללה גם מהפכת החיים הקלים יותר ומשלוח הטפסים כשרות שליחים דיגיטלי. 

שירות מסוג זה קיים בעולם כבר שנים רבות והגיעה הזמן שהמהפכה תגיע גם לארץ. למרות שבעולם מחייבים בעמלות משמעותיות, יזמי "לוטו שלי" קיבלו החלטה, להשיק את השירות ללא עמלה כלל והחלטה זו זכתה לאהדה גדולה בקרב שולחי משחקי מפעל הפיס.

ניתן לומר, שמהפיכת הדואר האלקטרוני הגיע סוף סוף גם לשליחת טפסי מפעל הפיס ובלוטו שלי מעריכים שיותר ויותר אנשים יעדיפו להשתמש בשירות זה כך ש"לוטו שלי" תלך לדוכנים עבורם ובשבילם.  

לחצו על הקישור לאתר האינטרנט של החברה או חפשו "לוטו שלי" או ""lottosheli בחנות אנדרואיד ובחנות אפל.


5 באוג׳ 2014

מארז חגיגי של סוד- נוזל רצפות בניחוח מרכך כביסה ומרכך כביסה מרוכז בניחוח תואם ובמחיר של 19.90 שקל

חדש מסוד: מארז נוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה ומרכך כביסה מרוכז

המארז כולל נוזל ניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה ומרכך כביסה מרוכז בניחוח תואם ובמחיר של 19.90 שקל
 סוד משיקה מארז הכולל נוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה ומרכך כביסה בניחוח תואם במחיר מבצע!המארז מאגד נוזל ניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה, בעל נוסחה המעניקה 5 פעולות: ניקיון, הברקה, אינו מותיר סימני שטיפה, ניחוח שנותר לאורך זמן ובהתאמה לכל סוגי הרצפות. 

יחד עם מרכך כביסה מרוכז בניחוחות הקלאסיים: המרכך הוורוד והכחול בריחות המוכרים המעניקים חוויות ניחוח מרעננת. 
המארז מגיע ב-2 ניחוחות שונים של הרצפות והמרככים האהובים: ורוד וכחול

תוקף המבצע: יחל ב-1.8 ויימשך כל החודש  בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים


צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל
אודות הנקל סוד: חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget