רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 בינו׳ 2015

קמפיין חדש לשברולט- "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט"‎



"בזמן ש....."
משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG
בקמפיין חדש לשברולט
ראובני פרידן ipg בקמפיין משתנה בהתאם למדיום ;
קריאייטיב מותאם לסיטואציה שונות -
תחת המסר: "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט"

משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG יצא בקמפיין  למותג הרכבים שברולט , מותג המכוניות הנמכר ביותר של יצרנית הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס. הייחודיות בקמפיין היא שלכל אמצעי מדיה הותאם קרייאטיב במיוחד בשבילה, תחת המסר: "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט".

בקמפיין הטלוויזיוני, יעלו תשעה סרטים שונים. כל סרט מראה סיטואציה קצרה שלא מספיקה להסתיים ועובר רכב שברולט. שלטי החוצות תואמים למקום בו הם מופיעים, לדוגמא באזור של בנייני משרדים המסר בשלט מתייחס לפגישות, לשלט חוצות בעיר טבריה המסר מתייחס לכנרת. קטעי הפרסום בעיתונות תואמים לנושאים אקטואליים, לדוגמה 'בזמן שבבנק לאומי חתמו על הסכם השכר נמכרה עוד שברולט בעולם'. בפלטפורמות הדיגיטליות עלו מגוון של באנרים שמתכתבים עם מיקום ואקטואליה, לדוגמא באתרי ספורט בסיום של משחק כדורגל, יעלה באנר מעודכן בהקשר לתוצאות המשחק. כך גם בתשדירי הרדיו שהתייחסו לסיטואציות שמתרחשות בזמן נהיגה.

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, מסר: ״קמפיין פרסום מותאם ומשתנה דורש מאמץ מיוחד מכל המחלקות של המשרד, שממשיכות לעבוד בזמן שהקמפיין באוויר. קמפיין מסוג זה הוא מאד דינמי שדורש קבלת החלטות מהירה. אנו תמיד חושבים איך אפשר לחדש ולעשות צעדים מפתיעים וחדשים בעולם הפרסום ולשמחתי מצאנו שותף חדשן כמו שברולט שלא מהסס למתוח את הגבולות".

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget