רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 בינו׳ 2015

לקראת הוולנטיין- ריח ותשוקה בחדר השינה-מתנה לו ולה

מתנה לו ולה לחדר השינה

הולנדיה - החברה המתמחה בהנדסת שינה מציגה מארז שי יוקרתי לוולנטיין המכיל ממגוון מוצרי  Sense by Hollandia קולקציה עשירה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה

המארז מכיל דיפיוזר נר ריחני וספריי ייעודי לכרית כולם בניחוח המשכר של המותג
הולנדיה החברה המתמחה בהנדסת שינה מציגה מארז שי יוקרתי לגבר ולאישה לכבוד הוולנטיין המכיל את מגוון מוצרי Sense by Hollandia, מותג חדש של החברה המציג את ניחוח הולנדיה באמצעות קולקציה עשירה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה.

בין אם מדובר בחווית צפייה רומנטית בחדר השינה, או ארוחה לאור נרות, חוויית השהייה בכל חלל בבית, במיוחד ביום המסמל אהבה, תשוקה וזוגיות חמה, נוגעת לעיתים רבות גם לריח.

המארז היוקרתי Sense by Hollandia מהווה את המתנה האידיאלית לבן  או בת הזוג ליום שכולו אהבה. מארז השי מכיל את מגוון מוצרי הקולקציה, ביניהם דיפיוזר 200 מ'ל, נר ריחני וספריי ייעודי לכרית, כולם בניחוח המשכר של המותג, אמבר פרסי כהה וונילה מתקתקה ממדגסקר.

מחיר המארז: 299 ₪

ניתן להשיג: סניפי הולנדיה ברחבי הארץ

                     
אודות  Sense by Hollandia  
הסיפור הייחודי של ניחוח החברה Sense by Hollandia  מכיל בתוכו מרכיבים הלקוחים ממזרח וממערב, החל מנפתולי הדרך הארוכה והמסתורית של הקטורת הקדושה של המזרח ועד לשמנים היקרים והחושניים של המערב.
בתהליך פיתוח  Sense by Hollandiaהיה חיוני מבחינת החברה לשלב בו שמנים אתריים משובחים וניחוחות עמידים לאורך זמן  על מנת לייצר חוויית בישום חושית בבית שתתאים באופן מושלם לחדר האינטימי ביותר, חדר השינה.   
שפת הניחוחות היא שפה ייחודית, הקשורה למנגנונים גנטיים של האדם. התו הבולט של Sense by Hollandia נוצר מהשילוב שבין אמבר פרסי כהה וונילה מתקתקה ממדגסקר. למרכיבים אלו ניחוח יחודי, עמוק וחמים והם מעניקים ל- Sense by Hollandia מימד של קסם חושני ועכשווי  שהופכים כל חלל לסביבה נעימה וחמה.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget