רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בפבר׳ 2015

מוצרים של אתר ערוץ הקניות לט"ו בשבט

מוצרים לט"ו בשבט באתר ערוץ הקניות:

ערוץ הקניות מציג שק ייחודי לגידול עצמאי של תפוחי אדמה וירקות נוספים בגן או במרפסת ללא צורך בגינה גדולה לקבלת תוצרת אורגנית וטרייה. מתאים לגידול ירקות שורש (תפוחי אדמה, קולורבי, צנון וכו'), עגבניות ופלפלים, עשבי תיבול ועוד. השק כולל כיס תחתון, המיועד לקטיף התוצרת בצורה קלה ונוחה ועשוי פוליאתילן חזק ועמיד בפני UV ומים. תכולה גבוהה (50 ליטר), גובה 45, עומק 35 ס"מ. צבע: ירוק כהה.
מחיר: 59 ₪
דמי משלוח: 19 ₪

משפך גינה מעוצב בגימור פרחוני של המותג ההולנדי ESSCHERT. המשפך עשוי ממתכת עם הדפס של תצלומי עשבי תיבול על רקע לבן. למשפך פיה עם חורי זילוף קטנים, ידית נשיאה עליונה נעה על צירים, ידית נשיאה בצד ופתח מילוי רחב. מידות: 46x21x23 ס"מ. 

מחיר: 149 ₪  עד שני תשלומים ללא ריבית
דמי משלוח: 29 ₪




ערוץ 21 - ערוץ הקניות הישראלי משדר 24 שעות ביממה, 363 יום בשנה, ומציע מגוון רחב של מוצרים, בקשת רחבה של אפשרויות קניה ומבצעים יומיומיים המבטיחים את המחירים הטובים ביותר בנוחות קנייה מקסימאלית. הערוץ, שנמצא בבעלות של קבוצת דחף וגלובוס גרופ, נוסד בשנת 1995 ובסיס הנתונים של לקוחותיו מונה היום כ-950,000 בתי אב. אתר הבית של הערוץ מציע אלפי מוצרים והוא השלישי בגודלו מבין אתרי הסחר בישראל. כמו כן, יש לערוץ חנויות ביפו, באר שבע וחיפה. למעלה מ- 80% מהיקף המכירות בערוץ נובע מלקוחות חוזרים מה שמעיד על שביעות רצון גדולה של לקוחות הערוץ.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget