רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 במרץ 2015

כיצד אפשר לפתור בעצמך בעיות הנקיון ותחזוקה בבית ולחסוך אנשי מקצוע?


כיצד אפשר לפתור בעצמך בעיות הנקיון ותחזוקה בבית ולחסוך אנשי מקצוע?

יש עובש בבית? רוצים לעשות פוליש לרצפה? יש סתימה רצינית בכיור? לא תמיד צריך להזמין אנשי מקצוע. אפשר לעשות בעצמנו מספר פעולות שיחסכו לנו מאות שקלים על שירותי אנשי מקצוע.

ניסים מעוז, בעלים של חברת "מעוז פתרונות לבית ולגן"
המתמחה במוצרים לניקיון ותחזוקת הבית, נותן לנו טיפים ועצות כיצד ניתן לחסוך כסף ומה שחשוב לא פחות לצמצם למינימום את התלות באנשי מקצוע במיוחד בהכנות לפסח. הנה מספר דוגמאות:
מנקה ומבריק פרקט
איך אפשר להתמודד עם הופעה של עובש? האם יש לך טיפים כיצד להימנע מהופעת העובש? עובש, בעיה אסתטית ובריאותית, מופיע ברחבי הבית באזורים עם אחוזי לחות  גבוהים קרי חדר המקלחת, חדר האמבטיה. על מנת להימנע צריך להקפיד על כמה עקרונות שיכולים להפחית את הסיכוי ואף למנוע את הופעת העובש. שמרו כמה שיותר על אוורור החלל המועד לפורענות, פתחו חלון לאחר שימוש במקלחת. את המגבות לכביסה שימו בחדר אחר ובמידה והמגבות רטובות מאוד לאחר השימוש חשוב לתלות אותן לייבוש ובנוסף, ייבשו היטב את הרצפה לאחר המקלחת. והיה והעובש הופיע, ניתן להסירו בקלות על ידי מוצר ייחודי להסרת עובש מבית HG, ספריי אשר פועל ביעילות ובמהירות. כדאי לא להתמהמה עם הסרת העובש שכן, מלבד העובדה שזה אינו מראה אסתטי, יכול להזיק לבריאות.
ומה לגביי סתימה בכיור המטבח?
בכיור המטבח מומלץ מאוד שיהיה רשת לכיור שמונע מעצמים שונים ושאריות מזון להיכנס לצנרת. כאשר יש סתימה בכיור זה לרוב משאריות מזון שנדבקו לדפנות הצנרת וחוסמות את המעבר למים. להזמין איש מקצוע לפתיחת הסתימה יעלה בין 250 ₪ ל-350 ₪ אך לחברת HG  יש מוצר הפותח את הסתימות בכיור ללא מאמץ כלל, שופכים לתוך הכיור את החומר (לפני שהולכים לישון בכדי שהחומר יעבוד בלילה) ובבוקר? אין סתימה. מה שמיוחד במוצר הזה מלבד העובדה שחוסך לנו כ-250 ₪, הוא מוצר ירוק קרי, מבוסס על אנזימים אשר אוכלים את שאריות המזון וכך נפתחת הסתימה.
 
פותח סתימות
האם אפשר לחסוך אנשי מקצוע בניקיון הבית לאחר שיפוצים?
במידה ועשיתם שיפוצים בבית לקראת הפסח ולא רק, כשהשיפוץ נגמר, המלאכה לא נגמרה. לאחר השיפוץ בדרך כלל נשארות שאריות מלט "עקשניות". אל תמהרו לשכור את שירותיה של חברת הניקיון. ישנם מוצרים רבים אשר עשויים לפתור את הבעיה ללא מאמץ רב. למשל לחברת HG  יש מוצר יעיל מאוד לטיפול בשאריות הללו "מסיר שאריות מלט ובטון" פועלים לפי ההוראו,. באמצעות פעולה פשוטה של המסת החומר בדלי מים, שפשוף בעזרת מטאטא וניקוי עם סמרטוט נקי אפשר להסיר ולהעלים שאריות מלט וטיט מאריחי קרמיקה ואבן טבעית לא סידית (צפחה, גרניט וחלמיש). וכך, תיקון הבעיה עולה עשרות שקלים במקום מאות שקלים.

מה לגביי פוליש של הרצפה? יש אנשים שכל כמה שנים מזמינים חברה שתחזיר את הברק למרצפות, אפשר לחסוך זאת ולעשות בעצמנו?
היום כבר יש מוצרים שיכולים לסייע להחזיר את הברק למרצפות ללא איש מקצוע, ראשית צריך להסיר את השכבה העליונה של המרצפות, השכבה שספגה את הלכלוך- יש לכך מוצר המקרצף רצפות ומסיר פוליש כמובן זה צריך להיות חומר חזק ואיכותי. מומלץ כל שנה להסיר את השכבה העליונה על ידי מסיר הפוליש בכדי לשמור על צבע המרצפות הרצוי. לאחר מכן הסרת הפוליש הישן, השכבה העליונה, משתמשים במוצר אשר מעניק ציפוי פוליש למרצפות, הציפוי מגן מפני כתמים חומציים, לכלוך ושריטות באמצעות חומר פולימרי נוזלי שיוצר שכבת הגנה מבריקה ודקיקה ומחזיר את הרעננות לשיש ובנוסף, מונע החלקה. את המוצרים הללו ניתן להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך וברשתות המובחרות של מוצרים לבית. לחברת HG  יש את סדרת המוצרים שייתנו מענה לשני השלבים שציינו על מנת לחדש את הפוליש של הריצוף.

חברת "מעוז"
מייבאת ומשווקת מגוון ענק של מוצרי פתרון לבית ולגן, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש כבר למעלה מ-40 שנה. גם את מוצרי HG מותג בינלאומי למוצרי ניקיון וטיפוח לבית ולגן מייבאת לארץ. למותג יש עשרות מוצרים הנותנים מענה למגוון בעיות תחזוקה וניקוי בבית.

HG היא חברה הולנדית, למוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק. לדוגמא, פותח סתימות אנזימטי בכיורים (המוצר המוביל של החברה שהגיע ליותר מ-100 אלף בתים בישראל), מסיר שומנים לכיריים חשמליות שיודע לפרק שומנים מזכוכית, חומר ניקוי מיוחד למיקרוגל, 21 פתרונות מרוכזים לכל סוגי הריצוף בסגמנטים שונים ועוד. HG היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום מוצרי הניקיון, המייצרת למעלה מ-300 מוצרים ל- 45 מדינות.

בימים אלו מתקיימת פעילות נושאת פרסים בקבוצת "HG - ניקיון וטיפוח לבית":

חושבים שהבית שלכם הכי מלוכלך בארץ? רוצים שינקו לכם את הבית לפסח? תנו לייק לדף והעלו בתגובה לפוסט תמונה של החדר הכי מטונף אצלכם בבית. שלוש התמונות הכי מעוררות רחמים יזכו!
  • פרס למקום הראשון - ניקוי מושלם של הבית לכבוד פסח + ערכת מוצרי הגנה וטיפוח לבית של HG.
  • פרס שני ושלישי - ערכת מוצרי הגנה וטיפוח של HG. בהצלחה!

לכניסה לפעילות לחצו כאן


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget