רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 במרץ 2015

חברת "הבוס הקטן" משיקה שלושה משחקי קופסה חדשים

חברת "הבוס הקטן" משיקה שלושה משחקי קופסה חדשים

חברת "הבוס הקטן" משיקה שלושה משחקי קופסה חדשים המתאימים למשחק משותף של כל בני המשפחה, מקטן ועד גדול. המשחקים: פירמידת הכוסות, מגדל הכיסאות ועץ הכובעים מציבים בפני המשתתפים משימות מאתגרות, ודורשים הפגנת יכולות של מוטוריקה עדינה, דיוק וריכוז. בני המשפחה מוזמנים להתכנס יחדיו לישיבה משותפת ולהעביר עם המשחקים זמן איכות מהנה. כלי המשחקים עשויים מפלסטיק נוח וקל לניקוי.
בסדרת המשחקים לכל המשפחה:
פירמידת הכוסות – במשחק זה על כל אחד מבני המשפחה לפנות כוסות שמפניה עשויות פלסטיק מתוך מגדל כוסות, כשהמטרה לבצע את המשימה מבלי להפילו. בחירת צבע הכוסות שישלוף כל משתתף נקבעת באמצעות הטלת קובייה.
מגדל הכיסאות – במשחק זה על המשתתפים לבנות מגדל גבוה ככל האפשר מכיסאות פלסטיק, מבלי להפילם במהלך הבנייה. 
עץ הכובעים – במשחק זה על המשתתפים להניח כובעים צבעוניים על גבי בסיס מובנה דמוי עץ, מבלי לנדנדו. צבעי הכובעים שיונחו נקבעים באמצעות הטלת קובייה.

המשחקים מתאימים לגילאים: 4-99 שנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪. להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות.

 

אודות החברה:
חברת "הבוס הקטן" הישראלית מציעה מגוון משחקים לילדים במגוון הגילאים. "הבוס הקטן" מייצרת ומשווקת משחקי יצירה וחשיבה, פאזלים, משחקי הרכבה, בצק ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל בדרום הארץ, עם דגש על איכות ועמידה בתקנים. לחברה מוצרים עם מותגים ממיטב הקלאסיקה של ספרות הילדים המקומית (מעשה בחמישה בלונים, דירה להשכיר, הבית של יעל ועוד); מותגים בינלאומיים (דייגו, דורה, סמי הכבאי, הלו קיטי, ועוד); וכוכבים מקומיים (יובל המבולבל, דוד חיים, רינת גבאי).
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget