רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

31 במרץ 2015

לכבוד חג הפסח הקרב, טיפים לניקוי יעיל יסודי וקל של המקרר וטיפים לקנייה חכמה של מקרר

טיפים לניקוי יעיל יסודי וקל של המקרר וטיפים לקנייה חכמה של מקרר

צילום: יח"צ
חג הפסח הקרב ובא מעבר להיותו חג דתי המסמל את יציאת מצריים הינו חג הניקיון הלאומי שבו דואגים המוני בני העם היושב בציון לקרצף את הבית עד היסוד, כאשר המקרר הינו מרכיב עיקרי בבית המקבל טיפול ויחס מיוחד בניקיון. בעזרת יעקב גורמן, מנהל השירות של חברת "ראלקו מוצרי צריכה" יבואנית מוצרי החשמל של SHARP ו- ZANUSSI בישראל, אספנו טיפים ועצות לניקוי יעיל ובטוח של המקרר:
1. יש לנתק לפני הניקוי את המקרר ממערכת החשמל- זכרו ישנה סכנה גדולה למנקה באם המקרר לא נותק מהחשמל.

2. אסור בשום פנים ואופן לשטוף את המקרר בעזרת זרם מים, המים עלולים לחדור למערכות החשמל הנמצאות בתחתית המקרר ולגרום לקצרים ולנזקים קשים.

3. את פנים המקרר אסור לנקות בעזרת תרסיסים המכילים אלכוהול אלא רק באמצעות מים וסבון ומטלית רכה, וזאת מכיוון שבמקרר קיימים חלקי פלסטיק מסוג ABS שעלולים להיסדק כתוצאה משימוש בתרסיסים.

4. בין ניתוק המקרר מרשת החשמל לבין תחילת הניקיון יש להמתין מספר שעות כאשר דלתות המקרר פתוחות על מנת לאפשר למקרר להפשיר את הקרח ולעליית הטמפרטורה- קל יותר לנקות מקרר שהינו בטמפרטורת הסביבה ולא קפוא.

5. בתחתית מקפיא המקרר ישנם פתחי אוויר חוזר אשר לעיתים נופלות לתוכם שאריות חמץ- באמצעות שואב אבק ניתן לשאוב פירורים אלו ואם פרורים אלו דבקו לדפנות ותחתית הפתחים, ניתן לשפוך מים חמים אשר ישתפו את הפירורים לקערית האידוי של המקרר.

6. מומלץ לפרק את מדפי המקרר הנשלפים ולשטוף אותם בתוך גיגית/ אמבטיה של מים וסבון ולנגב וליבש ולהחזירם בגמר ניקוי המקרר- שימו לב: רכיבים שאינם נשלפים יש לפרקם רק ע"י טכנאי המכיר את המקרר.

7. את גוף המקרר החיצוני, יש לנקות בהתאם לחומר ממנו עשוי גוף ודלתות נירוסטה בחומר מיוחד לניקוי נירוסטה גוף ודלתות בצבע עם מים וסבון בלבד.

8. את אזור המדחס והמערכת החשמלית יש לנקות עם מטלית לחה בלבד ללא מים וסבון ולבדוק היטב לפני תחילת הניקוי כי המקרר מנותק מרשת החשמל.

9. חשוב מאוד- בגמר הניקיון יש לנגב היטב את המקרר וחלקיו, לתת למקרר להתייבש לחלוטין, להחזיר את כל המדפים ורק אז לחבר לרשת החשמל.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget