רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 במרץ 2015

רשת הרמוניה לבית מציעה טיפים לעיצוב שולחן החג

רשת הרמוניה לבית מציעה טיפים לעיצוב שולחן החג

עיצוב השולחן, ללא ספק מעורר בנו תאבון. כבר ידוע שאנו אוכלים גם ובעיקר עם העיניים ולכן היופי והאסתטיקה חשובים ביותר בשולחן האוכל ולכן, על ידי עיצוב השולחן נוכל להפוך את ארוחת החג לאירוח חגיגי המעוררת התפעלות ותאבון וליצור אווירה חמימה עם מראה קסום.

רשת הרמוניה לבית המתמחה בכלי בית, ריהוט משלים וחפצי נוי מנדבת טיפים ועצות שיסייעו לעצב שולחן, ייחודי ונוטף סטייל, שיהפכו את הארוחה למעוררת התפעלות:

מפות שולחן וראנרים:
ארוחה מרשימה מתחילה בבחירת מפה. זו מהווה את הרקע והבסיס לתפאורה מושלמת. בחירת מפה על גווניה ואופייה בשילוב עם כלי הגשה ואלמנטים קישוטיים אשר ישלימו את השפה העיצובית לכדי סיפור שלם ייצרו אירוח לא שיגרתי ובלתי נשכח. שילוב פלייסמנטים אישיים המסמלים את מיקומו של כל סועד בצירוף כרטיס ברכה אישי , ידגישו את יחודו של כל סועד. אל תפחדו מהוספת צבע לשולחן וזאת בתנאי  שתשמרו על על הרמוניה ואסתטיקה נעימה לעין. חיפוש אחר גוונים הדומים בצבעם למפה המקורית יעניקו מראה קלאסי ועשיר.

מערכות אוכל:
כמו במוטיב המפה הקלאסית, כך גם בעניין מערכות אוכל וכלי ההגשה. הכלים ברובם בגוונים עדינים של בין לבן לשמנת במגוון עשיר של צורות וסגנונות המתאים לכל אירוע וכיס. למראה קלאסי, הניחו את הצלחות לפי סדר המנות האחת על השנייה. כלים אלו יהפכו כל שולחן ערוך לחגיגי בעל טוויסט עדכני המשרה אווירה נעימה בדגש על היחס האישי לכל סועד ואורח סביב השולחן.

סכו"ם - התכשיט:
בעריכת השולחן הקלאסי ועשיר מזלגות יונחו משמאל לצלחת מהגדול לקטן לפי סדר המנות. סכין וכף ימוקמו מימין לצלחת. יחד עם הסכו"ם נעזר באלמנטים משלימים כגון חבקים ומפיות בד אישיות. אין להקל בחשיבותן של המפיות, נכון שבסוף הארוחה הן נותרות מושלכות על השולחן מוכתמות ומקומטות, אך לפני הארוחה הן יכולות להדר ולפאר את מראה השולחן ונותנות טון ייחודי ומרשים. אז גם אם אין ברשותכם סט מפיות בד ניתן להשיג מפיות נייר איכותיות במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. מפיות אלו בשילוב חבקים תואמים ומסוגננים ממתכת, עץ, או ענף מלבלב ישדרגו כל שולחן. ניתן ליצור גם חבקים מפרחי עונה.

נרות
האווירה כולה משתנה והופכת לחמימה וביתית כשמפזרים על שולחן האוכל נרות אווירה בריחות נעימים, אותם ניתן להציב על כנים ומעמדים מעוצבים ממתכת, גם כוסות שתייה מזכוכית שקופה יכולים לשמש כבית נרות מעולה ותמיד אפשר להניח נרות צפים בכלי זכוכית. ליצירת מראה מואר ונוצץ ניתן להוסיף פמוטים גבוהים עליהם מוצבים נרות ארוכים.


וזכרו, ניתן  לעצב שולחן מעוצב ומוקפד, במחירים נוחים לכל כיס.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget