רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 באפר׳ 2015

אפיקומן דיגיטלי - מתנות קלאסיות ששודרגו טכנולוגית ‎

מתנות מדליקות לפסח קונים ב-iDigital

iDigital
מרחיבה את עולם הטכנולוגיה בחנויות הרשת ומציעה מגוון גאג'טים מדליקים ומקוריים במיוחד כמתנות לקראת הפסח המוצרים החדשים יוצעו במחירי מבצע ייחודיים החל מ- 23.3.15 – 30.4.15 
או עד גמר המלאי

בעידן הטכנולוגי של שנים אלו, רבבות האפליקציות שיכול כל ילד להוריד בעצמו, ולכן היכולת להפתיע במתנה מדליקה הופך למאתגר. IDigital הצליחה ליצור מגוון עשיר של מוצרים מדליקים ומפתיעים שיכולים להוות מתנה מושלמת בחג הקרוב ובכלל. רשת iDigital החליטה להרחיב את עולם הטכנולוגיה והגאג'טים ברשת החנויות במגוון מוצרים מדליקים. המוצרים נבחרו בקפידה לאחר בחינה של הטרנדים בכל העולם למוצרים המשלימים לסמארטפון האישי שיש כיום לכל אחד.

1.       שולחן כדורגל דיגיטלי לאייפד – שולחן כדורגל המשלב בין חווית המשחק האמיתי לבין משחק האפליקציה באמצעות טכנולוגיית  Blouetooth. השולחן כולל סאונד קהל ואופציה להתאמה אישית של הצבעים והדגלים השולטים במגרש מתוך מאגר של  45 מדינות.
 מחיר: 499 ₪  מחיר מבצע : 449 ₪  

2.       מטוס מופעל דיגיטלית – מטוס נייר ממונע Power up  - מופעל דיגיטלית באמצעות מנוע מותאם ואפליקציה הנשלטת מרחוק. את המטוס ניתן לעצב ולהרכיב באופן פשוט וקל . 

מחיר: 249 ₪  מחיר מבצע : 199₪  

3.       מכונית פרארי נשלטת מרחוק ב- Blouetooth מכונית החלומות, Ferarri Enzo- מכונית על שלט רחוק הנשלטת על ידי ה-iPhone/iPod touch/iPad החיבור נעשה באמצעות טכנולוגיית ה-Bluetooth אפליקציה ייעודית מאפשרת שליטה על כיוון התנועה, סיבוב הגלגלים, הדלקת אורות. המכונית היא העתק מדויק של המכונית האמיתית ביחס של 1:50 ופועלת על סוללות AA מוצר שכיף לשחק איתו בלי להפסיק!!!

מחיר: 419 ₪. מחיר מבצע : 299 ₪ 

4.       נר דיגיטלי   Play Bulbמאיר ומהבהב כמו נר אמיתי ליצירת אווירה מושלמת וייחודית הנשלטת ממכשיר ה- iPhone/iPad באמצעות אפליקציה המאפשרת לכוון את עוצמת התאורה והגוון הצבע הרצוי . בנוסף ניתן לשלוט על מס' נרות יחד כקבוצה.
 מחיר:169 ₪ מחיר מבצע : 129 ₪  

5.       מנורה חכמה, נורת הלהט הצבעונית AVEA של חברת ELGATO היא לכאורה סטנדרטית ויש לה הברגה כמו לכל נורה אחרת, היא מתחברת בפשטות באמצעות בלוטות' למכשיר האייפון. האפליקציה הייעודית מאפשרת שליטה בעוצמת האור בצבע ובגוון התאורה ובטמפרטורה. ניתן להתאימה לשאר הנורות בבית לצבע הלבן או הצהוב הסטנדרטי וניתן לשנות לצבעוניות על פי מה שמציעה האפליקציה.
מחיר:329 ₪ מחיר מבצע : 299 ₪  

6.      אוזניות טראקס Sol Republic- אוזניות סול ריפאבליק, אוזניות מעוצבות אשר ניתן להחליף את כל חלקיהן (קשתות וכבלים נפרדים בצבעים שונים לעיצוב האוזנייה). ערכת סול ריפאבליק כוללת שני מנועי צליל ברמת 8V המעניקים איכות סאונד מאוד גבוהה במיוחד עם צלילים נמוכים, עמוקים וטבעיים. בנוסף ישנה קשת עמידה וגמישה במיוחד בטכנולוגיית Flextech ליצירת עמידות גבוהה בגימור מט וכבל נתיק בעל 3 כפתורי שליטה על ווליום, מענה/ניתוק שיחה והעברת שירים.
מחיר: 399₪. מחיר מבצע : 299 ₪  

7.      רמקול אלחוטי ihome  קטן -  רמקול נייד iBT16 אפור - רמקול נייד וקומפקטי הפועל בטכנולוגיית Bluetooth, מגיע עם כבל מיוחד המאפשר הטענה דרךUSB   וחיבור למקור שמע עם יציאת ה-Line Out ניתן לשרשר רמקולים ולשמוע בסטריאו.

מחיר: 229 ₪  מחיר מבצע : 189 ₪  


רשימת סניפים 
iDigital:
תל אביב - קניון רמת אביב, קניון דיזינגוף סנטר, חיפה-גרנד קניון,
ראשל"צ -  קניון G, ירושלים- קניון מלחה, כפר סבא- קניון G ,
אילת- קניון מול הים, באר שבע- גרנד קניון, נתניה - מתחם ביג פולג
פרטים נוספים בטלפון: 03-9005355
ובאתר www.idigital.co.il

אודות :iDigital המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל. על מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget