רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 באפר׳ 2015

ההולנדים מנקים לנו את המנגלים



ההולנדים מנקים לנו את המנגלים
    מחווה מיוחדת של ההולנדים לרגל יום העצמאות
 חברת HG אשר מוצריה מיובאים ומשווקים
  בישראל על ידי חברת מעוז תנקה לכם
את הכיריים והמנגל
קרדיט צילום: יח"צ


חומר ניקוי מהפכני לניקוי שומנים "כבדים"  הנוזלים בזמן הצלייה ונדבקים לגריל, להסרה וניקוי של כתמי שומן או קורוזיה חלשה למתקני גריל שונים, ברביקיו, או מנגל פחמים זו הבשורה של חברת מעוז המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי החברה ההולנדית HG
 מאות אלפי ישראלים פותחים את עונת המנגלים ממש ביום העצמאות. בכל רחבי הארץ מיתמר העשן והריחות חודרים לכל מקום. מצומת תנובה שמרכז תל אביב, גנים , פארקים, כל פיסת דשא פנויה ראויה לקבל מיד מנגל משלה. רבים נזכרים ברגע האחרון שהמנגל נשאר כמות שהוא מאז הפעם האחרונה שהגחלים בערו והבשר נצלה והשאיר שומן ולכלוך שהתקשו ונדבקו לגריל. רבים פשוט קונים מנגל חדש, אחרים מגרדים באמצעות מברשת ברזל, יש גם כאלה האומרים לא צריך לנקות האש שורפת הכל.
חברת מעוז  אשר זכתה בחג הפסח שחלף למחמאות רבות על מוצריה לניקוי הבית, הוכיחה כי ניתן לחסוך באנשי מקצוע במגוון בעיות בבית, כמו פתיחת סתימות בכיורים, הסרת כתמים ממרצפות, נטרול ריחות ועוד, מביאה כאמור בשורה חדשה למאות אלפי חובבי המנגלים. מוצר דגל מוביל  המנקה כיריים, גריל ומנגל. משחרר לכלוך יבש ושומן קשה. מהיום אפשר להפסיק לקרצף ולגרד בכוח שאריות לכלוך יבש ושומן שרוף. רק להשפריץ על המשטח המלוכלך, להמתין מס’ דקות ולנגב בעזרת מטלית נקייה. ניקוי מושלם בקלות ובמהירות לכל תנור, מנגל וברביקיו. החומר חזק ביכולות אבל עדין בשימוש ואינו משאיר צריבה אופיינית למסירי שומן.
חומרי האיכות של
HG ישראל נבדלים משאר החומרים בהיותם "ירוקים" , תרומה קטנה לסביבה.


עלות: 39.90 ₪ לצרכן
ניתן להשיג : ברשת ACE, הום סנטר, רוזנפלד, רכישה און ליין מאתר "הביתה" ובמגוון חנויות ברחבי הארץ.



נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget