רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 במאי 2015

ליסטרין מחלק לכם irobot מתנה בכל יום!


ליסטרין, שטיפת הפה המובילה בעולם יוצאת במבצע מקורי במטרה להסביר לצרכנים שלצחצח שיניים, זה רק חצי עבודה

לאורך כל חודש מאי, יתקיים מבצע על מארז מוצרי ליסטרין כאשר כל רוכשי המארז, יוכלו להשתתף במשחק טריוויה יומי ולזכות ב-
irobot

ליסטרין המותג המוביל בקטגוריית שטיפות הפה, יוצא באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בקמפיין מבצע ייחודי. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, באנרים באינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. מטרת הקמפיין, היא לקדם את מסר המותג, על כך שהשיניים מהוות רק 25% מחלל הפה ולכן, הצחצוח הוא רק חצי עבודה.  בכדי לשמור על היגיינת כל חלל הפה, יש להשתמש בשטיפת פה, אשר מפחיתה את רובד החיידקים (פלאק) גם מהחניכיים והלשון.

במסגרת המבצע יתקיים משחק טריוויה יומי לאורך כל חודש מאי,  שבו אחד מרוכשי מארז ליסטרין, יזכה ב-irobot מדגם 651 בכל יום.  בכדי להשתתף במשחק הטריוויה, יש לרכוש מארז ליסטרין עם הסרט הצהוב, אשר יימכר ברשתות הנבחרות,  במבצע של 49.90 ₪ (לא כולל סדרת TOTAL CARE).  המארז כולל בתוכו קוד השתתפות, אותו ניתן יהיה להזין במיניסייט המיועד, בכתובת   www.listerine.co.il או במספר הטלמסר *3774. המשתתפים יתבקשו לענות על 5 שאלות טריוויה בנושא הייגיינת הפה. בכל יום, המשתתף אשר יענה על השאלות נכונה בזמן הקצר ביותר, יזכה ב-irobot.

אודות ליסטרין:
המותג קיים מעל 130 שנה, כאשר מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בו מידי יום. מוצרי ליסטרין עומדים בכל דרישות הבטיחות, היעילות והסטנדרטים הגבוהים של ה- ADA (אגודת רופאי שיניים בארה"ב American Dental Association) לאורך השנים.

שטיפות פה ליסטרין, מפחיתות את רובד החיידקים בפה, מרעננות את הנשימה, מונעות ריח רע לאורך זמן, מעניקות ניקוי עמוק ומושלם ואינן מכתימות את השיניים. כמו כן, שטיפות הפה ליסטרין מחזקות את ציפוי השן ועוזרות להגנה מפני עששת.
 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget