רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

13 במאי 2015

המהפכה הצרכנית מגיעה לעולם החתונות

קרדיט צילום: גל פלוטניקוב
האם הבועה של מחירי החתונות עומדת בפני ניפוץ?
 
מעגלים- "חתונה מעולם אחר" המהפכה הצרכנית מגיעה גם לעולם החתונות
 
תחום האירועים היוקרתי "מעגלים" מציע קונספט מהפכני בעולם החתונות, מתוך ראייה חברתית, שיאפשר לזוגות צעירים להרוויח הרבה כסף מבלי להתפשר על האיכות!!
 
הקונספט החדש:
 
  • מהפכה במחיר: - FIX PRICE מחיר מנה של 150 ₪ בלבד הכולל הכל: תאורה, הגברה, הקרנה, עיצוב, בר ועוד.
  •  קונספט עיצובי ייחודי : מסע עולמי בין מתחמי ישיבה מעוצבים בהשראת מדינות שונות מרחבי העולם
  •  מטבח שף – פסטיבל של מנות שף איכותיות, בהשראת מטבחים מרחבי העולם, המוגשות ללא הגבלה
  שלומי לוי מנכ"ל ובעלים: "הקונספט נועד לתת מענה לזוגות שרוצים להתחתן באירוע מכובד מבלי להתפשר על איכות, וללא החשש להיקלע לחובות מיותרים בתחילת חייהם המשותפים. לא מדובר במבצע אלא בקונספט שנועד להוביל לשינוי משמעותי בענף האירועים"
 
   
חתונת ההשקה התקיימה במוצאי ל"ג בעומר 7.5
 
כל זוג צעיר העומד בפני היום הגדול בחייו יודע כי חתונה היא עסק יקר המצריך משאבים רבים שלא תמיד עומדים לרשות הזוג הצעיר. רבים מהזוגות לא מצליחים לעמוד במחירים הגבוהים ומתחילים את חייהם המשותפים עם עול כלכלי של כיסוי חובות החתונה.
  
אולם האירועים "מעגלים" מציע לזוגות הצעירים אלטרנטיבה הן מבחינת המחיר והן מבחינת אופי האירוע, ומאפשר להם ליהנות מחתונה איכותית במחיר לא שגרתי בענף, המשאיר את הזוגות עם רווח נקי בכיס בתום האירוע.
  
במסגרת ליין החתונות החדש יוכלו עשרות זוגות ליהנות מחתונה איכותית במחיר אטרקטיבי של 150 ₪ בלבד הכוללים בין היתר תאורה, הגברה, עיצוב ובר. איש העסקים ובעל האולם שלומי לוי, מאמין כי זוהי תחילתה של מהפכת מחירים בענף האירועים, ומקווה שגורמים נוספים מהתחום יצטרפו ליוזמה הברוכה של הוזלת מחירי החתונות שהפכו לעול כלכלי משמעותי לזוג המתחתן ומשפחתו.
 
זוגות שייבחרו ב"חתונה בעולם אחר" יוכלו לערוך חתונה יפיפייה לכ-300 איש לדוגמא ולהישאר עם רווח של כ- 30 אלף שקלים ביום שלמחרת ואף יותר. לפי דברי לוי, אם צ'ק מינימלי של אורח בחתונה הוא כ- 250 ₪, ויש כ-300 אורחים הזוג יקבל מתנות בחתונה בשווי של כ- 75,000 ₪. לפי עלות של 150 ₪ למנה התשלום לאולם יהיה כ-45,000 ₪ מה שישאיר את הזוג לפחות עם 30,000 ₪ רווח!!
  
הקונספט החדש והמהפכני שובר את התבנית השבלונית של חתונות בימינו ומציע חוויה מרגשת של אירוח- חתונה הכוללת ישיבה חופשית במתחמים מעוצבים ותפריט של מנות מיוחדות ואיכותיות המוגשות לאורך כל הערב ללא הגבלה. המנות מבוססות על מטבחים שונים מרחבי העולם: קוסקוס מרוקאי בשני טעמים, פיש אנד צ'יפס לונדוני, פתאי תאילנדי ,המבורגר אמריקאי, עוף בקארי ועוד.
 
מבנה האולם בנוי כאמפי המחולק למספר מתחמי ישיבה שלכל אחד מהם אופי ועיצוב אחר בהשראת מדינות העולם: יפן, צרפת, יוון, הולנד, ארה"ב, אנגליה, ישראל, הודו, מרוקו ועוד. כיוון שבאולם אין מקומות ישיבה מסומנים, האורח יכול לבחור בכל רגע במהלך האירוע באיזו אווירה הוא רוצה לשבת ועם מי.
 
היוזמה להוזלת המחירים כחלק מגישה חברתית נרקמה בראשו של שלומי כבר זמן רב. לוי, שהקים את "מעגלים" ב 2009, מתוך מתן מענה לזוגות המבקשים להתחתן אחרת, זיהה צורך חברתי חדש שיש לתת לו מענה. האלטרנטיבה המהפכנית של "מעגלים" רקמה עור וגידים לאחר שבחודשים האחרונים חלה עלייה בביקוש הזוגות להוזלה במחיר מתוך קושי אמיתי ויומיומי של הישרדות כלכלית בישראל.
 
שלומי לוי: "בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במחיר המנות באירועים וישנה תפיסה שככל שהמנה יקרה יותר, כך האולם והאירוע איכותיים יותר. הקונספט נוצר במטרה לתת מענה לזוגות שרוצים להתחתן באירוע יוקרתי במחיר מהפכני. חשוב לי לציין כי בקונספט החדש לא נעזרנו בהוזלות של ספקים, חומרי הגלם נותרו איכותיים והדבר מראה כי ניתן להוזיל מחירים ועדיין לאפשר חתונה יוקרתית במחיר נמוך"
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget