רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 ביוני 2015

חווית האירוח בפינת האוכל בקלות ובנוחות

מגשימים משאלות מעץ


"עץ המשאלות" היא חברה המתמחה במגוון פתרונות אירוח, עיצוב וייצור פינות אוכל יוקרתיים
בעלי יכולת הגדלה של עד פי 4 מגודלם המקורי. מאחורי כל שולחן מושקעים מחשבה, רגש וחדוות יצירה בכדי לתת מענה נוח ופרקטי המשלב עיצוב חדשני ומקורי. כל שולחן מיוצר בהתאם לצרכי הלקוח ומותאם לדרישותיו. "יש לנו יכולת להבין את האחר ולחבר את זה לפתרון. אנו יודעים לתת מענה לכל צורך של הלקוח ומלויים אותו לאורך כל תהליך היצירה. כך אנו מגשימים את המשאלות" מספר הבעלים, עופר זהר.


 חלל פינת האוכל נחשב לאחד מהחללים המשמעותיים בבית, ובישראל כמו בישראל המשפחה כולה אוהבת להתכנס סביב שולחן האוכל.

"עץ המשאלות" הינם חלוצים לאורך השנים במתן פתרונות יעילים ופשוטים ופיתחו את הגדלות השולחן הקלות, באמצעותן אפשר לפתוח ולהגדיל את השולחן ביד אחת ללא כל מאמץ.

 פיתוח נוסף וייחודי של 'עץ המשאלות' הינו צורת הרגליים של השולחן. בחברה הצליחו לשנות את צורת רגלי השולחן אשר זזות בו זמנית עם פתיחת השולחן. הרגליים נכנסות פנימה לאחר הגדלת השולחן ואפשר לשבת לכל אורכו ללא הפרעה. 

בתהליך הייצור הקפדני של השולחן המגע האנושי והמקצועיות הם החשובים ביותר, כל עובד אמון על חלק ספציפי בהתאם לתחום ההתמחות שלו. "יש לנו יכולת להבין את האחר ולחבר את זה לפתרון. אנו יודעים לתת מענה לכל צורך של הלקוח ומלויים אותו לאורך כל תהליך היצירה. כך אנו מגשימים את המשאלות" מספר הבעלים, עופר זהר. תהליך הייצור נעשה תוך התמחות בשלב הפיתוח וההרכבה של פתרונות ההגדלה, התמחות בהתאמת והרכבת המסילות להגדלת השולחן, התמחות בהרכבת הרגליים והתמחות בבקרת איכות וצביעה. 

כל תהליכי העבודה על השולחן נעשים בטכניקות ייצור מסורתיות וידניות בשילוב של טכניקות חדשות ומתקדמות שבו רוחשים כבוד לעץ ומראהו הטבעי. בסופו של תהליך על כל שולחן מוטבע מספר סידורי והוא יחיד במינו, תוצרת כחול לבן.

בשנת 2013 זכתה 'עץ המשאלות' במקום הראשון בתחרות השנתית של עיצוב, התאמה וחדשנות. זוהי זכייתה הרביעית בתחרות, אשר השתתפו בה מרבית החברות הגדולות במשק.

עופר זהר, הבעלים, הינו דור שלישי אשר ממשיך את העסק המשפחתי ומוביל אותו בהתאמה לשינויים הרבים שהתרחשו ומתרחשים בתעשיית הנגרות. כיום העסק מתמקד בייצור לא סטנדרטי שבו לכל לקוח יש דרישה אחרת של התאמות והגדלות שצריכות להיות מותאמות לחלל הבית ולפונקציונאליות הנדרשת. "העבודה בעץ מחייבת אותנו להיות מומחים בסטנדרט גבוהה יחד עם הקשבה לצרכי השוק והשינויים שחלו בתחום. אנו גאים באפשרותנו להתאים אישית שולחן אירוח לכל לקוח ולהציע לו ללקוחותיה מגוון אפשרויות אין סופי הכוללות בחירת חומרים, צבעים, סגנונות, ומידות לצד שירות איכותי המעניק פתרונות כוללים" מספר זהר.

הדגמת פתיחת שולחנות:https://www.youtube.com/watch?v=C7tTp342alE&feature=youtu.be

לאתר:
http://www.z-tree.com/
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget