רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 ביולי 2015

מיני סיטי - עיר גדולה לילדים קטנים - פעילויות קיץ חינם לילדים


מיני סיטי - עיר גדולה לילדים קטנים  שנבנתה במיוחד לממדים של הקטנטנים שיחוו ויתנסו ב"עולם" של הגדולים והשנה שני מתחמים חדשים: מיני כיבוי אש ראשון מסוגו בישראל ומיני אתר בנייה

צילום: זיו שדה

הכניסה לפעילות מיני סיטי חופשית וללא עלות

מיני סיטי- עיר גדולה לילדים קטנים במתחם שרונים חוזרת לפעילות זו השנה הרביעית עם 8 מתחמים חדשים ומשודרגים המעניקים לילדים בילוי כייפי בעולם של המבוגרים. העיר, בדומה למתחמים דומים בעולם הפועלים כפארק לילדים יופעל במהלך כל  הקיץ .
הפעילות מתאימה במיוחד לילדים בגילאי 3-10. מיני סיטי מדמה עיר ריאליסטית קטנה וציורית שבה הילדים יכולים לחוות את עולם המבוגרים וללמוד איך כל האלמנטים הסובבים אותם בחיי היום יום פועלים, וכל זאת על ידי התבוננות, התנסות, מישוש ומשחקי תפקידים ופעילויות המגרים את סקרנותם ומפעילים את דמיונם של הקטנטנים .
במיני סיטי הילדים יתרגלו את יכולותיהם בעולם המבוגרים באמצעות משחק תפקידים במתחמים השונים "כמו גדולים". הילדים ילמדו לשלב מטלות וחובות לצד הנאה ובילוי. הילדים יוכלו להכיר ולחוות את העולם בו הם חיים, הם יכולים להיות: כבאי, עובד באתר בנייה, שף, עובד במפעל, קופאי בסופר מיני חצי חינם, מוכר בחנות או לקוח שעושה קניות, נהג או נסיכה בסלון יופי ועוד.

בין הפעילות במיני סיטי:

  • מיני כיבוי אש - מתחם אינטראקטיבי ראשון מסוגו בו הילדים משחקים בלהיות לוחמי אש  של ממש . במתחם  משחק המדמה בניין אשר עולה בלהבות והילדים נקראים ע"י הדיירים להציל אותם. הילדים עוברים תחילה הדרכה בחדר הכבאים ומתלבשים במדי כבאי ובקסדה. משם הם  נכנסים לרכב כיבוי האש, מכוונים את הזרנוקים על הבניין העולה באש ומכבים אותו.
  • מיני אתר בנייה - פרויקט קבלני ראשון לקטנטנים, אתר בנייה בו 3 מנופים בעזרתם מעבירים הילדים לבנים ממקום גדול אל אזור העבודה. את הלבנים הם מרכיבים בתוך שלד של בית עד שבונים את הבית בשלמותו. אחרי שמסיימים לבנות "ידביקו" הילדים טפטים על קירות  הבית וירצפו את הרצפה.
  • מיני פרי גליל – לעבוד בבית חרושת לייצור שימורים. הילדים יוכלו להתלבש כפועלים ולעבוד בקו היצור הפועל כסרט הנע – החל משלב איסוף הסחורה, דרך השינוע והמיון וכלה באריזה וההכנסה לארגזים. וכך לגלות איך מייצרים מוצרים שבסופו של דבר מגיעים למטבח.
  • מיני חצי חינם –לעשות  קניות "הביתה" בסופר מרקט המשלב בתוכו גם שוק ומאפייה או להיות דווקא הקופאים והסדרנים.
  • מסעדה - מיני מסעדה עם מטבח בו יוכלו הילדים להיות "מאסטר שפים", להכין מטעמים ולהגישם להורים שיהיו באזור הישיבה של הלקוחות.
  • מיני פרינסס –הבנות יוכלו להתגנדר ב"מיני פרינסס" המשודרג חנות יופי ואופנה בה עמדות איפור, לק ועיצוב שיער לנסיכות הקטנות לצד שמלות ואקססוריז להשלמת הלוק.
  • מיני ג'וי – מועדון כושר וספורט בו ייהנו הילדים מחוגים עם מדריכים מקצועיים ויוכלו ללמוד איך לשמור על כושר ולהתאמן עם מכשירים שמתאימים למידותיהם.
  • מיני פארק עירוני למשחקים ומופעים – הכיכר המרכזית במתחם שרונים תיראה כפארק עירוני עם שולחנות פארק ומשחקי חוץ לבילוי משפחתי. בפארק יתקיימו הופעות של מיטב כוכבי הילדים – מיכל הקטנה, רינת גבאי, שי ורועי, הדוד חיים, אודי גילי בא לבקר, אודי ואביעד ומופע של התכנית המצליחה מולי וצומי.
הכניסה לפעילויות חופשית
מועד הפעילות: החל מ -12.7 ועד 28.8 מהשעה 10.00 ועד 20:00,
                            בימי ו' מ- 10:00 עד 15:30 במתחם שרונים בהוד השרון

-הכניסה חופשית-
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget