רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 בספט׳ 2015

מוצרים מיוחדים לחידוש הריהוט: דבורים מחדשים רהיטים

דבורים מחדשים רהיטים

דבורים זה לא רק דבש, ראש השנה ממש בפתח, הקניות וההכנות בעיצומן. 25% מהמשפחות בישראל מארחות לחג.  זה הזדמנות לחדש רהיטים, לנקות שטיחים, לקבל את האורחים הקרובים לנו בדירה נקיה כמו חדשה. השנה גם הדבורים  התגייסו לחדש לנו את הרהיטים לשנה החדשה, הן ידועות כפועלות ובאמת חוסכות לנו אנשי מקצוע.
חברת מעוז יבואנית ומשווקת בלעדית של חברת hg  ההולנדית  הידועה בעולם כחברה מובילה בתחום הביאה לארץ   מוצרים מיוחדים לחידוש הריהוט, כבר לא צריכים מומחים ואנשי מקצוע , עשו בעצמכם ותיהנו:
שעוות דבורים : להחזיר לריהוט העץ את הגוון העמוק והברק
זה חומר טבעי המופק מכוורות דבורים ומשמש להברקת רהיטים וציפויים בשכבת מגן. שוועת הדבורים היא למעשה  ווקס רך וטבעי ( בשונה ממוצרים לא טבעיים שחלקם גסים ולא מתאימים לריהוט ביתי ). שעוות דבורים מזינה את העץ ,מחזירה לו את הגוון העמוק ומקנה לו ברק נעים לעין. מתאים במיוחד לריהוט עתיק מעץ אלון ולסוגים נוספים. שעוות הדבורים זמינה  בצבע בחום(לגון עמוק), שקוף(לעץ בהיר) וצהוב (לכל סוג אחר)
שעוות הדבורים – הדונג אינו סופג מים ואינו נמס במים. אינו רעיל ואם נבלע אינו נעכל  ולא משפיע על מערכת העיכול.
מחיר מומלץ לצרכן – 59.90 ₪
 
קרדיט צילום: יח"צ
ספת העור מתחילה להתייבש
לא כל שנה אנו מחליפים את ספת העור בסלון ( למי שיש כזו ), הזמן עושה את שלו והספה מה לעשות מתחילה להתייבש. חברת hg מביאה לנו תכשיר ייחודי על בסיס מים, לטיפול בספת המתחילה להתייבש. בעור(אנילין) ועור צבוע(רהיטים, מזוודות).  החומר מנקה ומזין את העור , שומר עליו רך וגמיש ומגן עליו בצורה מושלמת מפני לכלוך, כתמים וזיעה . אינו מתאים לזמס ועור נובוק
מחיר מומלץ לצרכן – 59.90 ש"ח
קרדיט צילום: יח"צ

נשפך יין על השטיח
לא חייבים לרוץ ולהחליף שטיח, גם לא להחליט שזה הרגע לפרקט. מנקה כתמים משטיחים וריפוד, המועשר בחמצן  פעיל המסיר גם את הכתמים העקשנים ביותר כגון: יין אדום, קפה, שוקלד, רוטב שפתון וכו'.  משמש כדוחה לכלוך ומתאים לרוב סוגי הבדים.
 
מחיר מומלץ לצרכן – 39.90ש"ח
 
קרדיט צילום: יח"צ
HG  היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.
  
אז בברכת חג מתוק מדבש נקי ומחודש!
ניתן להשיג  את מוצרי HG   בחניות הקרובות למקום מגוריכם
אתר החברה:
HG-ISRAEL.CO.IL
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget