רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 באפר׳ 2015

היום לפני 30 שנה יצא לשוק המחשב הנייד הראשון בעולם!


באפריל 1985, TOSHIBA השיקה את המחשב הנייד הראשון בעולם. הדגם T1100 היה לנייד הראשון בעולם וככזה פתח את השער לעולם חדש של ניידות וטכנולוגיה כפי שאנו מכירים אותו היום. 

קניית מחשב נייד היא החלטה טריוויאלית בעת הזו. כמעט נשכח מאיתנו שעד אמצע שנות ה-80', מחשבים היו מכשירים כבדים המחוברים לשולחן עבודה והמשתמשים בהם היו "קשורים" לשולחן ולמשרד בזמן העבודה במחשב. היו

היום לפני 30 שנה, נכנסה המהפכה הטכנולוגית הזו לחיינו והציגה בפנינו עולם של ניידות ואת המחשב כאביזר אישי ונישא. הדגם הראשון של המחשב הנייד בעולם הומצא ע"י TOSHIBA ונקרא T1100. הדגם הזה סלל את הדרך לייצור המוני של מחשבים ניידים ואלו מצאו את דרכם להיכל התהילה הביתי של כל אחד ואחת מאיתנו, שולחן העבודה בבית ובמשרד. 

TOSHIBA T1100 היה המחשב הנייד הראשון בעולם שיצא לשוק. לא היה לו כונן קשיח אבל הוא בהחלט היה מצויד בטכנולוגיה החדישה ביותר באותם הימים: כונן תקליטונים המיועד לדיסקטים בגודל 3.5 אינץ '. היה בו מעבד אינטל 80C88, 4.77 מגה-הרץ, זו היתה גרסה של מעבד אינטל 8088 הפופולרי, כמו גם תצוגת LCD באיכות גבוהה, בשחור-לבן המציגה טקסט בלבד.

למרות שהמחשב פעל תחת מערכת הפעלת DOS, הדיסקט נטען ישירות לזיכרון ה- ROM שלו.
הלפ טופ הבכור היה קטן מספיק כדי להיכנס לתיק גב, וחיי הסוללה שלו הספיקו לשמונה שעות עבודה. הייתה בו פונקציית "שינה", שאפשרה השהייה בין פגישות, בלי צורך להפעיל מחדש בכל פעם, והכי חשוב - ניידות, במשקל 4.1 קילו!

 צעד חלוצי זה לכיוון השוק ההמוני של מחשבים ניידים, שנקרא בשפה העכשיווית "B2C" הצית מהפכת הנדסה גלובלית, עיצוב אדריכלי ויצירתיות בשיווק ובתעשייה. השוק אימץ את ה- T1100 בגלל הניידות שלו, ובשנה הראשונה טושיבה מכרה 10,000 מחשבים, בעיקר באירופה.

גלים של טכנולוגיה בתחום המחשבים הניידים בדומה ל Ultrabook, ו- Netbook, או מחשב לוח כמו Fablets, ממשיכים לחשוף את אותם ערכים מהותיים שהוכנסו לעולם המחשבים עם כניסת המחשב הנייד הראשון. "עם כל השינויים והשידרוגים, הרעיון המקורי של המחשב הנייד הוא עדיין אותו הציר המרכזי שכל הצרכים של המשתמשים ותעשיית המחשוב הנייד סובב סביבו", אמר מירוסלב אניצ'י, מנהל מכירות בטושיבה אירופה. 

20 באפר׳ 2015

חברת האופנה הישראלית "רנואר" תציג תצוגת רחוב ייחודית במוצאי יום העצמאות לרגל החגיגות למדינת ישראל!

חברת האופנה הישראלית "רנואר" חוגגת עם תצוגת רחוב לרגל יום העצמאות ה-67 של ישראל
לקראת יום העצמאות 67 של מדינת ישראל ולרגל השקתו של אולפן הרחוב
השקוף של אתר "וואלה" בבית וואלה, החליטה חברת האופנה המובילה "רנואר"
להציג תצוגת אופנה ספקטקולארית באבן גבירול בתל אביב שתשודר בשידור חי
בערוץ 10 ובדף הבית של אתר וואלה.

את תחילת השידור ביום חמישי ה- 23 לאפריל (מוצאי יום העצמאות)
יפתח המנחה דן שילון בתוכנית ספיישל ראשונה מתוך האולפן השקוף
ליום העצמאות בכיכובם של ידוענים, אנשי ציבור, צבא ועוד.
עם סיום שידור התוכנית בשעה 22:30 תפרוץ לראשונה בישראל
תצוגת רחוב מרהיבה ברחוב הראשי אבן גבירול
של חברת האופנה הישראלית והמובילה "רנואר".
את התצוגה יפתחו שניים מתוך הפרזנטורים של הרשת הדוגמנית
המצליחה ניבר מדר והדוגמן והשחקן גפן ברקאי
לצד עשרות דוגמנית ודוגמניות שיצעדו אחריהם ויציגו את קולקציית
הקיץ המסחרית לקיץ 2015.
תצוגת הרחוב תצולם כקליפ ONE SHOT בליווי השיר
מתוך קמפיין החג של המותג-
BABY LOVE

 https://www.youtube.com/watch?v=XDBJVgIVPcs
התצוגה תסתיים כאשר כל הדוגמנים בראשם הפרזנטורים
ייכנסו לתוך האולפן השקוף להרמת כוסית חגיגית לכבוד המאורע
וציון חגיגות יום הולדת 67 למדינת ישראל.

אודות קבוצת רנואר

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי.
הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה סניפים
לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה
את המותג הישראליTWENTYFOURSEVEN:
אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית

14 באפר׳ 2015

ההולנדים מנקים לנו את המנגלים



ההולנדים מנקים לנו את המנגלים
    מחווה מיוחדת של ההולנדים לרגל יום העצמאות
 חברת HG אשר מוצריה מיובאים ומשווקים
  בישראל על ידי חברת מעוז תנקה לכם
את הכיריים והמנגל
קרדיט צילום: יח"צ


חומר ניקוי מהפכני לניקוי שומנים "כבדים"  הנוזלים בזמן הצלייה ונדבקים לגריל, להסרה וניקוי של כתמי שומן או קורוזיה חלשה למתקני גריל שונים, ברביקיו, או מנגל פחמים זו הבשורה של חברת מעוז המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי החברה ההולנדית HG
 מאות אלפי ישראלים פותחים את עונת המנגלים ממש ביום העצמאות. בכל רחבי הארץ מיתמר העשן והריחות חודרים לכל מקום. מצומת תנובה שמרכז תל אביב, גנים , פארקים, כל פיסת דשא פנויה ראויה לקבל מיד מנגל משלה. רבים נזכרים ברגע האחרון שהמנגל נשאר כמות שהוא מאז הפעם האחרונה שהגחלים בערו והבשר נצלה והשאיר שומן ולכלוך שהתקשו ונדבקו לגריל. רבים פשוט קונים מנגל חדש, אחרים מגרדים באמצעות מברשת ברזל, יש גם כאלה האומרים לא צריך לנקות האש שורפת הכל.
חברת מעוז  אשר זכתה בחג הפסח שחלף למחמאות רבות על מוצריה לניקוי הבית, הוכיחה כי ניתן לחסוך באנשי מקצוע במגוון בעיות בבית, כמו פתיחת סתימות בכיורים, הסרת כתמים ממרצפות, נטרול ריחות ועוד, מביאה כאמור בשורה חדשה למאות אלפי חובבי המנגלים. מוצר דגל מוביל  המנקה כיריים, גריל ומנגל. משחרר לכלוך יבש ושומן קשה. מהיום אפשר להפסיק לקרצף ולגרד בכוח שאריות לכלוך יבש ושומן שרוף. רק להשפריץ על המשטח המלוכלך, להמתין מס’ דקות ולנגב בעזרת מטלית נקייה. ניקוי מושלם בקלות ובמהירות לכל תנור, מנגל וברביקיו. החומר חזק ביכולות אבל עדין בשימוש ואינו משאיר צריבה אופיינית למסירי שומן.
חומרי האיכות של
HG ישראל נבדלים משאר החומרים בהיותם "ירוקים" , תרומה קטנה לסביבה.


עלות: 39.90 ₪ לצרכן
ניתן להשיג : ברשת ACE, הום סנטר, רוזנפלד, רכישה און ליין מאתר "הביתה" ובמגוון חנויות ברחבי הארץ.



7 באפר׳ 2015

מופע חמי רודנר בפארק נחשונית‎

מאסטרו: הופעות גדולות מול קהל קטן

אמן הרוק חמי רודנר במופע אקוסטי בפארק נחשונית מוצ"ש 25.4 – פתיחת דלתות בשעה 20:00
תחילת המופע בישיבה סביב שולחנות בשעה 21:30
צילום: יחצ נחשונית

פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, ממשיך את ההצלחה הגדולה של ליין ההופעות "מאסטרו – הופעות גדולות מול קהל קטן" ויארח את הזמר יוצר, הרוקיסט חמי רודנר להופעה אקוסטית אינטימית.
פארק נחשונית יארח את חמי רודנר במופע אינטימי בו יגיש חמי את מיטב שיריו מכל תקופות יצירתו, החל מלהקת "איפה הילד", דרך עבודתו עם אמנים אחרים כאיגי וקסמן, נמרוד לב, להקת שליחי הבלוז, ירמי קפלן ועוד ועד לשנות יצירתו כאמן עצמאי. בין השירים אותם ישיר וינגן חמי בהופעה אינטימית בליווי גיטרה: "מה שעובר עלי", "נפלת חזק", "השמיים הגבול", "לבן בחלום שחור", "גאולה", "בואי ניפרד", "מלנכוליה אהובתי", "סוד הדברים הפשוטים" ועוד.

המופע של חמי רודנר הינו מופע אקוסטי – אינטימי בו מלווה חמי את עצמו בגיטרה ומספר בין השירים את הסיפור שמאחורי השירים ויצירתם.

דלתות האולם יפתחו בשעה 20:00, כשעה וחצי לפני תחילת המופע. בזמן הזה יכול הקהל להיכנס לאווירה אינטימית ונעימה, ליהנות משיחה קלה על כוס משקה המשולבת בארוחה קלה, נישנושים וקינוחים מהמבחר אשר מציעה מסעדת המקום ומאלכוהול משובח ושתייה קלה בבר, אשר ייסגרו להזמנות בזמן המופע.
ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית, מסר כי: "לאחר מספר מופעים בליין המאסטרו, ביניהם של אמנים מובילים כדנה ברגר, יזהר אשדות, דני רובס ואמיר דדון, אשר זכו להצלחה רבה, אני יכול לומר בפה מלא כי זיהינו נכון את הביקוש והפוטנציאל ובהחלט יצרנו פלטפורמה חדשה למופעים לקהל הבוגר, אשר יודע להעריך מוזיקה טובה ובילוי נעים במחיר שפוי והגיוני".
עוד הוסיף הדר ואמר: "אנו שמחים שהצלחנו ליצר אלטרנטיבה מצוינת לקהל הרב אשר מתגורר באיזור, ומעוניין להגיע וליהנות מערב המשלב מוזיקה משובחת והופעה טובה עם אוכל ושתייה מעולים ומיקום נגיש באווירה אינטימית".
מחיר כרטיס: 89 ₪ בהזמנה מראש דרך אתר האינטרנט של פארק נחשונית.
מחיר כרטיס באתרי הקופונים המובילים 69 ₪.
בערב המופע, מחיר כרטיס בקופה: 105 ₪.
מחיר מוזל לוועדי עובדים וקבוצות.

המחיר אינו כולל אוכל ושתייה. מספר המקומות מוגבל.

בקניית כרטיס למופע מקבלים במתנה כרטיס  כניסה חד פעמי לפארק נחשונית

6 באפר׳ 2015

רשת החנויות ואהבת מציעה לקראת חגיגות העצמאות ‎



רשת "ואהבת" מציעה ליום העצמאות: שלט מעוצב לבית:  מגן דוד משולב בכיתוב "עם ישראל חי"



צלם: אסף לוי
רשת חנויות הקונספט "ואהבת", המתמחה בפריטי מסורת, דברי קודש ואומנות מעוצבים  מציעה  לקראת חגיגות יום העצמאות ה – 67 למדינת ישראל,  שלט מעוצב  לבית העשוי מנירוסטה במראה מאט וכולל:
מגן דוד המשלב בתוכו כיתוב עם ישראל חי.


מחיר לצרכן : 200 ₪

מידות:  21.5 X24.5 ס"מ.


רשת ואהבת מציעה חווית קניה המעוררת הזדהות לערכי היהדות וגעגועים ליופייה הטהור, עם מגוון עשיר של מוצרי דת ומסורת עם טוויסט אופנתי עדכני.




נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget